שיפוץ הבית הוא תהליך מורכב אך גם מרגש – הוא מעניק לכם את ההזדמנות לחדש את מראה הבית ולהעלות את ערך הנכס ואת איכות החיים. חלק גדול מכל שיפוץ כולל עבודות זכוכית בבית על סוגיהן השונים. עבודות זכוכית בבית מוסיפות הן לערך האסתטי והן לערך הפרקטי של השיפוץ.

עבודות זכוכית בבית כוללות התקנת מקלחונים

במסגרת השיפוץ בבית, מומלץ להחליף את האמבטיה המיושנת במקלחון מודרני בעל מראה מרשים. זוהי דוגמה טובה כיצד עבודות זכוכית בבית מסייעות להפוך חדר שגרתי לחדר עם אווירה יוקרתית ונעימה ובמקרה של חדר האמבטיה, מדובר באווירת ספא מפנקת.

מקלחונים איכותיים מאפשרים לכם למצות את הפוטנציאל של החלל העומד לרשותכם ובנוסף, להעניק לחלל סגנון עיצובי ייחודי, באמצעות בחירה מדויקת של סוג הזכוכית.

עבודות זכוכית בבית כוללות שימוש בזכוכית אטומה, שקופה, חלבית ועוד וכל אחד יכול לבחור מקלחון עם סוג הזכוכית שהוא מתחבר אליו ושמתאים לסגנון העיצוב של חדר האמבטיה ושל הבית כולו.

עבודות זכוכית באות לידי ביטוי גם בהתקנת מראות מעוצבות באמבטיה

את המקלחון המפואר שבחרתם, כדאי להשלים עם מראה מעוצבת.

עבודות זכוכית בבית מאפשרות לכם כאמור לשחק עם בחירת סוג הזכוכית וכך אתם יכולים להתקין מראה מעוצבת באמבטיה במגוון צורות ועיצובים לבחירה, כגון: מראה מרובעת, אליפטית ועוד, עם גימורים אסתטיים מעניינים סביבה, עיטורים סביב הזכוכית וכדומה.

בחירת מראה מעוצבת לאמבטיה מאפשרת לכם למנף את הנושא של עבודות זכוכית בבית ולהשתמש באביזר כמו מראה, כדי לשדר אמירה סגנונית מובהקת.

חיפוי קירות במטבח – הלהיט של עבודות זכוכית בבית

במסגרת עבודות זכוכית בבית מומלץ להתחדש באחד הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הפנים – חיפוי קירות במטבח.

חיפוי קירות המטבח בזכוכית, מאפשר לכם להפוך את החדר החשוב הזה לחלל מוקפד והרמוני והאפשרויות של עבודות זכוכית בבית וספציפית במטבח, הוא כמעט בלתי נדלה.

אתם יכולים לבחור בין עיצוב זכוכית מאופק יחסית, שישרה אווירה אלגנטית במטבח המעוצב, או בחיפוי זכוכית צבעוני ונועז, המתאים לקו המודרני המאפיין כיום מטבחים משופצים ומעוצבים.

הוסף תגובה