ניקיון המטבח – עשה ואל תעשה

ניקוי המטבח שלך הוא משימה שרבים מאיתנו חוששים ממנה. נראה שכל יום צריך לנגב, לקרצף או למחוק משהו חדש. אם יש לכם מטבח כפרי לבן, או מטבח שרואים עליו כל לכלוך ואם אתם מחפשים כמה טיפים מהירים ופשוטים שיעזרו לכם להתמודד עם המשימה הזו בצורה יעילה יותר, אז יש לנו את זה!

הנה כמה טיפים שיהפכו את המטבח של לנקי יותר:

לא לדלג על החלקים הקלים!

כשזה מגיע לניקוי המטבח שלך, אסור לך לדלג על הדברים הקלים! אולי אתם לא חושבים שלנגב את הדלפקים או לטאטא את הרצפה זה עניין כל כך גדול, אבל העבודות האלה עלולות להפוך למעצבנות ומתארכות אם הן לא נעשות מיד. התמקדות במשימות הקטנות הללו תחילה יגרום לפרויקטים הגדולים להרגיש פחות מרתיע. אם יש לך אי במטבח שלך, לאחר שניקית את כל הכלים והאוכל פשוט נגב את החלק העליון שלו ותעבור לאזורים אחרים במטבח שלך שדורשים תשומת לב. ברגע שכל השאר נקי בחלק הזה של הבית שלך אז חזור לאזור זה עם סט חדש של מנות ולהתחיל הכל מחדש. לדוגמה, אם יש לכם מטבח עם אי, לאחר שסיימתם לנקות את הכלים והאוכל במטבח שלכם, קח סמרטוט או ספוג רטוב ונגב את החלק העליון של האי. תלוי בגודלו, זה עשוי להימשך מספר דקות. לאחר שזה נעשה, עברו לאזורים האחרים שלכם במטבח שזקוקים לתשומת לב. ברגע שכל השאר נקי בחלק הזה של הבית שלך אז חזור לזה עם סט מנות חדש ותתחיל הכל מחדש. נגב את החלק העליון של האי במטבח שלך ואת הכלים. לאחר מכן התמקד באזורים אחרים בבית שלך שדורשים תשומת לב.

איך לארגן את המטבח?

למטבח מאורגן יותר הדבר הראשון שצריך לעשות כשמנסים לנקות את המטבח שלך הוא להיפטר ממה שלא נחוץ. זה עשוי לכלול הוצאת פריטים כמו מכשירי חשמל ורהיטים מהחדר. לאחר מכן, עליך להשתמש בשואב אבק או במטאטא ומחבת כדי להסיר את הפירורים מהרצפה שלך. נגב את המשטחים שלך עם מטלית רטובה, חומץ, מיץ לימון או סודה לשתייה. ערבבו מעט סבון כלים ומים בכיור שלכם לפני שתנגבו את כל המשטחים בחדר – גם אלה שבמדפים הגבוהים! לבסוף, הוסף את כל הפריטים הדרושים בחזרה למטבח שלך תוך כדי לוודא שהם מתאימים בנוחות.

עשה ואל תעשה:

-אל תמלא יתר על המידה את הארון שלך בכלים.

-אל תערמו או תערמו כלים אחד על השני.

-הנח תמיד את הפריט הכבד ביותר בתחתית הערימה ופריטים קלים יותר למעלה כך שניתן יהיה להסיר אותם בקלות.

-שים את כל הפריטים הגדולים בארון נמוך יותר ואת הקטנים יותר על מדפים גבוהים יותר.

-אל תשאיר כלים, מכשירי חשמל או מזון בחוץ, מכיוון שהם ילכלכו אותם במהירות

-תכננו היכן תאחסנו הפריטים שלך כדי שתוכל למצוא בקלות את מה שאתה צריך.

-הנח את כל הפריטים הכבדים בתחתית הארון שלך ושמור אותם במרחק זרוע כדי להקל על הסרתם.

-אל תשאיר מכשירי חשמל ליד הדלת, כי הם יתלכלכו במהירות.

במהלך הבישול

שמירה על מטבח נקי ומסודר זה לא תמיד קל. אבל יש כמה טריקים נהדרים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשמור על מטבח ללא רבב. לבישת סינר: סינר יגן על הבגדים שלך מפני כתמים לא רצויים. בנוסף, זה מונע מכלים לעלות על הבגדים שלך בזמן שאתה מבשל או אופה במטבח. ארגון המדיח שלך: העמסת המדיח בצורה יעילה יותר תחסוך לך זמן. אתה יכול להשתמש בשתי המגירות בחלק העליון של המדיח עבור כוסות, תחתיות וספלים, בעוד שאתה יכול להשתמש במגירות התחתונות עבור צלחות וקערות. שימוש במחצלות סיליקון: הנחת מחצלות סיליקון על משטחים כגון משטחי עבודה, מדפים או דלפקים תפחית את החיכוך שיכול לסייע במניעת הידבקות חלקיקי מזון למשטחים הללו ולהפוך אותם ללכלך שוב. . שמירה על ניקיון פנים המקרר שלך: ניקוי פנים של המקרר באופן קבוע ימנע הצטברות שאריות וישפר את יעילותו. שימוש בפס מגנטי: פס מגנטי יעזור להחזיק כמה כלים על השיש, תוך שמירה על אחרים במגירות. . זוהי דרך קלה לוודא שהכלים שבהם אתה משתמש לרוב יישארו בהישג יד. שמירה על מטבח נקי ומסודר היא לא תמיד קלה. אבל יש כמה טריקים נהדרים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשמור על המטבח שלך ללא רבב.
עץ מלא: דבר אחד חשוב שאתה צריך לדעת על עץ הוא שכאשר הוא ממוקם בסביבה רטובה, כמו מטבח, העץ יספוג את הלחות הזו מהאוויר ומהמשטחים הסובבים אותו. לאחר מכן זה מוביל לנפיחות, הגורמת לבעיות כגון עיוותים ועיוותים. כדי למנוע את זה חשוב להניח חומר איטום על העץ ואם אתה מתכנן מטבח מעץ מלא מהתחלה אז מומלץ להניח את העץ בסביבה עם רמות לחות נמוכות יותר. 

הוסף תגובה