כמה עולה מקלדת גיימינג מכנית?

כמה עולה מקלדת גיימינג מכנית?

אנשים מרחבי העולם מוצאים את עצמם מתחברים למשחקי מחשב שונים ומשתמשים בהם על מנת למצוא מפלט מחיי היום-יום, ליצור קשרים עם אנשים מרחבי העולם וגם על מנת לשפר יכולות שונות כמו קשר עין יד או ריכוז. העלייה בציבור הצרכנים של עולם הגיימינג הביאה לדרישה הולכת וגדלה לציוד גיימינג איכותי. אולי כלי העזר החשוב ביותר לכל חובב גיימינג היא המקלדת.

עניין בחירת המקלדת יכול להיראות כמו בחירה יחסית קלה, אך מי שמגיע מהתחום יודע שזה ממש לא עניין של מה בכך. קיימים כמה סוגי מקלדות שמתחרות על אהבת הקהל וכל אחד מהן צברה לעצמה קהל מעריצים לא קטן. במאמר זה נתרכז באחד מסוגי המקלדת הפופולאריים ביותר עבור גיימרים: מקלדת גיימינג מכנית. רוצים להבין מה הופך אותה לכל כך מבוקשת? המשיכו להמשיך לקרוא.

מהי מקלדת גיימינג מכנית?

מקלדת גיימינג מכנית היא מקלדת המיועדת למשחקי מחשב. המקלדת המכנית היא המצאה חדשה יחסית שבה לתת מענה לדרישות של גיימרים במשחקים שלהם. הטכנולוגיה המתקדמת שהושקעה במקלדת הצליחה לפתור כמה מהבעיות שצצות אצל מקלדות רגילות כמו קושי בתפקוד של כמה כפתורים לחוצים בבית אחד.

מהי הייחודית של מקלדת גיימינג מכנית?

אחד הדברים הבולטים במקלדת גיימינג מכנית הוא המנגנון המיוחד שלה. כל כפתור וכפתור במקלדת מורכב בנפרד ויש לו מנגנון לחיצה משל עצמו. הדבר מייצר כפתור רגיש הרבה יותר, לא תלחצו ללחוץ על הכפתור עד הסוף על מנת שהוא יבצע את הפעולה הרצויה. הרעיון העיקרי של המקלדת הזו היא לתת לכם את זמן התגובה הקצר ביותר מהרגע שלחצתם על הכפתור.  בנוסף, סוג מקלדות זה מייצר מעט יותר רעש ממקלדות אחרות מה שיכול להכניס אתכם לחוויית משחק אחרת לגמרי.

בנוסף, מקלדת גיימינג מכנית מאפשרת לכם לעצב את חווית המשחק שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים! במרבית המקרים, הכפתורים הנמצאים במקלדות מכניות הם כפתורים הניתנים לפירוק והתקנה אישית, ולכל כפתור יש מאפיינים שונים המייחדים אותו. מרבית המקלדות לא יתנו לכם לעצב את הכפתורים בצורה המועדפת עליכם אך תוכלו לבחור את סוג הכפתורים האהוב עליכם בעת הרכישה. כמובן שתמיד תוכלו להשקיע קצת יותר כסף ולהרכיב את המקלדת שלכם לגמרי לבד.

מהו טווח המחירים?

טווח המחירים המקלדות הוא רחב במיוחד, הודות לסוג הכפתורים השונים הקיימים במקלדות וסוגי העיצובים השונים. במידה ואתם רוכשים מקלדת מכנית בחנויות ישראליות תוכלו לצפות לשלם מחיר שנע בין 400 שקלים ל-1,500 שקלים. מחיר המקלדת לרוב משתנה בעקבות סוג החברה המייצרת את המקלדות, פונקציות מיוחדות נוספות הקיימות במקלדת, האפשרות לסדר את המקשים לפי רצונכם ועוד.

אילו סוגים נוספים של מקלדות גיימינג קיימים היום בשוק?

שוק הגיימינג מציע עוד סוגים רבים של מקלדות שיוכלו לקחת את חווית המשחק שלכם כמה רמות למעלה, אחת מהן הן מקלדות ה-Butterfly  מבית Apple. מקלדות אלו לרוב בנויות כך שמתחת לכל כפתור יש שתי חתיכות מתכת מוצלבות, כך שברגע שאתם מקישים על כפתור הם משטחים כלפי מטה ומפעילים את הכפתור. סוג מקלדות זה פחות זמין כרגע בשוק אך הוא עדיין קיים. חברת Apple מציעים כיום סוג מקלדת חדש יותר בשם Magic Keyboard. הרעיון שלו דומה לרעיון של דגם ה-butterfly.

ישנן מקלדות עם אם בסיסי שיש בו נקודות חשמליות ובחלק הפנימי של הכפתור יש נקודת גומי שברגע שאתם לוחצים אליה היא יוצרת מתח ומשגרת זרם חשמלי. מקלדות אלו הן לרוב זולות יותר, ביניהן גם מקלדות הסיליקון.

הוסף תגובה