היא חובבת אופנה? הצעת נישואין על חולצה מודפסת

בת הזוג שלך מגדירה את עצמה כ"פאשניסטה"? במידה וכן, סביר כי גם אתה יצאת איתה לא אחת למסע קניות – כזה שבו היא מודדת שלל פריטים, ואתה צריך להמתין לה בסמוך לתא המדידה ולפרגן לה על כל פריט שהיא מציגה בפניך. אז נכון, מסעות קניות הם אולי לא הבילוי המושתף האהוב עליך ביותר, אך לפחות אתה כעת יודע מה לעשות על מנת לשמח אותה ביום המאושר בחייכם – הצעת הנישואין.

לרוב, נשים שחובבות אופנה יתחברו פחות אל טבעות אירוסין סוליטר, והן יעדיפו כמעט תמיד טבעות אירוסין יותר מעוצבות. לא משנה באיזו טבעת תבחר בסופו של דבר, הרי שתוכל לשלב בהצעת הנישואין המרגשת שלך פריט אופנה, המתכתב עם חיבתה של אהובתך לאופנה.

כשאתה עומד לבשל לכם ארוחה רומנטית במטבח

אז כל הנדרש ממך הוא להדפיס על חולצת T פשוטה כיתוב מתאים. האפשרות הראשונה היא להחליט כי אתה מציע לה נישואין בבית שלכם. בזמן שהיא תעשה את דרכה בחזרה מהעבודה, אתה תעמול על ארוחה רומנטית בת כמה מנות. כשהיא תשוב בחזרה, היא תגלה שהבית מקושט וערוך לקראתה. ואתה? אתה תעמוד עם הגב אליה במטבח כשאתה לבוש בחולצה המודפסת. כשתסתובב אליה, היא תוכל לקרוא את הכיתוב המרגש: "התנשאי לי?". חולצה מודפסת שכזו נשארת לכם כתיעוד נצחי מהצעת הנישואין!

כשאתה מוריד מעליך את המעיל ומתחת ישנו מסר…

אם ישנו לוקיישן שבו מתקיימות המון הצעות נישואין, הרי שהוא מסעדות. אם גם אתה החלטת להזמין שולחן במסעדת שף יוקרתית לקראת הצעת נישואין, דע כי תוכל לשלב את החולצה המודפסת גם כאן. כך לדוגמא: במידה ואתה יוצא מהבית עם מעיל (בהתאם לעונת השנה), הרי שתוכל ללבוש מתחת את חולצת הטי-שירט המודפסת. ברגע שבו תרגיש מוכן, תוריד את המעיל, וכך היא תיחשף לכיתוב המרגש: "האם תינשאי לי?". אמנם סביר כי לאחר ההצעה היא תתקשה להמשיך לאכול את המנה שלה מרוב התרגשות, אך מה שבטוח הוא שתשנו סטטוס למאורסים!

כשאתם עושים סלפי, ורק בתמונה היא מבינה מה כתוב על החולצה
דרך נוספת להפתיע אותה עם חולצה מודפסת, היא עם צילום סלפי שלכם. תוכל להוריד את המעיל שעליך רק על מנת לצלם יחד תמונה, תוך שהיא לא תשים לב איזו חולצה אתה לובש. כשתסתכלו יחד על התמונה שצילמתם, היא תגלה מיד כי ישנו מסר חבוי על החולצה והוא הצעת הנישואין.

הוסף תגובה