ריקודים סלוניים – מאיפה להתחיל?

ריקוד סלוני הוא סוג של ריקוד חברתי הכולל סגנונות וריקודים רבים. זה ידוע גם בשם נשפים, בסגנון בינלאומי, או פשוט ריקוד סלוני. ישנם סוגים רבים ושונים של ריקודים סלוניים, כל אחד עם הסגנון והטכניקה שלו. הסוגים הפופולריים ביותר הם: ואלס, טנגו, פוקסטרוט, קוויקסטפ, ואלס וינאי, רומבה. , סמבה וטנגו ארגנטינאי. ריקודים סלוניים נעשים בדרך כלל בזוג או בקבוצות. ישנם קווי דמיון רבים בין כל הריקודים הסלוניים, אך ישנם גם הבדלים המייחדים כל ריקוד. ההבדל החשוב ביותר בין ריקודים סלוניים הוא התזמון או הקצב של הריקוד, שיכולים להשתנות מריקוד לריקוד ומצד אחד של הגוף למשנהו (למשל, בוואלס הוא על הקצב החזק עם צעדים על כל אחד אחר. להיות ב צעד עם האדם משמאלך, ואז תדרוך על רגל ימין וכן הלאה). ריקוד סלוני מאופיין בדרך כלל בתנועות חלקות, צעדים מבוצעים בחן ובסגנון ייחודי של תנועת גוף. הריקודים מבוצעים למוזיקה עם פעימה או קצב ברור. זאת בניגוד לסגנונות ריקוד אחרים כמו ריקודי עם וריקוד סטפס המשתמשים יותר באלתור בתוך המבנה שנקבע על ידי המוזיקה. כמה ריקודים סלוניים מהירים מאוד (ואלס), הוא, למעשה, נחשב לצורה של ריקוד דפוס. קצב הריקודים הסלוניים נקבע על פי המנגינה, המוצעת בדרך כלל רק על ידי אדם בודד או אנסמבל. המנגינה משתנה עם כל פעימה (הראשונה מודגשת ביותר) ולרוב יש לכך השפעה על תזמון הצעדים. למשל בריקודים בסגנון ואלס (פוקסטרוט ואלס) יש שתי פעימות לכל מידה בעוד שלמוזיקת טנגו עשויות להיות שלוש פעימות בכל מידה.

קורס מקוון לריקודים סלוניים

אם אתם מחפשים קורס מקוון טוב לריקודים סלוניים, אתם במקום הנכון. במאמר זה, נעבור על כמה מהקורסים המקוונים הטובים ביותר לריקודים סלוניים ונדון ביתרונות ובחסרונות שלהם.

ראשית, בואו נסתכל על הקורס המקוון הראשון ברשימה שלנו “?SHALL WE DANCE” קורס אונליין לריקודים סלוניים שמועבר על ידי האחד והיחד – אלי מזרחי. שופט ברוקדים עם כוכבים ואחד השמות המוכרים בעולם הריקוד.

אלי מזרחי הוא רקדן סלוני ומדריך המלמד את אומנות הריקודים הסלוניים כבר למעלה מ-20 שנה. הוא מעביר קורס על היסודות של ריקודים סלוניים וכיצד להתחיל. הקורסתהווה היכרות עם עולם הריקודים הסלוניים, בין אם אתם רקדנים מנוסים ובין אם מעולם לא עליתם על רחבת הריקודים. אלי מזרחי הוא אחד הרקדנים המצליחים בצפון אמריקה, עם יותר מ-20 שנות ניסיון כמדריך וגם כמתחרה. בנוסף להיותו שופט בתחרויות יוקרתיות רבות, הוא גם נתן הרצאות כיצד להתחיל בריקודים סלוניים. במילים אחרות לא כדאי לכם לפספס את ההרצאה של אלי מזרחי

הקורס השני שיכול להתאים לכם נקרא- "יסודות ריקוד סלוניים: יסודות הריקודים הסלוניים" מאת DanceTutor. זהו קורס וידאו בן 8 שעות שילמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת על ריקודים סלוניים. הוא כולל הדרכה כיצד לרקוד עם בן הזוג ולהסתובב ברחבת הריקודים. המדריך בקיא ומנוסה על מנת שיוכל להעביר את הידע שלו בצורה יעילה לקהל שלו. יש לו גם אישיות עליזה שמקלה עליו ללמד את הצעדים הקשים יותר של ריקודים סלוניים כמו ואלס או טנגו.

הבא ברשימה שלנו הוא "ריקודי נשפים בפשטות" מאת Modern Dance Inc. זהו קורס וידאו בן 12 שעות שילמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת על ריקודים סלוניים. הוא מכסה נושאים רבים כמו ההיסטוריה של הריקודים הסלוניים, הגינונים של ריקודים חברתיים וכיצד לרקוד עם בן הזוג. קורס זה יעבור גם על איך לבחור תלבושת לדייט הראשון שלך ואיזה סוגי מהלכים כדאי להימנע מלעשות על רחבת הריקודים. "The Basics of Dance" של אוניברסיטת Ballroom Dance הוא קורס וידאו בן 8 שעות.

סיכום

ישנן דרכים רבות להתחיל ריקודים סלוניים, אך הדבר החשוב ביותר הוא למצוא בן זוג לריקוד.

אתה יכול למצוא שותף לריקוד על ידי השתתפות במועדון ריקודים מקומי או באירוע. אתה יכול גם לחפש שותפים פוטנציאליים באתרי מדיה חברתית כגון Facebook או Meetup.com. אם אתה רוצה ללכת עם בן/בת זוגך או עם בן/בת זוג, עדיף שתשאל אותם לפני שאתה נרשם לשיעורים משותפים.

השלב הבא יהיה לבחור את סוג הריקוד שמעניין אותך ואז למצוא שיעור שמלמד את סגנון הריקוד הזה באזור שלך. אם אינך בטוח איזה סוג של ריקוד יעניין אותך, שקול לעשות מנוי באתר של קורסים והרצאות אונליין או אפילו שיעור היכרות באולפנים שונים כדי שתוכל להחליט איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלך.

לבסוף, כשמחפשים שיעורים, ודאו שהם מציעים הכל מרמת מתחילים ועד לרמות מתקדמות, כך שיהיה משהו לכל מי שרוצה ללמוד לרקוד סלוני!

הוסף תגובה