מתקין מזגנים בירושלים

המזגן הוא חלק חשוב ומרכזי משגרת החיים של בתים רבים במשך כל עונות השנה, כך נוצר מצב שככל שהטמפרטורה מתחממת או מתקררת, גדלה התלות בו. כיום, נורא קשה לעסק או בית לשרוד את ימי החורף הקרים או את ימי הקיץ הלוהט ללא מזגן.

על מנת שתוכלו ליהנות ממזגן יעיל שמשרת אתכם נאמנה במשך כל ימות השנה, יש להיעזר בטכנאי מזגנים מקצועי ומנוסה. כדי שתוכלו לבחור במתקין מזגנים המתאים ביותר וליהנות משירות איכותי של התקנת מזגנים בירושלים, הכנו עבורכם מידע בנושא.

התקנת מזגן איננה פעולה שמומלץ לבצע לבד, מדובר בפעולה שמצריכה מתקין מזגנים מיומן שיתייחס להיבטים החשובים הבאים:

חשמל

מזגנים צורכים חשמל, לכן יהיה עליכם לקחת בחשבון כי לוח החשמל של הדירה צריך להיות מותאם לכך. במידה ויש צורך בהחלפה והוספה של חלקים בלוח החשמל, יש לעשות זאת עם חשמלאי מוסמך ולאחר תיאום עם חברת החשמל. בירושלים ישנם בניינים עם מערכות חשמל שונות. מתקין מזגנים בירושלים חייב להיות מודע לכך ולהתאים את המזגן או מערכת החשמל כך שיעבדו היטב יחד.

יחידת הקירור

במידה ויש ברשותכם מזגן עילי סטנדרטי, ההתקנה של יחידת הקירור פשוטה ונוחה יותר, עניין של כמה חורים בקיר ותלייה בעזרת הברגים הנכונים. לעומת זאת, אם יש ברשותכם מזגן מיני מרכזי, ההתקנה מורכבת יותר ומצריכה את הנמכת התקרה בעזרת תקרת גבס ובהעברת תעלות מיזוג מתאימות בנוסף ליצירה של מעברים ופתחים מתאימים בקירות. לאחר שתבצעו את פעולות אלו, יש צורך בסגירת המעברים והתקרות באמצעות לוחות גבס, וביצוע של החלקה וצביעה.

התקנת המדחס והעברת הצנרת

ההתקנה של רכיב זה חייבת להתבצע בזהירות רבה, הרי מדובר ברכיב כבד אותו יש להתקין באזור מאוורר מספיק ומוסתר. במידה וישנה בעיה ואין אזור מאוורר ומוסתר מספיק, אין ברירה לתלות את יחידת המדחס על מסגרת של מתכת מיוחדת.

לאחר ההתקנה של יחידת המדחס, יש להעביר בין יחידת הקירור והמדחס, שני צינורות (אחד חם ואחד קר) ושני כבלים של חשמל ( כבל כוח וכבל בקרה). את ההעברה יש לבצע בצורה זהירה שתאפשר להעביר אותם בצורה אסתטית ומוסתרת.

צנרת ניקוז

כאשר תתקינו מזגן מיני מרכזי, יש לחבר את צינור הניקוז לאחד מצינורות השופכין של הדירה כגון: המקלחת וכו'. לעומת זאת, בהתקנת מזגן עילי יש לחשוב היטב ולהיעזר באיש מקצוע מיומן שיוכל למצוא פתרון נכון שיחסוך לכם בעיות של ניקוז ורטיבות.

בא.מרכז שירות נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירותי התקנת מזגנים בירושלים. ברשותנו צוות מתקינים וטכנאים מנוסים שיכולים להעניק מענה מקצועי לכל סוגי הדגמים האפשריים. בעזרת הצוות מקצועי המנוסה שברשותנו, נספק לכם מענה מהיר ויעיל ונשלח לכם איש מקצוע שיספק לכם את הפתרון אותו אתם צריכים.

לסיום, לאחר שהקפדתם על היבטים אלו ונעזרתם בשירותי מתקין מזגנים בירושלים בעל ניסיון ומיומנות, תוכלו ליהנות ממזגן איכותי ועמיד לכל ימות השנה. התקנה מקצועית תאפשר לכם להימנע מבעיות ניקוז ורטיבות וליהנות מפתרון עמיד ויעיל לאורך זמן.

הוסף תגובה