הרווח שלכם כמעסיקים עם הענקת מתנה לעובדים

הרווח שלכם כמעסיקים עם הענקת מתנה לעובדים

כמעסיקים, אתם מצפים ללא מעט מהעובדים שלכם, ואולי גם בצדק. עם זאת, מה שלא כל המעסיקים יודעים הוא שהמון פעמים בכוחם לגרום לעובדים לתת יותר, ליהנות ממוטיבציה גבוהה יותר ולספק תוצרים טובים יותר. לא במקרה מכנים המון פעמים את הבוסים והמעסיקים כאבא ואמא של העובדים – הם זקוקים מכם למילה טובה, לפירגון ולחיזוק חיובי (ממש כמו שילדים צריכים).

כשאתם מעניקים לעובדים שלכם, אתם מרוויחים לא פחות. מה זה אומר לתת? לפרגן במילה טובה על ביצועים טובים, לחזק את העובדים המצטיינים עם מתנות לעובדים ולעתים – פשוט לחייך ולומר בוקר טוב במעלית בבוקר. 

כלל הזהב: עובד טוב, הוא עובד שטוב לו

לא משנה אם אתם מעסיקים יום אחד בחייכם או עשר שנים – גם אתם לבטח יודעים כי עובד טוב, הוא עובד שטוב לו. איך אתם תגרמו לעובדים שלכם ליהנות מסביבת עבודה תומכת, מעצימה ומחוייכת? בין היתר עם היחס שתעניקו להם. יחסי האנוש במקום העבודה הם אחד הדברים החשובים ביותר, והם גם אחת הסיבות לכך שעובדים בוחרים לעזוב מקום עבודה. הענקת מתנה בשמכם ובשם העסק – ליום ההולדת, ליום גיבוש או לעובד מצטיין, עושה עבורכם את יחסי הציבור הטובים ביותר אל מול העובד!

המתנה אומרת בשמכם "תודה"

גם אם אתם אנשים של מילים וגם אם לא, המתנה אומרת בשמכם תודה לכל עובד. צאו מנקודת הנחה כי העובדים שלכם מצפים מכם בעיקר לתגמול כספי על עבודתם. כל מה שמעבר לזה? בגדר הפתעה גדולה ומרגשת. אמנם בחגים הם מצפים למתנה כנהוג, אך מה קורה בעת שמחכה להם מתנה בעמדת העבודה בבוקר? שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה עולה ועולה.

העובדים מבינים כי אתם רואים אותם

חשוב להבין כי הערך של המתנה אינו בהיבט החומרי, אלא דווקא בהיבט הרוחני. כשאתם מעניקים מתנה לעובד שלכם, אתם משקפים בפניו כי אתם רואים אותו, מעריכים אותו ומודים לו על תרומותו לקידום העסק שלכם. מילה טובה מכם, שבאה לידי ביטוי גם באמצעות מתנה – יכולה לקנות את עולמו של העובד. כשאתם מעניקים, אתם מרוויחים ומקבלים לא פחות מהעובד.

אילו מתנות תוכלו להעניק לעובדים?

כל מתנה העולה על דעתכם – מבקבוק יין, דרך כוסות צ'ייסרים ועד בקבוקון מלא בשוקולדים איכותיים. הדגש הוא על תשומת הלב והפירגון כלפי העובד, ופחות על אופי המתנה או ערכה הכספי. מתי אתם עשיתם בפעם האחרונה משהו עבור העובדים שלכם?

הוסף תגובה