צילומי הריון עם המשפחה

תקופת ההיריון היא אחת התקופות המרגשות בחייך, במהלכה את בשיא פריחתך ונשיותך. אולי אינך מתחברת למראה ההריוני והעגלגל, אולם הידיעה שחיים חדשים נרקמים בתוכך מצביעה על משמעותיות התקופה הכול כך מיוחדת. צילומי הריון מקצועיים הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות, שכן באמצעותם ניתן לתעד רגעים מרגשים וחווייתיים גם זמן ארוך לאחר התקופה המרגשת.

 

כאשר את מצטלמת בקומפוזיציות ובמצבים שונים יחד עם משפחתך, את יוצרת לעצמך תיעוד ממנו תתרגשי ותתלהבי שנים ארוכות לאחר מכן. מניסיוני רב השנים כצלמת, אני יכולה לספר לך שכמעט כל צלם יכול לנסות לצלם צילום הריון עם המשפחה כולה, אולם בודדים יודעים לקבל את ההחלטה המתאימה כיצד לתעד את הרגע מבחינת הזווית, הצבע, האור, הסיטואציה כך שישקפו נכונה את התקופה הכה מיוחדת.

 

לעצור את החיים ולהגיע ליום הצילומים

אין אדם שלא אוהב נוסטלגיה. את וודאי מבינה שאת החיים אי אפשר לעצור, אך את רגעי האושר מהעבר ניתן לנצור באמצעות צילומי הריון עם המשפחה. ברגעים המשמעותיים ביותר עבורכם בתור זוג הורים, בזמן שאת נוצרת בתוכך את האוצר שלכם, זה הזמן להתאחד בתור משפחה – את, בעלך ויתר הילדים ליום צילומים חוויתי ומרגש. אם תחשבי על כך לעומק, מתי יהיה לכם זמן להתאחד לתמונות משותפות ומקצועיות? האפשרויות שעומדות בפניכם הן בעיקר להצטלם בסמארטפון או באירועים אליהם אתם בוחרים להגיע במשותף. עם יד על הלב, הזדמנויות אלו הן נדירות, ולכן מומלץ ליזום יום צילומים משותף כדי ליצור אלבום תמונות מקצועי ומרשים.

 

מה מחכה לכם ביום צילומי משפחה והריון?

לפני יום הצילומים, וודאי כי ישנת מספיק והגיעי לסטודיו מאובזרת בביגוד הדרוש. את מוזמנת להגיע עם בעלך בלבד, או גם עם ילדיך אם תחפצי בכך. יחד עם המעצב והסטייליסט נתאים את הביגוד, הרקעים, נאפר אותך בטעם ונסדר את שיערך. במהלך יום הצילומים נחליף רקעים ולוקיישנים לפי בחירתך, ובמידה ותחפצי בך תוכלי להביא אביזרים אישיים בנוסף לאלו הקיימים בסטודיו. בסוף התהליך תצאו עם אלבום תמונות הריון יפיפייה ומקצועי, ממנו תוכלו ליצור אלבום דיגיטלי מעוצב שינציח את התקופה ההריונית המרגשת.

 

חוויה זוגית מחזקת

הריוניות רבות מתקשרות אלי לקבוע תור ליום הצילומים, במטרה להתאים את חבילת הצילום המתאימה למצבן המיוחד. הן מתרגשות מהאפשרות לצלם את עצמן במצב המיוחד בצורה מקצועית ומעוניינות לשתף בהתרגשות גם את יתר בני המשפחה, ובמיוחד אם בני זוגן. לא תמיד הילדים מבינים על מה כל המהומה, אך הבעלים בד"כ נהנים לפרגן לנשיהן בשיא נשיותן, והם משתפים פעולה באופן יוצא מן הכלל. כשאתם מצטרפת אליי ליום הצילומים אני מצלמת אתכם על רקע הבדים והרקעים היפים ביותר, האקססוריז המתאימים וכולם מצטרפים לחגיגה. עבורך ועבור בן זוגך מדובר בחוויה זוגית מחזקת – אתם נזכרים למה אתם פה, וכמה אתם נהנים להיות יחד, וכשאתם מתחבקים ומצטלמים יחד, אני לוכדת את הרגעים הללו ומנציחה אותם עבורכם לנצח.

 

 

הוסף תגובה