קידום אתרים בגוגל SEO עשה זאת בעצמך

קידום אתרים בגוגל SEO עשה זאת בעצמך
•••

מנועי חיפוש הם משאב פנטסטי כדי לקבל מבקרים באתר האינטרנט שלך. למרבה הצער, סיוע למנועי חיפוש למצוא ולדרג את אתר האינטרנט שלך להכללה ברישומים שלה הוא מאתגר. כמו אסטרטגיות מקוונות רבות, קיימות טריקים ומשימות בהם באפשרותך להשתמש כדי לשפר את התוצאות. עם זאת, בדומה לשיווק במדיה החברתית, באפשרותך להשקיע זמן רב באופטימיזציה של מנועי חיפוש. הנה טיפים כיצד לקבל את האתר שלך לב במנועי חיפוש באופן לגיטימי, מבלי לבזבז זמן רב.

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא השיטה שבה משתמשים בעלי אתרי אינטרנט כדי לסייע למנועי חיפוש למצוא, לאינדקס ולדרג את דפי האינטרנט שלהם, בתקווה מעל אתרי האינטרנט של המתחרים. בעוד ישנם מספר מנועי חיפוש שאתה יכול לדרג על, כולל Bing ו יאהו, רוב החיפוש באינטרנט (80%) נעשה באמצעות Google. כתוצאה מכך, רוב הטיפים ל-SEO שתראו מיועדים לקבל תשומת לב ומדורגים על ידי Google.

יתר על כן, המשימות שנעשה כדי להגדיל את דירוג מנוע החיפוש מכוונות לתוצאות אורגניות או טבעיות. ניתן לשלם עבור ההזדמנות להופיע גבוה יותר בתוצאות מנוע החיפוש באמצעות קמפיינים פרסומיים של Pay Per Click (PPC), כגון Google AdWords, עם זאת, הדבר אינו דורש טקטיקות SEO כמתואר במדריך זה.

במקום זאת, מאמר זה מתמקד בתוצאות חיפוש אורגני במטרה להציב את אתר האינטרנט שלך ב- 10 תוצאות החיפוש המובילות עבור מילות המפתח הממוקחות שלך. ישנם מספר יתרונות לדירוג אורגני על פני אפשרויות בתשלום, כולל:

  • הצרכנים מעדיפים תוצאות חיפוש אורגניות על פני מודעות בתשלום.
  • הדירוג האורגני הוא ללא תשלום.

המדע של קידום אתרים

לפעמים להיות מדורג בגוגל מרגיש כמו מדע טילים, במיוחד מאז איך גוגל מחליטה לפרט את האתר שלך מבוסס על אלגוריתמים כי לעתים קרובות לשנות. פעולה זו מחייבת אותך לעמוד בכללים ובמגמות הנוכחיים. לדוגמה, ב-2015 גוגל החליטה שהיא תעניק דירוג מועדף לאתרים ידידותיים למכשירים ניידים, מאחר שכל כך הרבה אנשים משתמשים כיום במכשירים ניידים. אפילו לאחרונה, גוגל הוסיפה הודעה בדפדפן Chrome כדי לציין אם אתר היה מאובטח עם SSL או לא (ל-FireFox יש גם תכונה זו) וכוללת אותה כחלק מנוסחת הדירוג שלה. שינויים אלה אילצו בעלי אתרים שרוצים להישאר מדורגים היטב ב-Google לעדכן את האתרים שלהם כדי להגיב ולהוסיף אישורי SSL (הדבר החשוב ביותר עבור אתרים המקבלים כסף).

עם זאת, קידום אתרים לא חייב להיות מכריע. הבנת היסודות של האופן שבו Google ומנועי חיפוש אחרים פועלים יכולה להקל על Google לעזור לך.

אילו מנועי חיפוש מחפשים בעת דירוג האתר שלך

במהלך השנים, SEO הפך מעורב יותר כמו מנועי חיפוש פיתחו היבטים נוספים לאופן שבו הוא מדורג אתרים. לדוגמה, בתחילת שנות ה-2000, פשוט שם הדף כחלק מכתובת ה- URL הגדיל את הסיכויים לקבל דירוג (במקום www.yoursite.com/page1 האתר www.yoursite.com/titleofpage). ככל שהאינטרנט גדל, הבאת סדר ותוצאות אמינות הפכו לקשים יותר. ישנם בעלי אתרים רבים שמשתמשים בטקטיקות blackhat כדי לשחק את המערכת. הבעיה עם זה היא שזה אומר שמנועי חיפוש לא סיפקו את התוכן שמחפשי האינטרנט חיפשו. גוגל בפרט כבר נלחם זה וזה טוב עבור מחפשי אינטרנט, אבל קשה יותר עבור בעלי אתרים.

היום, על ידי הבנת מה Google עושה ורוצה, יכול ללכת דרך ארוכה כדי לשפר את קידום ה-SEO שלך. הנה רשימה בסיסית של מה Google מסתכל כדי לדרג את האתר שלך.

  1. משך הזמן באינטרנט. אתרים חדשים יותר יש זמן קשה יותר עם קידום אתרים כי יש כל כך הרבה תחרות ובגלל גוגל מעדיפה אתרים עם היסטוריה טובה על פני אתרים חדשים לגמרי.
  2. מילות מפתח. כאשר מנועי חיפוש מבקרים באתר שלך, הם סורקים את תוכן הדף ואת המטה-מידע כדי ללמוד במה מדובר. כאשר אנשים משתמשים במילות מפתח אלה במנוע שלהם, הם יודעים לספק את הדף שלך כתוצאה מכך. משמעות הדבר היא שחשוב שתדעו אילו מילים וביטויים השוק שלך משתמש במנועי חיפוש. באפשרותך לעשות זאת באמצעות מחקר מילות מפתחכלול מילות מפתח באתר ובכותרת הדף, במטא-תגים (מילות מפתח, תיאור) ובמנועי החיפוש של העזרה בתוכן להבין על מה הדף. עם זאת, חשוב לא להשתמש מעל מילות מפתח, או שהוא עלול לחשוב שאתה מנסה לרמות את המערכת. אם מילת מפתח עולה הרבה, שקול להשתמש בווריאציות של המילה.
  3. קישורים יוצאים. מנועי חיפוש אוהבים לראות קישורים לאתרים אחרים, כמו גם בתוך האתר שלך (כלומר קישור לתוכן אחר באתר שלך).
  4. קישורים נכנסים. אלה הם קישורים לאתר שלך מאתרים אחרים. מדיה חברתית יכולה להיות מאוד מועילה בזה, אבל גם, שיש אתרים איכותיים אחרים המקשרים לתוכן שלך הולך דרך ארוכה כדי לשפר את הדירוג שלך. מנועי חיפוש ישפטו אותך לפי החברה שאתה מחזיק, כך שהמטרה שלך היא יהיו קישורים איכותיים ויוצאים.
  5. עיצוב אתרים רספונסיבי. מכיוון שאנשים רבים כל כך משתמשים בטלפונים או בטאבלטים כדי לעבור למצב מקוון, Google כללה כעת ידידותי למכשירים ניידים כאחד ההיבטים שהיא מחפשת בעת דירוג אתר.
  6. אבטחה . עם כל תוכנות זדוניות ווירוסים באינטרנט, גוגל החליטה לכלול אבטחה כאחד הגורמים בדירוג אתר אינטרנט. בעיה זו מכסה שתי בעיות חשובות: אחת היא אישור SSL שהוזכר קודם לכן. אחר הוא להבטיח את האתר שלך ושרתים הם עדכניים ונים מזיהום. תופתע לגלות כמה בוטים מחטטים באתרי אינטרנט בחיפוש אחר פגיעויות. Google תוציא אותך מתוצאות החיפוש אם האתר שלך נחשף (אם כי תוכל לבקש דירוג מחדש ברגע שתנקה את האתר שלך).

10 משימות עשה זאת בכך עבור קידום אתרים

כעת, לאחר שאתה יודע חלק ממה שמנועי החיפוש שוקלים כאשר מחליטים כיצד לאינדקס ולדרג את האתר שלך, הנה 10 משימות שאתה עושה כדי לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלך כדי להגביר את התנועה והרווחים.

  • בחר את מילות המפתח הנכונות
  • בחר את שם התחום הנכון
  • שימוש במילות מפתח בשמות קבצים ותיקיות
  • השתמש במילות המפתח שלך בכותרות העמודים שלך
  • שימוש בטקסט מילת מפתח בניווט
  • יצירת תוכן מילת מפתח שימושי — חזור לעתים קרובות
  • הפוך מילות מפתח לחלק מהתיאור של META
  • אבטחו קישורים נכנסים באיכות גבוהה
  • השתמש בטקסט מילת מפתח (לא "לחץ כאן") בקישורים שלך
  • יצירת מפת אתר

אמנם יש טכניקות אחרות מומחה קידום אתרים אתי ישתמש כדי להגביר את הדירוג שלך, אלה 10 עשה זאת בדרך ל-SEO טיפים מהווים את הבסיס עבור מדריך אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי לקבל אותך על המסלול הנכון. אפילו מסחר אלקטרוני ואתרים אחרים הנשלטים על ידי מערכת ניהול תוכן, אשר יכול ליצור אתגרי SEO משלה, יכולים להפיק תועלת על ידי ביצוע הצעות אלה. בנוסף, אם מילות המפתח שלך הן תחרותיות מאוד, ייתכן שלעולם לא תוכל לדרג את 10 תוצאות החיפוש המובילות, אך תעלה בדירוג ועליך למצוא את התנועה לאתר שלך בעלייה.

אתה צריך לשכור קידום אתרים מקצועי?

אין ספק כי אתי, או "כובע לבן" מנוע חיפוש אופטימיזציה החברה יכולה לחולל פלאים עבור התנועה באתר שלך. עם זאת, דירוג מנוע חיפוש הוא לא משהו שאתה משיג ללא הגבלת זמן. מנועי חיפוש כל הזמן מחפשים ודירוג אתרי אינטרנט, מה שאומר שאתה יכול להיות מדורג העליון 10 היום, ובעמוד 3 של תוצאות מחר. כבעל עסק ביתי על תקציב, שמירה על ההוצאות של חברת קידום אתרים לא יכולה להיות אפשרית, אלא אם כן אתה מסתמך אך ורק על מנועי חיפוש לתנועה (מה שאתה לא צריך לעשות). עם זאת, שכירת איש מקצוע כדי לקבל את האתר שלך מנוע ידידותי, בזמן שאתה עושה את התחזוקה לטווח ארוך, עשוי להיות שווה את זה.

סבלנות והתמדה בקידום אתרים SEO

זכור כי קידום אתרים לוקח זמן. לא תראה שיפורים על-ידי ביצוע הטיפים במדריך זה בן לילה, לכן אל תתייאש אם התנועה שלך לא תקפוץ דרך הגג מיד. 

ב-2018, לאחר מכן, אל תצפו להשתמש בטיפים למיטוב הדרכה במנועי חיפוש פעם אחת ולאחר מכן לשכוח מהם. הפוך את התרגול לתרגול כדי לזכור עצות SEO אלה בכל פעם שאתה מעדכן את אתר האינטרנט שלך, עובר עיצוב מחדש או מתכנן אתר חדש. כמו כן, הפופולריות והתחרותיות של מילות מפתח משתנות עם הזמן, לכן חזור שוב למילות המפתח המתמקדות שלך מעת לעת כדי לראות אם הן עדיין מושכות תעבורה.

לבסוף, בדוק את הניתוח שלך כדי ללמוד כיצד אנשים מוצאים את האתר שלך, אילו דפים הם הכי אוהבים ובאיזה מילות מפתח הם משתמשים, כדי שתוכל להתאים את ה- SEO שלך למה שעובד.

הוסף תגובה