קעקועים לאורך השנים

 

אופנת הקעקועים בולטת היום יותר מאי פעם. דמויות מעולם הספורט כמו שחקני כדורגל ושחקני כדורסל אינם היחידים. כיום ניתן לראות יותר ויותר דוגמנים, דוגמניות, שחקנים, שחקניות, זמרים, זמרות, אימהות לילדים, אבות מבוגרים, נערים, נערות, חיילים ועוד דמויות אשר מעטרים את גופם במגוון קעקועיםבצורות ובצבעים שונים.

התפיסה בעבר הייתה כי מי שיש לו קעקוע הינו מנהיג כנופיה או אסיר לשעבר, בפועל אכן רוב המקעקעים היו דמויות שליליות משהו.  במלחמת העולם השנייה אף השתמשו בקעקועים למספור האסירים במחנות ההשמדה, מה שנתפס בעייני  רבים באופן שלילי ביותר.

נדמה שמאז אותם ימים תחום הקעקועים הפך להיות מרכזי בתרבות המערבית בכלל ובישראל בפרט.

יש מי שמקעקע את גופו ודרך הקעקוע מנסה להעביר מסר או דעה מסוימת ויש אנשים אחרים אשר מקשטים את גופם בדוגמא כזו או אחרת רק מתוך עניין של קישוט הגוף (במקום להשקיע בבגדי מעצבים אופנתיים, עושים קעקוע שיקשט את גופם לעד)  ורצון להיות אופנתי ועכשווי.

 

בעולם המערבי בו קל מאוד להיטמע ולהדמות אחד לשני, יש מי שמבקש לקעקע את גופו כדי להצהיר על ייחודיות, הבחירה בקעקוע הינה ייחודית והיא בדרך כלל על בסיס בחירה של איזה שהוא עיטור שמביאים למקעקע והוא הופך אותו לקישוט ייחודי על גוף המקועקע.

יש מי שמבקש לקעקע את גופו מתוך מטרות דתיות (קעקוע של צלבים בנצרות או מגן דוד ביהדות) או מסיבות מגאיות כאלו או אחרות.

סיבה נוספת לקעקוע הגוף הינה כיסוי צלקות ושדרוג קעקועים ישנים  למודרניים יותר,סיבה זו הינה טרנד חזק באופנת הקעקועים הנוכחית, ניתן למצוא המוני מקועקעים מבוגרים וצעירים שהחליטו "לשפץ" את הקיים דבר שלעיתים גורם "להתמכרות" עד כדי קעקוע כל פיסת גוף פנויה.

כמובן שניתן לראות מבחר סגנונות של קעקועים הטרנד העכשווי הינו קעקועים צבעוניים, הדרישה לקעקועים אלו הולכת וגוברת.

צריך לזכור כי קעקועים הפכו להיות גורם מאוד משמעותי באופנה, התאמת הקעקוע ומיקומו בגוף בצורה גלויה ויפה הינם מרכיב חשוב ומכריע, וזאת לאחר שדואגים שהקעקוע יעשה בסטודיו מקצועי ואיכותי בעל רישיון ממשרד הבריאות הפועל תוך הפקדה על סטריליות מלאה.

במידה וחשקה נפשכם ב"שיפוץ" קעקוע קיים, כגון רענון צבעיו או שינויו ע"י הוספה של קעקוע נוסף, גם זה אפשרי. יש לקבוע פגישת ייעוץ או פשוט להגיע לסטודיו בו הנכם מעוניינים לבצע את השינוי.

הוסף תגובה