קידום אתרים אורגני אופטימיזציה

קידום אתרים אורגני אופטימיזציה

אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באנגלית Optimization זהו תהליך קריטי לקידום אתרים אורגני בגוגל. מדובר למעשה בתהליך שוטף, איטי ומתמשך שמיועד לתחזוק נכון וקידום האתרים שלכם במנוע החיפוש של גוגל באופן אורגני.
כמובן שאם האתר שלכם מקודם לפי כל הכללים הנכונים הוא משפיע גם על שיפור אחוזי ההמרה. בנוסף לכך, זכרו שחייב שתהיה באתר שלכם חווית משתמש משופרת ודינמית ושהאתר יוביל את הגולשים שלכם לאן שהם רוצים מבחינת היררכיה הגיונית וניווט נוח.

בדיקת סריקת אתר בגוגל עבור קידום אתרים אורגני –  פקודת SITE:

בבדיקה זאת נגשים לגוגל בשורת חיפוש כותבים SITE: וגוגל נותן לכם רשימה של כל הדפים האונדקסים באתר שלכם.  הבדיקה הזאת נועדה גם לבדוק כמה דפים גוגל הוריד כי הם דומים – 
הכוונה בדומים היא בעיקר טייטל ותיאור דומים או זהים. ואז אפשר לעשות חיפוש על הכל ולראות כמה כפילויות יש וכמובן לשנות את התיאורים והטייטלים של העמוד. 

כלי נוסף שיכול לעזור בבדיקת אתר בגוגל  עבור קידום אתרים אורגני – SPIDER VIEW

כלי נוסף שיכול לעזור בקידום אתרים נותן לנו לראות מה גוגל רואה שהוא בודק את האתר שלנו כמו: אלטים, טייטלים, תיאורים, קישורים נוספים. ואז אפשר לגלות אם שתלו לנו קישורים זדוניים להימורים, סקס וכו…
האתרים שמדמים עכביש מראים לנו את זה!
גוגל לא מציג את זה בגרסה טקסטואלית. אם פתאום האתר עף מגוגל רצוי לבדוק את זה. הקישורים הרעים האלה הם בד"כ בדף הראשי בפוטר.

הוסף תגובה