אז למה לא לקנות אביזרי מין מחו"ל?

אז למה לא לקנות אביזרי מין מחו"ל?

הישראלי הממוצע אוהב מאד לקנות, ובעיקר לקנות אונליין. מהר מאד הבינו רבים כי הקניות הטובות באמת, לא מתבצעות דרך אתרים ישראלים, אלא דווקא דרך אתרי הקניות הגדולים מחו"ל. באתרים אלו תוכל לבצע שלל עסקאות משתלמות, המבוססות על השקעה כספית נמוכה ותמורה גדולה. לצד הדברים שכדאי לרכוש, ישנם דברים שקצת פחות. דוגמא לכך? אביזרי המין.

הפער שבין התמונה ובין האביזר שתקבלו

אחת התלונות הנפוצות ביותר בכל הקשור לרכישת אונליין, היא באשר לפער שבין התמונה ובין מה שמקבלים בפועל. בעת שאתם רוכשים אביזרי מין, אתם מחכים להם בציפייה גדולה. רכישה באתר לא אמין, וכזה שמפתה אתכם באמצעות מחירים זולים, יכולה לעלות לכם ביוקר. רק דמיינו לעצמכם עד כמה תחושו מתוסכלים לקבל פריט לבוש סקסי במידה קטנה, או דילדו מחומר זול שאיננו מזכיר את מה שמציגה את התמונה.

האם אתם מקבלים אביזר חדש?

אביזר מין חייב להיות סטיירלי! כשאתם רוכשים באתרים שאינכם מכירים, אתם לא באמת יכולים לדעת עד כמה מקפידים המוכרים על סטייריליות המוצרים. חנויות ישראליות לדוגמא, לא מאפשרות החלפה של אביזרי מין, לרבות מאלצי אורגזמה, זאת מאחר וישנו רצון לשמור על בריאות הלקוחות ולהבטיח כי הם מקבלים מוצר חדש עם הזמנתם. רכישה מחנות אונליין בחו"ל יכולה לעתים להיות מפוקפקת, ולגרום לכם לדברים שהם הכל חוץ מסיפוק מיני.

איכות המוצרים שאתם רוכשים

על מנת שאכן תוכלו ליהנות מאביזרי המין, הם חייבים להיות איכותיים. כך לדוגמא, דילדו או ויברטור מחומרים זולים, לא יספקו הנאה אלא יגרמו לכאב ולחוסר נוחות. לעתים, הרצון לחסוך כמה שקלים עולה לכם ביוקר, ואת זה חשוב למנוע. לא תמיד ניתן לדעת מה אתם קונים, תוך שרכישה בחנויות הגדולות באינטרנט מסתמנת המון פעמים כהימור. 

רכישת אביזרי מין מחנות ישראלית!

אם מה שגרם לכם לבחור בחנויות מחו"ל הם המחירים, דעו כי מצפה לכם הפתעה! חנויות הסקס הישראליות המציעות רכישה אונליין, גם מציעות מבצעים ו-SALE כמה פעמים בשנה. כך, אתם יכולים ליהנות מיחסי מין מגוונים ומספקים יותר, מבלי לקרוע את הכיס. מעבר לכך, רכישה בחנות ישראלית מעניקה לכם יתרונות נוספים:

  • בחירת מוצרים בקלות הודות לשפה העברית
  • הבנה מלאה של תנאי העסקה והשירות
  • אספקה מהירה יותר

תוכלו להירשם לניוזלייטר של החנות המועדפת עליכם, וכך לקבל עדכונים על מבצעים. לכבוד השנה החדשה, הפתיעו גם אתם את בן או בת הזוג עם אביזר חדש לחדר המיטות!

הוסף תגובה