פוקס הום – מידע על הרשת

פוקס הום
פוקס הום, רשת חנויות הלייף סטייל מבית "פוקס – ויזל בע"מ" הוקמה בשנת 2010. הרשת התפתחה וצמחה במהירות ונכון לשנת 2020 היא מונה כ-81 סניפים, בפריסה ארצית.
פוקס הום מציעה מגוון רחב של מוצרים מעוצבים לבית, כאשר הקונספט שלה הוא לספק חוויית קנייה ונעימה, תוך ריכוז היצע רחב של מוצרים תחת קורת גג אחת.
בשנים בהם פוקס הום פועלת, חל שינוי בצמיחה של ענף ההום סטיילינג, כאשר בשנים הראשונות לפעילות הרשת, הענף כמעט ולא צמח וכיום, הרבה בזכות האינטרנט והחשיפה לחידושים עולמיים שונים בתחום זה, הענף צומח בישראל בכ-5 אחוז, בכל שנה.


האתר והמותג
האתר האינטרנט של רשת "פוקס הום" משמש כיום גם כחנות וירטואלית, כאשר ניתן להזמין את המוצרים דרך האתר ולקבל אותם במשלוח עד לבית הלקוח – ניתן לקבל את ההזמנה עם שליח.
מכיוון ש"פוקס הום" שייכת לרשת "פוקס" גם היא נמנית על מועדון הלקוחות "dream card" אשר חבריו (אשר מספר נכון ל-2020 מונה כ-1.4 מיליון חברים) זכאים למגוון רחב של הטבות והנחות, בכ-550 רשתות וחנויות שונות, בכל רחבי הארץ.
החברה אף השיקה את dreamcardvip שהוא למעשה לא רק כרטיס חבר, אלא גם כרטיס אשראי בשיתוף עם max, אשר מקנה הטבות שונות למשתמשים בו.

מוצרי הרשת
מוצרי רשת "פוקס הום" נכללים תחת קטגוריית ההום סטיילינג וכחלק מכך כוללים: כלי מטבח, מצעים, שמיכות, שטיחים, אביזרי אמבט, כלים, כריות נוי, פתרונות אחסון מעוצבים, מגבות, אגרטלים, מפות, סטים סכו"ם ועוד מגוון רחב של מוצרים מעוצבים המיועדים לחללי הבית השונים. כמובן, שהמוצרים מתחדשים ומתעדכנים לעיתים קרובות, בהתאם לעונת השנה ובהתבסס על צו האופנה העולמי בתחום זה.

ציוני דרך
בשנת 2018 השיקה החברה את כרטיס האשראי שלה בשיתוף עם max, אשר מיועד עבור חברי מועדון הלקוחות "dream card" ומאפשר להם ליהנות ממגוון הטבות, מבצעים והנחות.בשנת 2019 השיקה הרשת, אתר מכירות אונליין, אשר מאפשר לבצע את הקנייה דרך רשת האינטרנט ולקבל את ההזמנה עד הבית עם שליח.

פוקס הום והרשתות החברתיות
לרשת "פוקס הום" יש עמוד פייסבוק מתוחזק ומושקע אשר מספק מידע על: מבצעים והנחות, מוצרים חדשים, טיפים מעולם עיצוב הבית ועדכונים לגבי סיילים תקופתיים.
עמוד האינסטגרם של הרשת, כולל מגוון רחב של תמונות ומודעות על מוצרים שונים של הרשת וכמובן, גם הוא מספק את המידע לגבי הנחות, מבצעים וסיילים מיוחדים.

תגובות וחוות דעת
"פוקס הום" נחשבת לרשת מובילה ופופולארית בענף הום סטיילינג וככזאת, ניתן למצוא ברחבי הרשת, לא מעט חוות דעת וביקורות על הרשת עצמה ועל סניפיה השונים ובין היתר:
"רוצה לציין לשבח את השירות המדהים והמהיר שקיבלתי מחברתכם.
קיבלתי במשלוח און ליין 2 סירים פגומים מתוך הזמנה גדולה שעשיתי, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ונשלח אלי במיידי 2 סירים חדשים עד הבית.
רוצה להודות באופן אישי לטלי אלבו רז מנהלת תקשורת הכתובה בחברתכם שטיפלה באופן מושלם בפנייתי. תודה רבה, בהחלט אזמין מכם שוב" (עמוד הפייסבוק של הרשת)

"תודה רבה ללנה ולאלה המקסימות מפוקס הום אילת על חווית קניה מהממת.. שירות חם לבבי ומקצועי.. תודה רבה" (עמוד הפייסבוק של הרשת)

"אני מבקרת המון בביג פולג אצלנו בנתניה ולפי כמה זמן הוקם פוקס הום נכנסתי לבקר וממש התלהבתי איזה כיץ ואיזה מבחר כוסות צלחות סכום כלי מטבח ולא יקר בכלל ויש מצעים נהדרים באמת אני ממליצה לבקר למי שרוצה לחדש את הבית ובכלל ) "אתר תגובות)

הוסף תגובה