דיפנד מוצרי ספיגה למרטיבים: תחתונים לגבר, סופגנים ותחבושות להקלה בהרטבה

אם גם אתם מעוניינים לצרוך תחתונים לגברים דיפנד היא המקום המושלם לגבר המרטיב. זוהי חנות אולטימטיבית המתמחה בכל המוצרים להגנה על מרטיבים – מכאלו הסובלים מבריחות שתן קלות ועד למרטיבים כבדים הסובלים מהרטבה כרונית. כאשר מדובר על חנות דיפנד למוצרי ספיגה למבוגרים, מדובר על העתיד שלכם, מרטיבים יקרים, שצפוי להיות הרבה יותר ורוד והרבה פחות מעיק. אם אתם צריכים לרכוש את המוצרים עבור מישהו אחר, למשל קרוב משפחתכם הסיעודי, חשוב להצטייד בנתונים הבאים:

  • מידת המכנסיים שלו.
  • היקף האגן שלו.

ידיעת מידת המכנסיים חשובה יותר בצורה מדויקת. לרוב, נדרש רק ידע כללי על היקף האגן, למשל אם מדובר באדם שמן או רזה. שני הנתונים הללו ברמה הזו יכולים להניב לכם את המוצרים שצפויים להתאים להם כשהם ילבשו אותם.

תחתונים לגברים

תחתונים לגברים דיפנד נמכרים או בדגם Real Fit דמוי בד, בצבע ג'ינס במידת Large, או בדגם לייקרה בצבע אפור במידות Medium או Large. התחתונים מיועדים בעיקר לגברים המרטיבים הכבדים, אך גם מי שהוגדרו כמרטיבים קלים, שלרוב סובלים מבריחות שתן קלות בלבד יכולים לנסות את המוצר המפנק, אשר לא חושף את לובשו לרטיבות אלא מרכז אותה בחלקו העליון. ההבדל בין שני זוגות התחתונים הוא שדגם Real Fit הוא בעל כושר מתיחה, ומרגיש כמו תחתון מבד. לעומת זאת, לתחתוני הלייקרה יש גודל קבוע, אך הבד איכותי יותר וטווח המידות האפשרי רחב יותר: יש גם למידות קטנות בסביבת Medium.

תחבושות וסופגנים לגברים

התחבושות והסופגנים מיועדים למרטיבים הקלים, או כאמצעי תוספת למרטיבים הכבדים שכבר רכשו תחתונים של דיפנד. תחבושות לגברים מבוגרים של דיפנד, כמו גם סופגנים המהווים מגיני תחתונים נלבשים בחלקו התחתון של המכנס, כלומר בין המפשעה לבין התחתונים. הם בעלי כושר הדבקה כביר המאפשר אטימה מוחלטת ולכידת נוזלים אופטימלית של ממש. בשונה מתחתונים, סופגנים ותחבושות לא מצריכות את ידיעת מידותיו של הגבר המרטיב.

שירות דיפנד

חנות דיפנד למוצרי ספיגה למבוגרים מפעילה גם אתר אינטרנט וגם מענה טלפוני. בשניהם – יחכו לכם יועצים שיסייעו לכם להיות מוכוונים למוצר שהכי יעזור לכם להתגבר על הרטיבות או לסייע לאדם הסיעודי בו אתם מטפלים בשגרת יומו. החנות מאפשרת מבחר רחב של מוצרים על מנת לספק התאמה לכמה שיותר סוגי צרכנים – בכל המידות והסובלים מכל הרטבה שהיא: מקלה ועד לכבדה ביותר. על כן, דליה של כמה  שיותר נתונים על המרטיב – היקף ההרטבה, מידת המכנס והיקפי גזרה, יכולה לסייע מאד באיתור המוצר המתאים.

הוסף תגובה