כיצד נשלב בין זכוכית מעוצבת למטבח עם שיש?

עולם עיצוב הפנים מציע כיום אפשרויות בלתי נדלות, שפעם היו בגדר חלום. מטבחים מעוצבים הפכו עם השנים לאחד החללים החשובים ביותר בבית. הם קיבלו יותר מקום במרחב, בין השאר כי התחילו לכלול יותר מכשירי חשמל.

הם מעוצבים באופן יוקרתי ומזמין כדי להפוך את החוויה הקולינרית למושלמת והם כוללים אלמנטים כמו זכוכית מעוצבת למטבח. כדי שהמטבח יהיה מרשים, יש לשלב בין כל האלמנטים האלו בחוכמה וליצור מראה אקסקלוסיבי ומהודר.

זכוכית מעוצבת למטבח – החיפוי שעושה את ההבדל

הימים בהם הסתפקנו באריחים עם עיצוב בנאלי שיונחו על קירות המטבח, פינו את מקומם לטובת הלהיט העיצובי – זכוכית מעוצבת למטבח. זהו טרנד עיצובי שהגיע על-מנת להישאר וכיום, כל מי שמעוניין ליצור ולעצב מטבח מכובד ומפואר, מתקין זכוכית מעוצבת למטבח.

זכוכית מעוצבת למטבח היא אסתטית, מרשימה ומתאימה לכל המטבחים המודרניים.

זכוכית מעוצבת למטבח במבחר דגמים

אחד היתרונות של זכוכית מעוצבת למטבח, הוא מבחר הדגמים שבהם היא מגיעה. כמו כן, אפשר למצוא מפעלים ובעלי מלאכה המייצרים זכוכית מעוצבת למטבח בהתאמה אישית.

עם מבחר דגמים כל כך גדול, כל אחד יכול למצוא זכוכית מעוצבת למטבח בהתאם לטעם האישי שלו, לטרנדים המובילים בתחום, לעיצוב המטבח כולו ולעיצוב שאר הבית.

וכשאתם מזמינים חיפוי זכוכית למטבח שלכם באדר זכוכית יש לכם יתרון נוסף. אתם עומדים מול היצרן ויש לכם אפשרות לבחור כל דגם וכל צבע לחיפוי הזכוכית שלכם ולהתאים אותו ב 100% לעיצוב המטבח שלכם.

התאימו זכוכית מעוצבת למטבח לשיש

גם השיש הפך מאוד דלפק זניח למוצר מעוצב ומרהיב. כדי ליצור מראה חסר פשרות במטבח, יש להתאים בין זכוכית מעוצבת למטבח, לבין השיש.

הדבר הכי חשוב בהקשר זה, הוא להשתמש בצבעים וגוונים משלימים, עבור זכוכית מעוצבת למטבח לבין השיש.

במקרים מסוימים, נכון יהיה ליצור מראה מנוגד ומעניין, למשל זכוכית מעוצבת למטבח בצבע לבן ושיש יוקרתי בצבע שחור, או זכוכית מעוצבת למטבח בצבע כחול ואווירה של מים ושיש לבן צחור המזכיר קצף גלים (יש אפילו שם של גוון כזה בחלק מחברות השיש למטבח), היוצרים אפקט המדמה את הים.

אפשר גם להתאים איור מסוים או ציור על גבי זכוכית מעוצבת במטבח, לצבע השולט בשיש וכך לחבר ביניהם מבחינה קונספטואלית.

אדר זכוכית – עולם של זכוכית בשבילך

באדר זכוכית תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות בייצור עצמי לבית ולעסק, כגון: חיפוי זכוכית למטבח, מקלחונים מכל הסוגים, מראות, מעקות, דלתות וכל מוצרי הזכוכית לשוק הפרטי והמוסדי. נלווה אתכם משלב הרעיון ועד שלב הביצוע וההתקנה עם חומרי הגלם הטובים בעולם.

הוסף תגובה