קורס עזרה ראשונה

בשנים האחרונות ניתן לראות במהדורות החדשות מידע רב אודות נפגעים בתאונות דרכים. באותן מהדורות ניתן לראות פצועים אשר נותרו ללא סיוע. באמצעות קורס עזרה ראשונה ניתן לסייע להם ולהציל את חייהם.

 מה כולל הקורס

חשוב להדגיש כי הקורס אינו מהווה תחליף ללימודי רפואה. אמנם בסיומו של הקורס יהיה בידכם מידע אשר יסייע לכם לבצע החייאה, אך לא יותר מכך. מנגד, תהיה לכם את היכולת לבצע הנשמה או לסייע בחבישת פצועים בשטח וכן תדעו לסייע לאנשים בתנאים בהם המכשור אשר יעמוד לשירותכם יהיה פחות נגיש עבורכם.

 מי קהל היעד של הקורס

ניתן לקבוע כי כל אזרח במדינה מתאים לקורס בין אם מדובר במנכל חברת הייטק או במאמן כדורגל. עם זאת, אנו רואים כי לקורס מגיעים אנשים המגלים עניין בתחום ומעוניינים לערוך היכרות עמוקה עם מערכות הגוף השונות לרבות מערכת הנשימה והעצבים. בסיטואציה בה תקלעו לתאונות דרכים או מבנה אשר נשרף תהיה לכם היכולת להגיש עזרה בשל התכנים אשר נחשפתם עליהם. כך יהיה לכם האפשרות לדעת כי הצלתם את חייהם של רבים באמצעות הידע אשר עמד לרשותכם.

 אנחנו כאן על מנת לסייע לכם

מעוניינים ללמוד קורס עזרה ראשונה? אנחנו כאן על מנת לסייע לכם לקבל את הכלים המתאימים אשר בבוא היום יסייעו לכם להפוך לאנשי המקצוע הטובים ביותר. מלער הוקמה על ידי צוות מקצועי מוביל בתחום רפואת החרום וכוללת את מיטב המדריכים בעלי הכשרה צבאית \ אזרחית המגיעים עם ניסיון רב בביצוע החייאה והגשת עזרה ראשונה. אנו מציעים לכם את הקורס בהיקף שונה של זמנים- יש כאלו המתאים להם קורס בן 8 שעות ואחרים קורס בן 40 שעות- כל אחד בהתאם לצרכים ולרצונות שלו. בשונה מקורסים אחרים, אנו מאמינים בניסיון ולכן מעבירים את הקורס בתרגול בזירות המדמות שטח במטרה לאפשר ללומדים להתוודע לסביבה ולדעת כיצד לפעול בה בעת הצורך. באמצעות הקורס אנו מעניקים לכם את הכלים המתקדמים ביותר אשר יאפשרו לכם לפעול  ולסייע לאחרים בצורה המקצועית והטובה ביותר.

הוסף תגובה