סגנונות עיצוב משתנים באופן תמידי וכוללים משחקי טקסטורות וחומרי גלם שפעם לא היו מקובלים. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא שילוב זכוכית בפינות אוכל.

Furniture, chair, table and dining table | HD photo by chuttersnap

מדוע שילוב זכוכית בפינות אוכל מעוצבות הפך להיות טרנדי?

התחום של עיצוב הבית התפתח מאוד בשנים האחרונות וממשיך להתפתח ללא הרף. השילוב בין שכלולים טכנולוגיים ברמה גבוהה לבין חשיבה יצירתית פורצת דרך וגבולות, מביאים לכך שסגנונות עיצוב משתנים באופן תמידי וכוללים משחקי טקסטורות וחומרי גלם שפעם לא היו מקובלים. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא שילוב זכוכית בפינות אוכל.

שילוב זכוכית בפינות אוכל הוא צעד חדשני

באופן מסורתי, פינות אוכל היו עשויות מעץ. מאז ומתמיד התקשרו עיצובי העץ הכפריים לחוויית האכילה המשותפת ולקולינריה ביתית הכוללת תחושות חום, אהבה והכלה, שהשתלבו היטב עם המראה החמים והטבעי של העץ.

עם השנים, העיצוב של פינות אוכל השתנה והוא כולל כיום גם שילוב זכוכית בפינות אוכל. הזכוכית נחשבת לחומר גלם ורסטילי ויוקרתי, העומד בפני עצמו וגם משתלב בהצלחה עם חומרי גלם אחרים, הודות לשקיפות הנייטרלית של אוכל. לכן, ניתן למצוא כיום שילוב זכוכית בריהוט עץ, כדוגמת פינות אוכל מכל הסגנונות, התורמות ליצירת מראה אקסקלוסיבי ומיוחד.

איפה אפשר למצוא שילוב זכוכית בפינות אוכל?

מי שמחפש שילוב זכוכית בפינות אוכל, יוכל למצוא כזה בחנויות הרהיטים המובילות, עם דגש על חנויות המייצרות או מייבאות פינות אוכל יוקרתיות, שהרבה תשומת לב הוקדשה לעיצוב שלהן.

במקום להתפשר על חנות בינונית, בה תוכלו למצוא פינת אוכל בעיצוב בנאלי, כדאי להשקיע זמן ומשאבים במציאת חנות המתמחה בתחום של שילוב זכוכית בפינות אוכל, שם תוכלו למצוא ריהוט מרהיב שיתאים לעיצוב הכללי של הבית. כמובן, שחשוב למדוד את החלל בו מתכננים להציב את פינת האוכל, כדי לדעת אם פינת האוכל שמצאה חן בעיניכם, בכלל רלוונטית מהבחינה הזו.

לא בטוחים לגבי שילוב זכוכית בפינות אוכל? התייעצו עם מעצב פנים!

אם שילוב זכוכית בפינות אוכל קורץ לכם, אך אתם לא בטוחים אם הוא יתאים לבית שלכם או אם אתם מתלבטים בין כמה פינות אוכל, פשוט התייעצו עם מעצב פנים מקצועי. מעצב פנים יוכל לכוון ולהדריך אתכם בבחירת שילוב זכוכית בפינות אוכל, כך שגם יראו נהדר וגם ישתלבו עם הקו העיצובי של הבית.

מעבר לפן העיצובי הקשור בבחירת ריהוט עץ עם שילוב זכוכית, ישנו גם אלמנט חשוב נוסף והוא הפן הבטיחותי, וזאת מכיוון שמעבר לכך שזהו רהיט שמטרתו פונקציונלית, הוא אמור גם לשרת את דיירי הבית באופן אינטנסיבי, לשאת משקלים (כלי אוכל וכו'), להתמודד עם כלי הגשה חמים ובוודאי גם להתמודד עם המסבים לשולחן, כדוגמת ילדים קטנים.

שימו לב שכאשר משלבים זכוכית ברהיטים ובעיקר בשולחנות אוכל שסביבם יושבים אנשים, אתם חייבים זכוכית איכותית של 8 מ"מ לפחות ושתהיה מחוסמת. אל תתפשרו על איכות ואם אתם מוצאים פערי מחיר גבוהים היו חשדנים והקפידו לשאול על טיב הזכוכית.

המאמר נכתב בשיתוף ובאדיבות אדר זכוכית, ייצור ושיווק מוצרי זכוכית מהיצרן לצרכן. ייצור על פי מידה ובהתאמה אישית, מלווים את הלקוח משלב התכנון ועד שלב הגמר. מתכננים, מייצרים ומתקינים.

הוסף תגובה