אבד לי המפתח לאוטו, מה עושים?

אבד לי המפתח לאוטו, מה עושים?
סיטואציה נוראה זה לאבד את צרור המפתחות של רכבכם, למפתח הרכב קיימים מספר מוגבל נושאים ראשיים, הראשון הוא שילוב (קוד) המפתחות והנוסף שבב (צ׳יפ) חשמלי, לכל אחד מהרכיבים אצלם משהו חשוב להפעלה, קוד המפתח הוא שורת סדרות סימון מפתח שלמעשה שתפקידו לתפעל את המנעול בדלת המכונית וכפתור (מתג הנעה) הרכיב (צ׳יפ) נותן שידור למערכת הקודנים אישור הצתה, ההפך מאובדן צרור המפתחות לדירה מומלץ להזמין איש מקצוע מכל עיר לדוגמה באר שבע מנעולן בבאר שבע יבוא ולשנות מנעול בשגרת שחזור מפתחות לרכבכם התהליך היינו שונה בהחלט לחלוטין ומורכב יותר.
התקשרו עכשיו שירות 24 שעות
מהן התהליכים אם אבדו לכם צרור המפתחות לרכב:
1. תחילה תבדקו אפשרות באם יש ברשותכם מפתח נוסף לאוטו, בדרך כלל מכונית מיועדת להגיע עם שני מפתחות, אם יש לכם עוד מפתח זכיתם, וודאו לשכפל אותו מהר ולאחסן אותו במקום מבטחים, אם חסר לכם מפתח מיותר תנסו לאפשרות הבאה.
2. הזמינו שירות שכפול צרור מפתחות לרכב, בשלב זה אנחנו נדאג לשחזר עבורכם צרור מפתחות חדש למכונית שלכם.
האם אפשרי לנסות פעולה זו לבד בביתנו?
ממש לא, נושא שחזור צרור המפתח לרכב למעשה מהלך מורכב מאוד בעוד הוא מצריך מקצועיות וניסיון רב, כאמור אנו זקוקים לכלים מיוחדים כגון: מכשיר חיתוך מפתחות אוטומטית, שבבים מסוגים שונים, מוצרי מדידה רבים ועוד, כאמור בפועל במכשירים ובציוד בשווי הרבה מאוד כסף, מיותר להסביר בלא מעט ממגוון הרכבים אנו צריכים ליצור קשר עם יצרן המכוניות על מנת לרכוש מימנו מספר חיתוך מפתחות וסדרה עבור הציפ (פין קוד) שכרוך בתשלום בשבילנו.
כביכול מסוכם במהלך לא קטן שמצריך להעתיק צרור מפתחות למכונית וזהו, לא?
ברור לא, כמו שנרשם בראשית מאמר זה, המפתחות לא נגישים וכאמור לא אפשרי לשכפל עבורכם עוד מפתחות, ברגע שאין מפתחות אין מה להעתיק ואז הננו זקוקים לעשות בשבילכם מפתח נוסף לרכב שלכם.
כמה זמן לוקח לעשות את העבודה עבורי?
אל דאגה, נכון שידוע בעבודה לא פשוט לשם כך אנחנו פה לעזרתכם, לחברתנו יש את הציוד, אחריות וניסיון, אנו נדאג לטפל בתרחיש למענכם עוד בהתקשרות ראשונה עמנו, תקבלו יחס מעודף ואישי בראשית התהליך ועד לתוצר מוגמר.
כמה כל הסיפור הזה עולה?
תלוי בסוג מכונית יש לכם, תיקון של רכב מסוג טויוטה לא זהה לרכב מסוג במוו ולהפך, אצלנו במנעולן באשדוד נקפיד לתת עבורכם סכום לא יקר ואטרקטיבי, כדאי לחייג עכשיו וקבלו הצעת מחיר בחינם, כדאי לכם.

הוסף תגובה