שאלות ותשובות בנושא הרמת אף ללא ניתוח

זקוקות או זקוקים לשינוי קוסמטי באף ולא רוצים פולשנות או מעורבות כירורגית? החדשות הטובות הן, כי היום יותר ויותר אנשים משיגים את האף המושלם גם מבלי לעבור ליד שולחן המנתחים. בכדי להקל על בחירתכם ולסייע לכם להיות יותר ממוקדים, הנה מקבץ שאלות ותשובות שיסייעו לכם לפני הבחירה הטובה ביותר שתעשו.

למי מיועד הליך של הרמת אף ללא ניתוח?

הרמת אף ללא ניתוח הינו הליך לאנשים שרוצים לתקן פגמים קיימים אסתטיים באף ואינם רוצים לעשות זאת דרך שולחן המנתחים.  אז נכון שההליך המומלץ ביותר לתיקון פגמים או הרמת אף הינו ניתוח ומאידך- אפשר גם אחרת. אם יש לכם שקעים באף, אם האף מסתיר את השפתיים המושלמות שלכם או שלכן ואתם רוצים להעניק לפנים מראה מורם ואסתטי, זה אפשרי, ניתן להשיג את האפקט המושלם הזה בדיוק כמו תוצאה של ניתוח אף כירורגי.

מזה הרמת אף ללא ניתוח?

הרמת אף ללא ניתוח הינו הליך קצר מאוד באופן יחסי, הוא לא מלווה בתופעות לוואי מיותרות והוא לא מצריך מכם החלמה, התאוששות וכל מה שקשור בכך. זה למעשה היתרון הגדול בעוד השינוי נראה לעין באופן מידי. אם עד עכשיו אף אחד לא הבחין בשפתיים המושלמות שלכן, הנה ההזדמנות לעשות הרמת אף ללא ניתוח ולראות את השינוי שישנה את מראה הפנים ויגלה לכולם שפתיים יפות ופנים עדינות. משך הליך ניתוח כזה הינו כחצי שעה, הטיפול הינו טיפול אחד אבל כן מצריך ביקורת. שואלים מה לגבי זמן החלמה? כפי שהזכרנו, תופעות הלוואי מאחוריכם והשינוי מידי ללא כאב או אי נוחות מיותרים.

איך עושים הרמת אף ללא ניתוח?

כאמור, הרמת אף ללא ניתוח מבוצע באמצעות הזרקת חומר מילוי ייעודי המבוסס על חומצה היאלורונית. החומר עצמו איכותי ביותר ומחזיק מעמד לתקופה די ארוכה. הנה פתרון מצוין לפגמים קלים שניתן לתקן לרבות הרמת אף בהליך פשוט ורק באמצעות אלחוש מקומי. לאחר כמה דקות האזור רדום והמראה המושלם של אף מנצח כבר שם.

אז אם גם אתם או אתן רוצים לנצח את הגרביטציה, באמצעות טיפול אחד של הרמת אף ללא ניתוח, המראה שלכם או שלכן יחזור לקבל רעננות ועדנה. מעכשיו, אתם יכולים לא רק לשאוף לאף מושלם, אלא לאף מורם ואסתטי ללא ניתוחים ולתקופה ארוכה ביותר.

טיפולים אסתטיים נוספים

טיפולים נוספים למראה חושני כמו מילוי שפתיים למראה חושני, פיסול פנים ללא ניתוח, גשר שקוף בשניים ניתן לעשות בקליניקות השונות הפרוסות בכל רחבי הארץ.

רופאי שיניים במודיעין

הוסף תגובה