איך בוחרים צלמים לאירוע ויוצאים מרוצים

 

איך בוחרים צלמים לאירוע – המדריך

 יש לכם בקרוב אירוע כמו חתונה, בר מצווה, בת מצווה או ברית? מזל טוב!  אתם בטח  רוצים לשמור תיעוד שלו באלבום מרהיב ויוצא דופן, מעורר געגוע  ורגש, גם כשתסתכלו עליו בעתיד, כזה שתראו לדור ההמשך  שלכם, יש  לכם צורך  לבחור מתוך  עשרות צלמים לאירועים את הצלמת  או הצלם  שיתאים לאירוע ולסגנון שלכם.

 

  ?ממבחר הצלמים הגדול מי הם צלמי האירועים שכדאי לי לבחור

לא משנה אם האירוע הקרב הוא בר מצווה, בת מצווה חתונה או ברית/ה עבורכם זהו אירוע מיוחד. צלמים לאירועים צריכים להפוך את האירוע כפי שאמרנו לחוויה בלתי נשכחת. הם צריכים לדעת לשלב סבלנות  יצירתיות, אמנות ומקצוענות..

צלמים לאירועים יודעים להתאים  את עצמם לאירוע ולסגנון הקהל שחוגג בו. כל תמונה צריכה להיות בזווית המתאימה, בפוקוס המתאים ולתרום לסיפור האירוע. כל צלם מקצועי  מסתכל אחרת על סיטואציה ומצלם אותה בזווית שונה. יש צלמים  שדואגים לשלב אלמנטים נוספים בתמונות (כמו למשל אור וצל) ולייצר קומפוזיציות מעניינות בצילום..

צלמים לאירועים טובים מתייחסים לכל תמונה כאמירה שונה. ישנם צלמים שיודעים להוסיף בעזרת  הנוף, והתאורה לאומנות שבתמונה. צלמים טובים לא צריכים לביים את מי שמצולם או לבקש ממנו מבט ישיר לעדשת המצלמה. לרוב הצילום הטבעי והזורם  הוא זה שעושה את התמונה למיוחדת, למדברת, למספרת ומתעדת.

אם הייתם לא מזמן באירוע, בוודאי חגגתם מבלי להרגיש את צלמי  האירוע, מבלי לקבל ממנו הנחיות בימוי, אולי רק לעיתים רחוקות… צלמים לאירועים טובים מתנהלים בין האורחים והאווירה באירוע ומתרכזים רק בלייצר עבורכם אלבום תמונות ייחודי ובלתי נשכח.

 

?איך באמת יודעים שצלמי האירוע עונים על הקריקטריונים

כבר בפגישתכם או שיחתכם הראשונה עם צלם האירוע אתם תרגישו את הנעימות שלו. הצלם צריך להקרין אכפתיות וישתמש בכל החושים שלו כדי להבין את הלך הרוח שלכם. תבקשו לראות עבודות צילום אירוע קודמות שלו ושימו  לב איך הוא משלב את האומנות במציאות המצולמת. אל תתביישו לבקש לראות דוגמאות לאירוע דומה לשלכם מתחילתו ועד סופו כדי להתרשם מאיכות התמונות לאורך האירוע ולוודא שהדוגמאות באתר שלו לא נוצרו באופן אקראי…

כדאי תמיד לבחור צלמים עם ניסיון ולא ללכת על אלה עם המחיר הנמוך ביותר או המתחילים.

כדאי גם לסכם מראש עם הצלם על קבלת התמונות בדיסק צרוב ע"מ שאפשר יהיה לשלוח אותם דרך האינטרנט או להעלות ברשתות החברתיות וגם על איזה אלבום מודפס מקבלים ומה גודל התמונות בו.

י

 

הוסף תגובה