האמת הפנימית שלי – הדרך לאושר פנימי

האמת הפנימית שלי – הדרך לאושר פנימי

מה זה בכלל "אמת פנימית" ומה היא ה"אמת הפנימית" שלי ?
לכל אחד מאתנו מערכת אמונות,רעיונות,מחשבות,רגשות ודפוסים משלו,המייחדת אותנו ומבדילה אותנו אחד מהשני וטוב שכך שכן אם לא – היינו כולנו חושבים,מרגישים ,עושים את אותו הדבר בדיוק וחיינו היו נראים אותו הדבר. הטבע ,היקום היה נראה אחרת ,"מדבר" אחרת , פועל עלינו אחרת ולא היינו במקום שבו אנו היום,האנשים שאנו היום. חווים,לומדים,משתנים,משנים,יוצרים ,בוראים,מתקנים משפיעים ומרפים כפי שאכן מתרחש בחיינו ובחייהם של אנשים אחרים הסובבים אותנו וביקום כולו.
מה היא אותה מערכת אמונות ותפיסות ,ערכים ועקרונות רוחניים שלי ? שלך ? שלנו ? וכיצד היא קשורה ומשפיעה על ההרגשה והאושר הפנימי שלנו ?
כדי לענות על שאלות אלו עליי להיכנס פנימה לתוך עצמי,ללב ,לנשמה שלי – להתחבר אליה ולשאול אותה בכנות כיצד היא מרגישה , מה היא צריכה, מה היא רוצה ,מה היא מחפשת ,כיצד אני יכולה לעזור לה ולתת לה אהבה. התשובות נמצאות שם ואם אני לא רואה אותן כעת ,הן תגענה בזמן המתאים ביותר עבורי ועבור כל הנוגעים בדבר.הן תגענה . האינדיקציה שלי הוא השקט. כאשר יש לי שקט נפשי פנימי,רוגע ,שלווה ובטחון במה שקורה – אני יודעת שיש הלימה עם האמת הפנימית שלי וזה מה שהופך אותי למאושרת . אושר פנימי שאינו תלוי בדבר ובאיש חיצוני.אושר אמיתי ,אלוהי.אמת פנימית.ניקיון.
תהליך המודעות מאפשר לי לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את התשובות הנכונות, לשנות,לקבל,לבחור אחרת,לעשות אחרת,לפעול אחרת,לחשוב אחרת – להרגיש אחרת לרפא,לממש,לבטא, ליצור,לברוא ,לתת ,לקבל, לחמול, לסלוח , לאהוב.

הוסף תגובה