עיצוב סלון עם מטבח פתוח

עיצוב סלון עם מטבח פתוח

יצירת סלון נוח עם מטבח פתוח אינה הישג קל. זה דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים על מנת להשיג עיצוב מסוגנן אך פונקציונלי. אבל עם השילוב הנכון של רהיטים, בחירת צבעים ואביזרים, אתה יכול ליצור חלל מגורים מדהים שעובר בצורה חלקה מאזור המגורים למטבח. בפוסט זה בבלוג, נחקור כיצד לעצב מטבח פתוח בסלון שלך, כך שתוכל למקסם את החלל תוך יצירת אווירה יפה ומזמינה. נעבור על טיפים שונים לבחירת צבעים ובדים, וכן על דרכים לשלב פתרונות אחסון בעיצוב שלך. המשך לקרוא לכמה רעיונות מרגשים כיצד להפוך את הסלון שלך לחלל מזמין ומסוגנן!

מטבחים כפריים

מטבחים כפריים הם בחירה פופולרית עבור בעלי בתים שרוצים חלל חם ומזמין. סוג זה של מטבח כולל בדרך כלל אלמנטים כפריים, כגון קורות עץ ורצפות אבן. העיצוב הוא לרוב נושא כפרי, עם מפות שולחן משובצות ותרנגולים מעטרים את הקירות.

הפריסה של מטבח כפרי היא בדרך כלל די מרווחת, עם הרבה מקום לבישול ואירוח. האי במטבח הוא לעתים קרובות מוקד החדר, וזה לא נדיר שאורחים מתאספים סביב האי בזמן שהשף מבשל.

בעוד שמטבחים כפריים יכולים להיות קצת יותר עבודה לתחזוקה מאשר סוגים אחרים של מטבחים, הם בהחלט שווים את המאמץ. חללים אלה מושלמים לאירוח מסיבות ארוחת ערב או מפגשים משפחתיים גדולים. וכשמגיע הזמן למכור את הבית שלך, מטבחים כפריים הם תמיד נקודת מכירה גדולה.

מטבח לבן

לאחר שביליתם ימים, שבועות או אפילו חודשים במחקר ותכנון המטבח החדש שלכם, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שהוא יהיה גנרי או חסר אישיות. אתם רוצים שהמטבח שלכם יהיה ייחודי לכם וישקף את הסגנון האישי שלכם. ואיזו דרך טובה יותר להשוויץ בסגנון האישי שלך מאשר עם מטבח לבן?

מטבח לבן הוא הקנבס המושלם באמת לתת ליצירתיות שלך לזרוח. בין אם אתם מעדיפים סגנון מסורתי יותר או משהו מודרני יותר, יש אינסוף אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב מטבח לבן. ומכיוון שלבן הוא צבע כה רב תכליתי, ניתן לשלב אותו בקלות בכל ערכת עיצוב קיימת.

אם אינך בטוח מאיפה להתחיל, תסתכל על כמה מהמטבחים הלבנים והיפים הבאים לקבלת השראה:

האפשרויות הן אינסופיות בכל הנוגע לעיצוב מטבח לבן. אז אל תפחדו להתנסות וליהנות עם זה!

מטבח כפרי מודרני

אם אתם אוהבים לבשל ולארח, מטבח כפרי מודרני הוא העיצוב המושלם לבית שלכם. סוג זה של מטבח הוא גם מסוגנן ופונקציונלי, עם הרבה מקום לכל צורכי הבישול שלך.

הצעד הראשון בעיצוב המטבח הכפרי המודרני שלך הוא לבחור את הפריסה הנכונה. אם יש לך שטח קטן יותר, שקול פריסה בצורת מטבח או בצורת L. עבור מטבח גדול יותר, אי הוא אופציה מצוינת. לאחר שחשבתם על הפריסה שלכם, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על ארונות ומשטחים.

ארונות הם חלק חשוב בכל מטבח, אבל הם חשובים במיוחד במטבח כפרי מודרני. בחרו ארונות העשויים מחומרים איכותיים ומגיעים בסגנון המתאים לטעמכם. משטחי השיש צריכים להיות עמידים וקלים לניקוי, אז קחו בחשבון חומרים כמו גרניט או קוורץ.

כשזה מגיע למכשירי חשמל, לכו על איכות על פני כמות. כמה מכשירים מתקדמים יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויתפקדו טוב יותר מאלה הזולים יותר. ולבסוף, אל תשכח את הפרטים! הוסף כמה נגיעות אישיות למטבח שלך עם פריטים כמו כלי חרס או מנות וינטג'.

היתרונות של מטבח פתוח

אם אתם שוקלים עיצוב סלון עם מטבח פתוח, ישנם מספר יתרונות שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, מטבח פתוח יכול לגרום לסלון שלכם להיראות גדול ומרווח יותר. שנית, מטבח פתוח יכול לעזור לשפר את זרימת התנועה בביתכם על ידי ביטול הצורך בדלתות וקירות בין שני החדרים. שלישית, מטבח פתוח יכול לספק תאורה ואוורור טבעיים טובים יותר לבית שלך. לבסוף, מטבח פתוח יכול לתת לך גישה קלה יותר לאזורי הבישול והאוכל שלך.

איך לעצב את הסלון שלך עם מטבח פתוח

אם אתם מחפשים לפתוח את הסלון והמטבח שלכם, יש כמה טיפים לעיצוב שתרצו לעקוב אחריהם. ראשית, תרצה לוודא ששני החללים מוגדרים היטב. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בחומרי ריצוף שונים או על ידי צביעת שני האזורים בצבעים שונים.

לאחר מכן, תרצו לבחור ריהוט המתאים לקנה המידה של שני החללים. אם הסלון שלכם גדול והמטבח שלכם קטן, תרצו להימנע מרהיטים גדולים במיוחד בסלון שיגרמו למטבח להרגיש קטן עוד יותר.

לבסוף, תרצה לשקול כיצד תזרום בין שני החללים. תוכנית קומה פתוחה יכולה להיות נהדרת לאירוח, אבל אם יש לך ילדים צעירים או חיות מחמד, אולי כדאי לשקול לשמור על שני החללים נפרדים כדי שהדברים לא יהיו כאוטיים מדי.

טיפים להפקת המיטב מהחלל שלך

בהנחה שתרצו טיפים למטבח/סלון פתוח:

-צור נקודת מיקוד: בין אם זה טלוויזיה, אח או משהו אחר, וודא שיש משהו שימשוך את העין ויהווה את המוקד העיקרי של החדר. זה יעזור למנוע מהחלל להרגיש פתוח מדי.

-השתמש בשטיחי שטח: עזור ליצור אזורים שונים בתוך החלל ויכול להוסיף צבע ודוגמא.

-הגדר את החלל עם הרהיטים: השתמש במיקום רהיטים כדי ליצור הפרדה ברורה בין שני האזורים. לדוגמה, הניחו ספות וכיסאות באזור הסלון זה מול זה עם שולחן קפה ביניהם והניחו את שולחן האוכל והכיסאות באזור המטבח.

-הוסף גובה: השתמש בפריטים גבוהים יותר כגון מנורות רצפה, מדפי ספרים או עציצים כדי להוסיף קצת עניין אנכי ולפרק את כל הקווים האופקיים.

-תלות וילונות: עוזר לרכך את החלל וניתן להשתמש בהם כדי להגדיר עוד אזורים שונים בתוך פריסת הקונספט הפתוח.

כיצד לבחור רהיטים ומוצרי חשמל למטבח הפתוח שלך

כשזה מגיע לבחירת רהיטים ומוצרי חשמל למטבח הפתוח שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. ראשית, אתם רוצים לוודא שהריהוט ומכשירי החשמל שאתם בוחרים משלימים זה את זה. שנית, אתה רוצה לוודא שהם מתאימים לעיצוב הכללי של המטבח שלך. ושלישית, אתה רוצה לוודא שהם עמידים וקלים לניקוי.

עם גורמים אלה בחשבון, הנה כמה טיפים כיצד לבחור רהיטים ומכשירי חשמל למטבח הפתוח שלך:

-בחר ריהוט קל משקל וקל להזזה. זה יקל על ההגדרה מחדש של פריסת המטבח שלך במידת הצורך.

-בחר במכשירים בעלי מראה מלוטש ומודרני. זה יעזור להם להשתלב עם שאר עיצוב המטבח שלך.

-וודאו שכל הרהיטים והמכשירים שלכם עמידים וקלים לניקוי. זה יחסוך לך זמן ומאמץ בטווח הארוך.

סיכום

עיצוב סלון עם מטבח פתוח יכול להיות דרך מצוינת להוסיף סגנון ופונקציונליות לכל בית. עם קצת תכנון קפדני, אתה יכול ליצור חלל שהוא גם מושך ויזואלית וגם פרקטי עבור המשפחה שלך. מבחירת חלקי הריהוט הנכונים ועד ניצול פתרונות אחסון חכמים, ישנן אפשרויות רבות ליצירת עיצוב מטבח פתוח אטרקטיבי ומזמין. לא משנה איזה סוג של מראה אתה מנסה להשיג בסלון שלך, התחשבות בטיפים האלה יסייעו להבטיח שבסופו של דבר תקבל את השילוב המושלם של צורה ותפקוד בחלל החדש שלך.

הוסף תגובה