חניכי עמותת עמיח"י השתתפו בסדנת בישול עם השף אבי ברקו

במסגרת הסדנא, לימד השף ברקו את החניכים אודות האוכל הים-תיכוני וכיצד ניתן להכינו בפשטות ובקלילות.

כמו כן, ליווה את החניכים בכל שלב בהכנת האוכל ולימד אותם צורות בישול שונות ומגוונות. החניכים התנסו בהכנת מטעמים כגון: פלאפל, פיתות, טחינה וסלטים שונים והכינו מתכונים

על-פי טעמם האישי.

בסיום הסדנא, התכנסו כל המשתתפים לסעודה חגיגית שבה הציגו החניכים את המאכלים הרבים שהכינו ואף טעמו מהמנות אחד של השני.

קרן שושן, מנכ"ל עמותת עמיח"י: "הסדנא של השף אבי ברקו היא דוגמא ומודל להירתמות הקהילה ולהתנדבות בעלת משמעות, המסייעת לחניכי העמותה לפתח עצמאות וכישורים אישיים גם בימים של משבר כלכלי והעדר משאבים.

החניכים נהנו מאווירה נעימה שכללה שיתוף פעולה הדדי בין כל המשתתפים, והדבר הפך לאירוע מגבש, מהנה ומאתגר עבורם. "

עמותת עמיח"י מספקת מגוון שירותים לילדים, לנוער ולמבוגרים עם נכויות התפתחותיות באזור השרון, מתוך אמונה שלכל אדם הזכות להיות חבר מלא ושווה זכויות בקהילה.

העמותה מאמינה שלהתנדבות מקום מרכזי בחוסנה של החברה והקהילה, ומקום מרכזי בשיפור איכות חייו של הפרט. כמו כן, מאמינה כי לכל אדם ישנה היכולת לחלוק מכוחותיו ויכולותיו ובכך לתרום לסביבתו.

המתנדבים של עמותת עמיח"י מהווים חלק אינטגראלי ממערך אספקת השירותים של העמותה. בזכותם יכולה העמותה להעשיר ולגוון את הפעילויות הניתנות לילדים, לנוער ולמבוגרים עם נכויות התפתחותיות. אפשרויות ההתנדבות בעמותה מגוונות, ופותחות צוהר בפני המתנדב למורכבות עולמם של אנשים עם מוגבלויות.

לפרטים נוספים: קרן שושן, מנכ"ל עמותת עמיח"י, טל. 09-7430004, 054-5644546 ,  kerens@amichai.org.il

אודות עמותת עמיח"י

עמותת עמיח"י הינה מלכ"ר הפועל מזה כ- 15 שנים בהוד השרון וסביבתה.

לעמותה אישור מוסד ציבורי והיא עובדת בשיתוף עם רשויות מקומיות, משרד הרווחה, ביטוח לאומי, קרנות שונות, ארגוני מתנדבים ועמותות אחרות.

העמותה דוגלת בעקרון השילוב של האדם עם נכות התפתחותית בתוך החברה, מתוך אמונה כי לכל אדם הזכות לחיות בכבוד ולהיות חבר מלא ושווה זכויות בקהילה.

מטרת העמותה לקדם את עקרון השילוב והנורמליזציה, תוך כדי קיום חיים של כבוד והגשמה עצמית, קבלה בחברה והשתייכות לקהילה הרחבה כחבר מלא ושווי זכויות בכל תחומי החיים, ללא תלות במוגבלויותיו, הזדמנות למימוש עצמאות בחיי היום יום, קיום אורח חיים הזהה ככל האפשר לזה של כלל האוכלוסייה והשתלבות  במסגרות שונות המשרתות את הקהילה.

בתקופה האחרונה נמצאת העמותה בשלבים של הוספת פעילויות לסל השירותים, גידול בהיקף המשתתפים במסגרות השונות  והרחבת הפריסה הגיאוגרפית.

הוסף תגובה