אימון אישי להצלחה

מהו אימון אישי?
קואצ'ינג הוא אחד התחומים המצליחים והאופנתיים בעולם. ההערכות לגבי התרחבות התופעה בשנים הבאות, מדברות על עלייה ניכרת. חלק מהסיבות הן תקשורתיות: תוכניות רדיו וטלוויזיה המתעדות מאמנים שמעבירים אנשים,עסקים ומשפחות, תהליכים משמעותיים שישנו את חייהם. 
חלק מהסיבות הן מערכתיות: ארגונים גדולים כמו חברות היי טק וארגונים ממשלתיים כמו משטרה ומכבי אש, הבינו את פוטנציאל השיפור והתרומה לארגון כתוצאה מאימון אישי להצלחה ומשלבים אימון אישי כחלק מתהליך ההכשרה.
ההצלחה שלה זוכה הקואצ'ינג מביאה איתה צד טוב של השתפרות וגדילת התחום וצד פחות חיובי שבו הרבה מאוד אנשים מעוניינים להיות מאמנים, גם אם אין להם הכשרה מתאימה לכך.
באווירה של היום, כשכל כך הרבה נישות וגישות קיימות בתחום האימון האישי, קיים ערפול כבד מהו בעצם אימון אישי ומהי ההגדרה של הצלחה. 
כמעט בכל אימון אישי קיים מרכיב של התפתחות אישית וגם העצמה אישית. במקרים רבים המאמן האישי יקשר בין ההתפתחות האישית הזאת למסלול הקרירה והתפקיד המקצועי. יש לעומת זאת אימונים אישיים המתמקדים יותר בפיתוח מיומנויות אישיות הקשורות לתחומים שונים בחייו של המאומן. מומלץ לבדוק היטב מהי ההגדרה של אימון אישי שאתה מחפש.
יחד עם זאת יש סטנדרטים ברורים שכל אימון אישי חייב לעמוד בהם:
אימון אישי להצלחה הוא תהליך לימודי שמעצים משמעותית הישגים של אינדיבידואל (כלכליים, מקצועיים או אישיים).
אימון אישי לוקח בחשבון את המשאבים הייחודיים של כל אדם כמו כסף, זמן, השכלה, יכולת חברתית וכל משתנה אחר שמשפיע על חייו.
אימון אישי צריך ליצור אצל המתאמן, מוטיבציה שתחזק ותוביל אותו גם ברגעים קשים וגם ברגעים של חוסר וודאות כשהמאמן לא נמצא בסביבה ואין מי שידחוף קדימה מלבד המאומן בעצמו.
הנחת היסוד שלאנשים יש יכולת מולדת לגדול ולהתפתח. אמונה בפוטנציאל האנושי של כל אחד ואחת מאיתנו ללא הבדל מגדר, דת או מעמד חברתי.

הוסף תגובה