שיטות ללימוד אנגלית

השיטה הנפוצה ביותר להוראת אנגלית כשפה שנייה היא השיטה הישירה. בשיטה זו מלמדים את התלמידים לדבר אנגלית באמצעות שפת היעד. חשוב שהתלמידים ילמדו כיצד לדבר ולהבין את השפה לפני שהם יכולים להתחיל לקרוא ולכתוב בה. שיטה זו קיימת כבר שנים רבות והיא יעילה עבור אנשים רבים. עם זאת, ישנם אנשים המאמינים שגישה זו אינה עובדת עבור כולם. הם חושבים שעלינו להשתמש בגישה יצירתית יותר כמו טבילה במקום הוראה ישירה.

טבילה

טבילה היא דרך ללמוד שפה על ידי חיים בשפה. הלומד לא מתמקד רק בדיבור ובהבנה אלא גם בהבנת תרבות השפה. לדוגמה, לימוד ספרדית על ידי שקיעה בספרד למשך שנה או שנתיים. למידה באמצעות טבילה תהיה יעילה יותר מאשר הוראה ישירה מכיוון שהיא מאפשרת לאנשים להבין את התרבות ולהרגיש בנוח עם דיבור ספרדית. שיטה זו תאפשר לתלמידים לפתח את הזהות הייחודית שלהם תוך כדי לימוד אנגלית לילדים כשפה שנייה . המילה "טבילה" באה מהמילה "לטבול", שפירושה להניח במים או נוזל אחר. המונח שימש לראשונה בהתייחסות להוראת השפה, אך מאז הוחל בעיקר בתחום היחסים הבינלאומיים והדיפלומטיה. בהגדרה, טבילה היא דרך ללמוד שפה שבה אתה שוקע בתרבות זו על ידי חיים בה לפרקי זמן (עבודה, נסיעות) ודיבור עם דוברי שפת אם לעתים קרובות ככל האפשר.

מורה פרטי

חונכים הם חלק חשוב בתהליך הלמידה של התלמיד. הם מספקים סיוע בכל שאלה שיש לתלמידים ועוזרים להם לשפר את כישורי השפה שלהם. מורה פרטי הוא אדם המעניק סיוע בתהליך הלמידה של תלמיד. הם מועסקים בדרך כלל על ידי בתי ספר או מוסדות חינוך כדי לספק עזרה אחד על אחד לתלמידים הזקוקים לכך. למי שאין זמן להסיע את הילד למורה כל פעם יש אופציה ללימוד אנגלית עם מורה פרטי אונליין המורים מסייעים גם במשימות בית ובהכנה למבחן. . מורה הוא אדם שהלך לבית ספר או מכללה והשיג תואר. הם מעניקים סיוע בתהליך הלמידה של התלמידים, בדרך כלל באמצעות הוראה. מורים מועסקים בדרך כלל בבתי ספר ומוסדות חינוך כדי לעזור במקצועות כמו מתמטיקה, מדעים, היסטוריה ואנגלית.

ספרים

ישנן שיטות רבות ללימוד אנגלית, אך לא כולן יעילות באותה מידה.

קריאת ספרים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להעשיר את אוצר המילים שלך והיא מסייעת בהבנת הניואנסים של שפה. קריאת ספרים יכולה לעזור לך להבין שפה חדשה טוב יותר ומהיר יותר. "אני אוהב לקרוא ספרים של תרבויות ושפות שונות."

אפליקציה ללימוד אנגלית

יש דרך חדשה ללמוד מילים האפליקציה ללימוד אנגלית של נובהריד. האפליקציה נותנת לך 150 מילים לכל מפגש שתוכל להשתמש בהן בתרגילי הקריאה היומי שלך ואוצר המילים. אלה כוללים מילים הקשורות לספרות והיסטוריה, כמו גם אוצר מילים יומיומי, בישראל מתחילים עם שיעורי אנגלית לכיתה ד'. נובהקיד מאמינים שהגיל שבו צריך להתחיל ללמוד אנגלית הוא יותר מוקדם לכן, האפליקציה מותאמת לילדים בגילאי 4-12 והרבה מילים מתבבסות גם על דמויות מצוירות, משחקים ושיחות יומיומיות.

סרטונים סדרות ופודקאסטים

יש הרבה דרכים ללמוד אנגלית. אתה יכול ללמוד את זה על ידי קריאת ספרים, צפייה בסרטים או שיעורים.

יש אנשים שבוחרים ללמוד אנגלית על ידי האזנה לפודקאסטים. פודקאסטים הם כמו תוכניות רדיו שאתה יכול להוריד ולהאזין להן בזמן שלך. הם בדרך כלל בחינם ויש פודקאסט לכל נושא שאפשר להעלות על הדעת.

דרך נוספת ללמוד אנגלית היא צפייה בסרטונים חינוכיים ביוטיוב או באתרי וידאו אחרים. לסרטונים האלה יש בדרך כלל כתוביות כך שתוכלו לקרוא יחד בזמן שאתם צופים בסרטון על מנת לשפר את כישורי ההגייה וההבנה שלכם.

הוסף תגובה