תמונה על בלוק עץ – מתנה לאנשים שאוהבים

תמונה על בלוק עץ – מתנה לאנשים שאוהבים

הגל הטבעי שנכנס גם לתחום עיצוב הבית, יצר הרבה מאוד סגנונות עיצוב טבעיים. זה בא לידי ביטוי בעיצוב חללים בבית ובמשרד. המקומות הסגורים הללו, דורשים יציאה החוצה לטבע, לנוף. לדברים טבעיים שיכניסו איזון לחיינו הדיגיטליים.

בכל בית או במשרד אנו מוקפים בהמון טכנולוגיה אם זה מכשירי חשמל, תקשורת, סמארטפונים, מחשבים ועוד. הנוכחות שלנו ליד המוצרים הללו, הופכת את סביבת החיים שלנו לטכנולוגיים. בסביבה כזו קשה להירגע, זוהי סביבה מלחיצה ולא רגועה ושימוש בחומרי גלם אחרים הוא חובה, כדי ליצור איזון בין הטכנולוגיה לבין הטבע שאתם רוצים להכניס הביתה.

משום כך יש שימוש מוגבר בעץ, ריהוט, פרקטים, כולל דגש על סגנונות עיצוב בבית. גם בסגנון מודרני היום עושים שימוש בהרבה עץ. גם מוצרי העיצוב בבית יהיו מחומרים טבעיים, כל מה שמזכיר יער, עצים, טבע. את התמונות על המדפים מחליפים היום בלוקי עץ. הטרנד הכי גדול הוא תמונה על בלוק עץ, זה גם הכי טבעי, גם מיוחד וגם מותאם אישית לבקשתכם.


בלוק תמונה – הוציאו לאור את התמונות מהסמארטפון

בואו נחשוב רגע מה בעצם קורה עם התמונות שלנו היום. אלבומים זה כבר לא כלכך רלוונטי. כולנו מחזיקים בתמונות בסמארטפון או בחשבון שלנו בפייסבוק, באינסטגרם או במחשב. כמעט לאף אחד היום אין אלבומי תמונות (אולי רק מהילדות) ובעצם המון זיכרונות שלנו לא זוכים לחשיפה. העובדה שכל התמונות שלנו נמצאות במחשבים או סמארטפונים, לא הופכת אותם לחשופים.

מצד שני, אין כמו תמונות מתנה כדי להחזיר אותנו  או את אהוביכם למקום מהעבר, זיכרון ישן או בילוי עם אנשים שאוהבים. אבל תצוגת התמונות עם המסגרות כמו של הדודות והסבתות לא ממש מקובלת בבתים מודרניים של ימינו, אבל תמונה על בלוק זה כבר משהו אחר לגמרי. זה מגניב, זה חדשני וזה מעוצב.

אפשר להזמין בלוק עץ עם תמונה מהחתונה, מהברית, מאירוע משפחתי, להציג אותו ולהזכיר לכולם את הרגע ההוא. אפשר לעשות גם בלוק תמונה של טיול מחו"ל, סבתא, סבא וכל אדם יקר אחר שאתם רוצים לראות אותו מציף אליכם מהתמונה.

תמונה על בלוק עץ – מתנה נהדרת לסבא וסבתא

אם סבא או סבתא שלכם חוגגים יום נישואין או יום הולדת, מה יותר מרגש מלתת להם מתנה שעוד אין להם, תמונה על בלוק עץ, תמונה שלהם וזו יכולה להיות גם תמונה של החתונה שלהם שעברה לבלוק עץ. זוהי מתנה מיוחדת במינה. הם ידאגו להניח אותה במקום בולט, להביט בה ולהיזכר בימים בהם הם היו זוג צעיר. זו יכולה להיות תמונה של הנכדים או הילדים.

כאשר יש בלוק עם תמונה, אין חשש שזה ייפול יישבר. ניגוב קצר של אבק וזה מחזיר את התמונה לחיים תרתי משמע. תמונה על בלוק זה לא כמו תמונה במסגרת שכל הזמן צריך לנקות ולנגב ממנה את האבק והיא גם חלילה עלולה להישבר. כאן יש לכם בלוק עץ טבעי שהוא יפה לכשעצמו, ועליו הדפסה של תמונה היקרה לליבכם. כל אחד מניח את בלוק התמונה במקום גלוי ונהנה להציץ. בה. זו לא רק תמונה זה הרבה יותר מתמונה, זה פריט שמוסיף המון לעיצוב הבית שלכם.

הוסף תגובה