אולפן הקלטות – חוויה אישית

שיר בהפתעה אולפן הקלטות הוא המקום שהציע לי ולמשפחתי את הדרך המושלמת לחגיגת יום ההולדת 60 של הורי.

הורי בני אותו הגיל עמדו לחגוג עם המשפחה והחברים שאספו לאורך השנים, יום הולדת משותף בנוסח קייטרינג וערב שירה בציבור בפארק. מאד יפה חגיגי ונחמד, אבל איך מסכמים 60 שנה של חיים ומתוכם 40 של נישואים?

אולפן הקלטות שמציע שלל מתנות מרגשות נתן לנו את המענה הנפלא לבסוף.חיפשתי וחיפשתי ללא לאות אחר הדרך המושלמת עבורי ועבורם להעניק תוכן והתרגשות באווירה מכובדת אך לא פורמלית של המעמד.

רציתי מתנה שהיא הפתעה מרגשת, מצחיקה, מכבדת אותם ואת החגיגה, במחיר שהכיס שלי יהיה מסוגל לשאת בלי להשאיר אותנו עם קשיים להתאושש. אולפן הקלטות כמו שיר בהפתעה מציע שלל מתנות במיוחד לאירועים מסוג זה.

אנחנו בחרנו להפיק קליפ. כשהגענו לאולפן כבר היינו אחרי תהליך מקסים ומרגש בו סיפרנו ארוכות על חיי הורי ונכתבו מילים מקסימות על השיר שבחרנו עבורם. בבית ערכנו חזרות וכשהגענו אל אולפן הקלטות כבר הספקנו כמה פעמים להתאמן על השיר . באולפן פגש אותנו טכנאי שבמשך שעתיים שלמות עבד איתנו בסבלנות ומקצועיות עד שכולנו הסכמנו שהתוצר ראוי להשמעה וצפייה במסיבה גם בלי להיות זמרים הבאים אל אולפן הקלטות לרגל הוצאת דיסק.

אין צורך להאריך כמה התרגשו הורי וכמה תשבחות קיבלנו מהמשפחה על קליפ מרגש רווי תמונות נוסטלגיות, קטעים הומוריסטיים של יום הצילומים ומילות שיר שמספרות את כל מה שהיה מרכזי וחשוב ב60 שנים האחרונות.

אז החוויה הייתה גם בתוך אולפן הקלטות וגם אצלנו בסלון, הקליפ כבר חודשים נמצא בהיכון להקרנה בבית בכל הזדמנות של אורח שאולי פספס את החוויה….

הוסף תגובה