אייסי טאוור – להגיע למעלה בקלילות

אייסי טאוור – להגיע למעלה בקלילות

ללא שום ספק, שנות האלפיים הן בשורה מרגשת עבור גיימרים ומשחקים שגורמים לנו לאושר, וגם התמכרות איכותית. ויש כזה דבר התמכרות איכותית למשחקים. 

כאשר אנחנו חוזרים מיום לימודים עמוס, או מיום עבודה אפילו, אנחנו נהנים לשבת ולשחק במשחק קליל שמנקה לנו את הראש. משחקים טובים שמתאימים גם לקטנטנים, וגם לגדולים שגורמים לראש לנוח תוך כדי תנועה. או להתפתח ולצמוח עם דמיון יצירתי. 

אייסיטאוור – אתם הולכים ליהנות 

אייסי טאוור הוא משחק שהגיע לעולם וכבש כל שחקן ששיחק בו. הדמות הקופצנית החייכנית שמדלגת מעלה מעלה ובקולות נחמדים מעלה חיוך על פני המשחקים בו. אך למשחק יש יותר מטרות מעוד חיוך על הפנים. 

אייסי טאוור נולד בשנת 2001, ופותח על ידי חברת משחקים שוודית כאשר מטרתו של המשחק היא עליה במגדל ללא שום נפילה מקצוות משטחי המגדל. 

איך המשחק מתקיים

השחקן מתחיל את המשחק בקומת קרקע, וכדי להגיע למעלה עליו לקפץ על משטחי 'אבן' קטנים. כל טיפוס טוב גורם לו לצבירת נקודות, ואם השחקן נופל מקצה המשטח אל הקרקע, השלב מסתיים. 

בקצה המסך בצד שמאל, תבחינו בשעון קטן ומתקתק ומהירות המשחק משתנה בכל חצי דקה. בעליה בקומות המסך המהירות קבועה וגדלה עם כל דקה שעוברת. 

המשחק מפיק צלילים מהנים ומשמחים, גודל הקומות משתנה ככל שעולים מעלה והיכולת להתאים את עצמנו לקושי הרמה היא כמעט טבעית ולא תמיד אפשר לשים לכך לב. 

המשחק גם בגרסתו אונליין וגם בגרסתו להורדה בעל הבדלים. כל 100 קומות המגדל הופך לקטן יותר, סוג הקומות משתנה וכמו גם חומר המשטחים. 

למה משחק זה יותר מהנה משאר המשחקים?

אם אתם ילידי שנות ה80, תמצאו במשחק נוסטלגיה מתוקה שתחזיר אתכם לימי הילדות. אם אינכם, הרי שתכירו משחק איכותי, קליל שכל הגילאים יכולים ליהנות ממנו. גם בגרסאות החדשות מאפשרות פיקוד על השחקנים, שינוי המראה וגם שינוי הצלילים. 

המשחק מדרבן במילים טובות, מפתח יצירתיות, קוארדינציה, תחרותיות, ותוך כדי גם מפתח את הדמיון. וכל אלו באופן טבעי, בלי להרגיש בכלל בעליה בקומות ובעליה ברמות. 

משחקי מחשב הן דרך נהדרת להתפתחות. רבים מהם מלמדים אותנו אפילו בלי לדעת להתמודד עם מגוון של סיטואציות בחיים. וכאשר המשחקים הם גם משחקים בזוגות, או רביעיות, אנחנו בכלל יכולים ליהנות מקוארדינציה ושליטה של אסטרטגיה בצוות, או ביחיד. 

משחקים אלו הם לא רק זיכרון מתוק, אלא המשכיות נפלאה של קלאסיקה שטובה לכולם. 

ראו עוד משחקי מחשב להורדה – https://www.steam.co.il

הוסף תגובה