צילומי בוק לבת המצווה

אין זה סוד שבשנים האחרונות, חגיגות הבת מצווה הפכו להיות הפקה גדולה אשר אינן מזכירות כלל את חגיגות בת מצווה שהיו נערכות לפני עשרים או שלושים שנה. מאמרים רבים נכתבו על כך ואינספור מערכונים כבר נעשו על הנושא.

לצד החגיגות הגדולות של אירועי בת מצווה אנחנו יכולים לראות כיצד בשנים האחרונות התפתח התחום של צילומי בוק דיגיטאלי לבת המצווה.

 

כל אימא וכל ילדה יודעת מה הרעיון של צילומים אלו ובכל זאת הנה הסבר קצר, מדובר על יום צילומים במהלכו כלת הבת מצווה נהנית מאפשרות להצטלם במגוון מקומות, לבדה, עם חברות או בני משפחה קרובים, בשלל בגדים ותסרוקות. הרעיון הוא להעניק לה בוק ייחודי שילווה אותה כל החיים. הרעיון נוצר מעצם המחשבה שבנות רבות חולמות להיות דוגמניות או לפחות להצטלם כמוהן וכשהן מגיעות לגיל 12 ועומדות לחגוג בת מצווה, יש להן הזדמנות ליהנות מבוק אשר מזכיר במהותו, בוק דוגמנות.

 

מה צריך בשביל לעשות בוק בת מצווה

אפשר לחלק את הנקודה הזאת לשני חלקים, יש את הדברים החומריים שצריך בשביל להפיק בוק בת מצווה ויש את הדברים, אשר אפשר לקרוא להם נפשיים, פנימיים בשביל להפיק בוק כזה.

מבחינת הדברים המעשיים, החומריים, הרי שבשביל להפיק בוק בת מצווה, צריך מספר סטים של בגדים שיכולים להתאים לצילומים. מספר הסטים והסוג שלהם, נקבע על פי מועד הצילומים, מיקום הצילומים וכמובן האופן בו הילדה רוצה להיראות בבוק, האם היא רוצה לערוך סדרה של צילומים באווירה של נשף, אווירה טבעית, ספורטיבית וכדומה.

כמו כן צריך בשביל בוק מושקע לבת מצווה, תיק איפור עם כלי איפור שמתאימים לילדה בת 12, אשר יהפכו את התמונות ליותר "בוגרות" אך לא באופן כזה שהילדה תיראה כמו מישהי שלא בגילה. לעיתים ההבדל הוא דק מאוד ולכן חשוב לשים לב לזה.

על הילדה לגיעה לצילומים עם תסרוקת מוכנה, אשר מתאימה לתנאי מזג האוויר ולמקום בו הצילומים נערכים. כמובן שאת התסרוקת אפשר עוד לסדר באמצעים שונים בזמן הצילומים אך קחו בחשבון שלא מדובר בשינוי קיצוני וכן שכל שינוי כזה דורש זמן.

מבחינה פנימית, נפשית, הרי שהילדה צריכה להגיע עם מוכנות לצילומים, היא צריכה לדעת בפני מה היא עומדת ולהסכים לזה. לא מדובר בבוק אשר יופץ לכל עבר, מדובר בבוק בו היא תעשה שימוש, ובכל זאת, לא לכל אחד קל לעמוד מול המצלמה ולהצטלם. לכן חשוב שהיא תדע לקראת מה היא הולכת ותהיה מוכנה לזה.

כמו כן, הילדה צריכה להגיע עם הרבה סבלנות, הצילומים לוקחים זמן, גם אצל הצלמות הטובות ביותר, מדובר בתהליך שלוקח מספר שעות. נקודה אחרונה, חשוב שתהיה כימיה בין הצלמת לילדה, רק ככה הצילומים יהיו מוצלחים והבוק יצא מושלם. 

 

הוסף תגובה