תדירות החלפת מנעולים בדלתות

תדירות החלפת מנעולים בדלתות

למה עלינו להשתדרג בצילינדר חדש כל כמה שנים?
סביר להניח ששמעתם לכם מדוע חיוני לשדרג צילינדר בדירתכם כשרוכשים דירה חדשה. יכול להיות שאתם נוהגים להחליף את הצילינדר לדלת הכניסה לאחר שהלך לאיבוד המפתח לבית ואתם מפחדים שבמזיד הגיע לידיים עוינות. הכל נכון. אלא שהחלפת הצילינדר הכרחית אפילו אם לא עברתם דירה או צרור המפתחות לא אבד. להשתדרג מנעול מדי כמה שנים, בעזרת פורץ מנעולים באשקלון מקצועי, היודע לכוון לכם על השיטה הנכונה והטובה ביותר לבחור זאת, היא סידור הכי טוב, ולפניכם שלוש דוגמאות מצוינות שיספרו למה זה טוב מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים.
החלפת מנעול שחוק בעזרתו של פורץ-מנעולים, מדוע כדאי להשתדרג בצילינדר חדש?
בעבר הרחוק שהחלפתם מנעול בוצע כשעברתם דירה, בתקופה שאפילו אתם לא זוכרים. כשזה קורה המנעול שלכם מתיישן, גם אם הנכם עדיין טרם מרגישים את זה בכל רגע נתון. סביר להניח, התקשרות מול מנעולן וותיק בכדי החלפת צילינדר היא בפועל עזרה ראשונה. במקום להמתין לבעיה שתבוא, למפתח שייתקע בדלת או למערכת הנעילה שתסרב לעבוד הנכםכאמור מקדימים תרופה למכה.
מנעול מרעיש
עוד סיבה לבלאי של המערכת זה רעש החריקות. מעבר לעובדה שמדובר בחריקות לא כל כך נעימים, המצב הרע כאמור מצב של דלת שלא נפתחת כלל, כתוצאה שצרור המפתחות שלכם תפוס ונשבר בתוך המנעול. מנעולן יחלץ אתכם אמנם להיכנס לביתכם עכשיו, אבל עדיף שתזמינו אותו על מנת להימנע מהסיטואציה הלא נעימה להתרחש, ולא כדי למנוע אותה. אגב, ההכנה מבעוד מועד תמנע הוצאות מיותרות. כאיש מקצוע בתחום באשקלון תרחיש זה קרא לי רבות, שהלקוחות לא טיפלו עד שנשארו מחוץ לדירה.
מישהו שכפל מכם מפתח
סיבה טובה כביכול לקרוא פורץ מנעולים על מנת החלפת הצילינדר היא על מנת להיות רגועים. גם אפילו לא איבדתם את המפתח שלכם עם הכניסה לבית החדש, מנעול חדש יתרום לכם לתחושה בטוחה יותר. ובכן, אם התרחש ובניגוד לרצונכם ונוצר עותק נוסף למפתח שברשותכם, תוכלו לטפל בתקלה בלי לחכות לפריצה.
איך בוחרים מנעולן באשדוד?
כעת, שהנכם מבינים מדוע טוב להשתדרג במנעול מתקדם כל כמה שנים, מה שנותר לכם הוא להזמין מנעולן מאשדוד מקצועי ובעל וותק רב, בשביל שיוכל להמליץ על פתרונות נעילה מומלצים וכן להתקין צילינדר איכותי. הקפידו שהנכם נחלצים באדם ישר, שיבצע את העבודה באופן הדוק ושירותי מאוד. כך תרוויחו מתחושת ביטחון לתקופת מספר שנים רבות.

הוסף תגובה