אחת ולתמיד: כמה עולה אימון כושר אישי?

אחת ולתמיד: כמה עולה אימון כושר אישי?

לשמחתכם, ישנם לא מעט תירוצים שמאפשרים לכם לדחות את תחילת האימונים שלכם – פעם אחר פעם. התירוץ הקלאסי והנוח ביותר? העלות הכרוכה באימוני כושר אישיים. אז נכון, על מנת להתאמן עם מאמן כושר אישי נדרשת השקעה כספית גבוהה יחסית. עם זאת, התמורה שאתם מקבלים ראויה בהחלט, והיא באה לידי ביטוי באורח חיים בריא ובתוצאות נפלאות.

גם אתם מנסים להבין מהו המחיר של אימון עם מאמן כושר אישי ברחובות? לפניכם, מספר פרמטרים שמשפיעים על עלות האימון. כיום בישראל, אימון בודד נע בין 120 ל-350 שקלים לשעה.

הניסיון המקצועי של מאמן הכושר

ישנם מאמני כושר עם ניסיון של שנה, וגם מאמנים בעלי שם עם ניסיון של עשרים שנים. מטבע הדברים, ככל שתבחרו במאמן מנוסה יותר, כך גם תשלמו יותר עבור אימון בודד. חשוב להבין כי בעת שאתם משלמים יותר, אתם גם מקבלים יותר. המאמנים המנוסים מביאים איתם ערך מוסף, שלא מביאים אתם כל המאמנים:

  • יכולת להתאים לכם תכנית אישית מתאימה
  • החדרת מוטיבציה וחיזוק מנטלי
  • לעורר בכם את התשוקה לאימונים גופניים
  • להפוך אתכם נאמנים לתכנית עם התמדה

בבית או בסטודיו?

אלמנט נוסף שישפיע על עלות האימון שלכם, הוא המקום בו תתאמנו. המון פעמים ישנה דרישה של המתאמנים לבצע אימונים בבית, ואימון ביתי דורש בתוספת תשלום. מדוע? משום שהמאמן מגיע אליכם, ומשקיע בכם זמן רב יותר (כן, גם זמני הנסיעות נכנסים לחישוב). התוספת תהיה של כמה עשרות אחוזים, שמייקרים את עלות האימון, בטח בעת שאתם מתאמנים מספר אימונים בחודש. לכן, נסו לתאם מראש עם מאמן שגר לידכם, או מאמן שעובד בסמוך למקום עבודתכם. 

סוג האימון

כשמדברים על אימוני כושר אישיים, לא מדברים על אימון אחד בלבד. אימון אישי יכול להיות אימון TRX, ריצה, שחייה, משקולות, איגרוף תאילנדי ועוד. סוג האימון שתבחרו להתאמן בו, משפיע באופן ישיר על המחיר שיגבה המאמן שלכם. עם בחירת סוג האימון, הבטיחו כי מדובר על אימונים שאכן יוכלו לקדם אתכם אל עבר המטרות שלכם (אימוני אירובי, כוח, סיבולת ועוד…).

עם או בלי תפריט תזונה?

ישנם מאמנים שמציעים את שירותיהם אך ורק כמאמני כושר, אך גם מאמנים שמציעים ליווי תזונתי. לרוב, בעת שאתם בוחרים במנטור של בריאות, תצטרכו לשלם קצת יותר. ישנם כיום מאמנים שמציעים בניית תפריט, ליווי תזונתי ושקילות המתבצעות אחת לשבוע. מדובר ממש על תכנית ירידה במשקל, שהיא תכנית נרחבת יותר מאימוני כושר קלאסיים.

הוסף תגובה