אומניטק העניקה פרס לזוכים בתחרות הרובוטיקה FIRST ישראל

אומניטק, נציגת אוטודסק, החברה המובילה בפתרונות ושירותים ייעודיים לכל תחומי ההנדסה

והתכנון, קיימה טקס הענקת פרסים לזוכים בתחרות הרובוטיקה FIRST ישראל.

הטקס נערך במעמד אודי ויינטראוב, מנכ"ל אומניטק ואילן ישראל, מנהל אגף Autodesk באומניטק, אשר העניקו מחשב נייד מדגם Dell Latitude E5500 לתלמידי  בית-הספר "משגב" מעמק חפר, על זכייתם במקום הראשון של תכנון רובוט באמצעות תוכנת  Autodesk Inventor. במקום השני והשלישי זכו בעכבר תלת מימדי, תלמידי בית הספר "מבואות עירון" מקיבוץ עין שמר ובית הספר הריאלי העברי מחיפה.

בסיום הטקס העניקה הגברת סוזי בלנקשטיין לבית הספר "אורט לוד" מלגה על-שם דניאל בלנקשטיין ז"ל, להשתתפות בתחרות  .First 2010

תחרות הרובוטיקה של FIRST, המתקיימת בשיתוף משרד החינוך ובתמיכת הטכניון, מאפשרת לתלמידים  להתנסות בתהליך התכנון, העיצוב והבנייה של מערכות בקרה מתוחכמות. התחרות מתקיימת בין קבוצות המייצגות בתי ספר שונים, כאשר התלמידים מתמודדים עם חוקים ומפרטים נוקשים המוגדרים מראש. בשלב השיפוט, נבחנות העבודות ע"פ קריטריונים של מצוינות בתחום העיצוב, רוח הקבוצה, מקצועיות ויכולת להתגבר על קונפליקטים בתהליך.

השימוש בתוכנת  ,Autodesk Inventorבמסגרת תחרות הרובוטיקה של FIRST , נועד לעודד מצוינות בקרב תלמידים במקצועות התכנון המכאני, התאום והפרזנטציה, תוך התנסות בטכנולוגיה מתקדמת להמחשת רעיונותיהם לפני מימושם.

אילן ישראל, מנהל פעילות אוטודסק באומניטק: " התמיכה של אומניטק, נציגת Autodesk בישראל, בצוותי בתי הספר המשתתפים בתחרות, נעשית מתוך ההכרה בחשיבות קידום המדע והטכנולוגיה אצל דור העתיד בישראל.

במסגרת התמיכה בתחרות, מעניקה אומניטק לתלמידים שירותי מומחה, ייעוץ, ההדרכה, הטמעה, תמיכה ותפעול במשך התהליך כולו. אנו שמחים על שימוש התלמידים  בתוכנת    Autodesk Inventor המאפשרת למקסם את התפוקה, להגיע לתוצאות מכובדות ולחוות למידה איכותית וחדשנית."

לפרטים נוספיםדניאלה ריכטר, דורן תקשורת, טל. 09-7750786, 054-4508259

אודות אוטודסק

חברת אוטודסק היא מובילה עולמית בתוכנת שרטוט של 2D ו- 3D המיועדת למגזרי הייצור, הבנייה, המדיה והבידור. מאז השקתה של תוכנת אוטוקאד ב-1982, אוטודסק פיתחה תיק מוצרים רחב של פתרונות אבטיפוס דיגיטאליים עדכניים במטרה לאפשר ללקוחות לחוות את רעיונותיהם בטרם יהפכו אמיתיים.אומניטק היא המפיצה הבלעדית של אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים, בחמישה מגזרים שונים: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.

www.autodesk.com

אודות אומניטק

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.

החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.

כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד. 

לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic

לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

הוסף תגובה