עם העלייה בשימוש החברות והעסקים במערכות ממוחשבות לניהול הפעילות השוטפת, התקפות סייבר זדוניות גורמות לגידול בהפסדים.

האינטרנט, המחשבים והשימוש במכשירים חכמים וטכנולוגיות תקשורת הם כבר חלק כל כך משמעותי מהחיים שלנו, שקשה לנו לדמיין או להיזכר כיצד הם נראו בלעדיהם.

המוני חברות עברו בשנים האחרונות לשימוש באמצעים דיגיטליים ומערכות ממוחשבות, המנהלות את מרבית הפעילות העסקית שלהן, אם לא את כולה.

אולם לצד היתרונות הרבים שיש במעבר לפעילות ממוחשבת, לא ניתן גם להתעלם מהחסרונות: מחשבים חשופים לפגיעות סייבר, ניסיונות פריצה וגניבת פרטים והתופעות האלו רק הולכות ומתגברות, ככל שיש יותר שימוש באמצעים ממוחשבים וכלל שהיכולות של הפורצים וההאקרים משתכללות.

לכן, יש צורך בהקמת פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות.

מי עוסק בתחום של פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות?

יש בשוק כמה חברות המציעות פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות ולפעמים קשה להחליט איזו חברה היא עדיפה, כדי להוביל את התהליך גם אצלכם בארגון.

לכן, הנה כמה טיפים לבחירת חברה המספקת פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות:

  1. בררו עם הקולגות שלכם באיזו חברה הם בחרו ואילו שירותים היא מספקת להם. הרבה פעמים ניסיון חיובי של מישהו אחר, הוא אינדיקטור טוב לניסיון החיובי שיהיה לנו.
  2. לפני שאתם בוחרים חברה המספקת פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות, בקרו באתר האינטרנט שלה. הוא יוכל להגיד לכם הרבה על תחומי העיסוק של החברה, במה היא מתמחה ובאילו שיטות היא נוקטת עבור פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות,
  3. לפני שאתם בוחרים חברה המספקת פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות, שבו עם מי שמנהל אותה, בררו מה המוניטין והותק של החברה ואף בקשו לראות קייס סטאדיז והוכחות בשטח לפעילות. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר למצוא חברה שתשרת אתכם בטווח הארוך.

אחד הדגשים המרכזיים שיש לתת עליהם את הדעת בבחירת ספק מתאים לצרכי הארגון הוא היכולת לתת מענה 360 לאבטחת המידע בארגון, כך שראשית כל, יינתן מענה כוללני במסגרת אסטרטגיה והסתכלות ארגונית, המתייחסת לכלל משאבי המחשוב בארגון, משאבי כח האדם, פריסה גיאוגרפית, סוגי שימושים ועוד.

יחד עם הפתרונות הטכנולוגיים, חשוב לשים דגש על חינוך המשתמשים בחברה והעלאת המודעות לנושא באמצעות לומדות אינטראקטיביות, שמאפשרות לשנות את התנהגות משתמשי הקצה.

עלות פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות?

מדובר בתחום כללי מאוד ולכן אין מחיר אחיד לשירות של פתרונות סייבר כמענה לגידול בהתקפות זדוניות, אלא הוא ניתן בהתאמה אישית לאופי השירות הדרוש ולצרכים העסקיים שלכם.

סינופיה – והארגון שלכם בטוח

עם ניסיון מצטבר של עשרות שנים של מתן שירותי IT, מקצועני סינופיה טכנולוגיות הינם שותפים מלאים לאתגרים הטכנולוגיים עמם מתמודד הארגון.

אנו מספקים מעטפת רחבה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ממיטב היצרנים בתחומי התשתית, הגיבוי, אבטחת המידע וסייבר ומבטיחים שקט וזמן איכות לארגון, להתמקד בתחומים הקריטיים לצמיחה העסקית שלו.

במהלך השנים פיתחנו שיטות ונהלי עבודה אשר הובילו אותנו ל מתודולוגיית Sinopia5ive שהוכחה כיעילה ופורצת דרך כפי שיודעות מיטב החברות במשק הישראלי.

הוסף תגובה