"הפנינים של אדי"

לאחרונה נחשפתי לאלבום שקט ומדהים ביופיו של אחד מאלילי הגראנג' הנצחיים-אדי וודר סולן להקת פרל ג'אם הנוסטלגית.

וודר הלחין ויצר אלבום נושא לסרטו האיכותי של שון פן "into the wild " המספר על בחור צעיר שיוצא לבדו למסע  בנופיה הפראיים של אלסקה.

האלבום מכיל מספר נעימות  שבהן וודר מפגין את היכולת הווקאלית המצוינת שלו

אותן נעימות שליוו סצנות רבות בסרט מזכירות מעט מזמורים אינדיאנים,  נותנות הרגשה שהסרט הופק עבור הפסקול וגורמות למאזין להתחבר לתסריט בצורה מצויינת.

כנראה שלא רק אני התאהבתי באלבום  ואחד משיריו אף זכה בפרס גלובוס הזהב לשיר הטוב ביותר.

השיר "HARD SUN" הוא  שזכה כשיר הטוב ביותר..ספק אם נכתב על השמש ספק על אהובה מיסתורית, הוא משתלב הייטב באלבום שנותן השלמה מוסיקלית מעולה לחוויות שעובר גיבור הסרט בעת שהוא מתבודד עם נופיה המושלגים של אלסקה  ועם עצמו.

הסרט נכתב בהשראת סיפור אמיתי וכל אחד מאיתנו יכול להתחבר אליו.. הרצון לקום ולעזוב ביום בהיר אחד את העולם החומרני,הנוקשה והתחרותי טבוע בכל אחד  אך לרוב זו משאלה שאיננו יכולים להגשים

המסע הפנימי שעובר גיבור הסרט בעת שהוא מתחבר עם אמא אדמה מאפשר  לחוות איתו את ההרגשה של האדם מול הטבע הגדול והאימתני, אך בעיקר האדם מול עצמו..

במאי הסרט שון פן לא יכל לבחור מוסיקאי טוב יותר שילחין את פסקול הסרט ועשה בחירה מעולה באדי וודר..

וודר כאמור הוא סולן להקת פרל ג'אם שחייו ואישיותו מתחברים מאוד לרעיון של הסרט..וודר ידוע כבעל אישיות עמוקה ומורכבת עם עבר מפואר   של  אמן רוק מיוסר ומוכשר בצורה גאונית .. המסע הפנימי של וודר בתקופות הקשות של חייו בא לידי ביטוי בשיריו המעולים בפס הקול ובכלל ביצירותיו המפורסמות לאורך השנים 

 השירים שקטים ברובם עם אופי אקוסטי ורגיש מה שמעיד על "סולן הפנינים"- שבעבר ניפץ גיטרות על הבמה- כי השנים עושות רק טוב וגם עכשיו כמו בעבר וודר לא מאכזב….

הוסף תגובה