אומגה 3- למה זה טוב ולמי

יותר ויותר אנשים ובפרט נשים בהריון, משתמשות באומגה 3. אומגה 3 הן חומצות שומן רב בלתי רוויות. במהלך השנים נערכו מחקרים שונים אשר הוכיחו יתרונות רבים לצריכת אומגה 3, על כן נהוג לצרוך אותך כתוסף מזון. יש לציין שצריכתו חייבת להתבצע אך ורק בעצת רופא או תזונאי מוסמך.

 

אומגה 3 כאמורה הן חומצות שומן בלתי רוויות שמקורן מגיע בעיקר ממאכלי ים, כגון טונה, דגים, אצות, וכן מדגנים שונים כגון פשתן, מרווה, אגוזים ועוד. מדובר על דגנים בעלי ערך תזונתי גבוה ונחשבים לבריאים מאוד. היתרון של אומגה 3 שזה מתאים לכל הגילאים והיא נקייה מחומרים כמו גלוטן, חומרים כימיים, מתכות, וכן היא יכולה להתאים גם לילדים וגם לנשים בהריון.

 

צריכת אומגה 3 יכולה להתבצע בצורות שונות, החל מכדורים שניתן לקחת לפני או אחרי הארוחה, וכן בשתייה. כמו כן אנחנו יכולים למצוא אומגה 3 בצורת שמן אשר ניתן להשתמש בו עם מאכלים שונים, במקרה כזה השמן נשאר בטעמו המקורי ולא מאבד אותו בתהליך הייצור. זה מאפשר לנו להשתמש בו לצרכים שונים בעת ארוחות.

 

מדוע נשים בהריון צורכות אומגה 3

 

נשים בהריון, כפי שניתן להבין צריכות לצרוך מרכיבי מזון שונים בכמות גדולה יותר מאשר נשים שאינן נמצאות בהריון, גם בשביל לשמור על הבריאות שלהן וגם בשביל לשמור על הבריאות של העובר. על כן אנחנו יכולים למצוא אומגה 3 לנשים בהריון. כמו שציינו מדובר בחומר שהוא נקי, טבעי, ומאוד בריא. חומר שאיננו מכיל מרכיבים שעלולים לסכן את בריאותם. חשוב לציין, אומגה 3 גם מאוד טובה לצורך פיתוח איברים שונים אצל העובר ובפרט התפתחות המוח.

 

מלבד נשים בהריון אנחנו יכולים לראות עוד קבוצות רבות באוכלוסייה שצורכים אומגה 3, כך למשל, אנשים שנמצאים בסיכון למחלות סרטן, למחלות לב, אנשים שיש חשש שיהיה להם מחלות פרקים, טרשת עורקים, אנשים שמתמודדים עם דיכאון, וכן ילדים שיש להם הפרעות קשב וריכוז.

 

לסיכום, מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא או תזונאי לגבי צריכת אומגה 3, הן לגבי אופי הצריכה וכמות הצריכה היומית שלו. 

הוסף תגובה