משכנתא כל התשובות

משכנתא היא אחת ההשקעות הגדולות בחייו של אדם. והם לא רק השקעה כספית אלא גם רגשית. לזוגות צעירים קשה להבטיח הלוואה, שכן הבנקים אינם רואים בהכנסה או במעמד התעסוקה שלהם בטוחים מספיק כדי שייקחו על עצמם התחייבות כזו. עם זאת, עם מועצת הסילוק אדם יכול להשקיע באזורים שבהם מחירי הנכסים עולים, והתחזיות מראות כי אלו יהיו השקעות בטוחות ורווחיות. .

בארצות הברית, משכנתא היא חוזה בין רוכש דירה למוסד מסחרי או ממשלתי להלוואות. החוזה מאפשר לקונה ללוות כסף מהמלווה בתמורה לשימוש בנכס שלו כבטוחה.

במאמר זה תמצאו תשובות לשאלות כגון:

מהו הון עצמי?

מהם סוגי המשכנתאות השונים?

כיצד ציון האשראי שלך משפיע על ריבית המשכנתא שלך?

איך מממנים מחדש את הלוואת הדירה?

מהן התפיסות השגויות הנפוצות לגבי משכנתאות?

הון עצמי

ישנם שני סוגים של הון עצמי:

בעלות: למי שמחזיק בנכס יש הון עצמי בנכס.

הלוואה: לאדם שלווה כסף ממלווה לרכישת נכס יש הון עצמי בנכס זה.
הון עצמי מוערך כחלק מהשווי הנקי והוא יכול לשמש כבטוחה לקבלת הלוואות. ערכם של ניירות ערך כאלה עשוי להשתנות לאורך זמן בהתאם לגורמים רבים, כולל שינויים בשיעורי הריבית.

סוגי משכנתאות

ניתן להבדיל בין משכנתאות לפי סוג המשכנתא שאתה מחפש. ישנם שני סוגים של משכנתאות: קבועה ומשתנית.

משכנתאות קבועות נקראות גם משכנתאות מסורתיות ותמיד תהיה להן אותה ריבית לאורך כל חיי ההלוואה. למשכנתאות משתנות, או למשכנתאות סטנדרטיות, יש ריבית שיכולה להשתנות לאורך זמן שנקבעת בדרך כלל מדי חודש עם תאריך איפוס.

ציון אשראי

ציוני אשראי ממלאים תפקיד חשוב בעולם הפיננסי, אך אם אתם תוהים כיצד הם משפיעים על ריבית המשכנתא שלכם, אז המאמר הזה הוא בשבילכם! נבחן לעומק את ציוני האשראי והשפעתם על המשכנתאות.

כדי להיות זכאי לרוב המשכנתאות, אתה צריך ציון אשראי מינימלי של 640. המלווים משתמשים בדירוג האשראי כאינדיקציה אם הם צריכים להלוות לך כסף או לא. ככל שציון האשראי שלך גבוה יותר, כך גדל הסיכוי לקבל אישור למשכנתא. ציוני אשראי גבוהים יותר פירושם גם שהמלווים יציעו תעריפים נמוכים יותר ללווים.

מימון מחדש

מימון מחדש יכול להיות דרך מצוינת להחזיר את המשכנתא שלך וליצור יותר מקום לשיפורי הבית. זוהי גם אופציה טובה למי שלקח על עצמו חוב משכנתא נוסף ומחפש דרכים לפנות הון. אבל לפני שאתה ממחזר, וודא שאתה מבין את היתרונות והחסרונות של מיחזור משכנתא, כמו גם את תנאי ההלוואה החדשה שתצטרך.

תפיסות שגויות

משכנתא כרוכה בהלוואת כסף ממוסד פיננסי לרכישת נכס. לאחר מכן רשאי הלווה להחזיר את ההלוואה על פני פרק זמן מוגדר, בתשלום חודשי קבוע אחד או יותר. מומחי כספים אכן מזהירים כי ייתכן שמשכנתאות אינן העסקה הטובה ביותר עבור כולם. אבל, הם יכולים להיות דרך טובה עבורך לבנות את האשראי שלך ולעלות על סולם הנכסים. התפיסה המוטעית העיקרית לגבי משכנתאות היא שאנשים חושבים שהם תמיד טובים יותר משכירת דירה לטווח ארוך. למרות שזה עשוי להיות נכון עבור אנשים מסוימים, צריך לקחת בחשבון את כל השיקולים לפני שמחליטים לקחת משכנתא. זה לא תמיד פשוט כמו שזה נראה. . משכנתא יכולה להיות דרך טובה לבנות את האשראי שלך ולעלות על סולם הנכסים. עם זאת, ישנן אפשרויות רבות ושונות העומדות לרשותך, לכן עדיף לדבר עם מומחה לפני ההתחייבות. משכנתא לא יכולה להיות העסקה הטובה ביותר עבור כולם. חשוב לדבר עם מומחה פיננסי לפני התחייבות לכל סוג של הלוואה או הסדר הלוואה.

הוסף תגובה