איך לבחור ארון כיבוי אש?

איך לבחור ארון כיבוי אש?

ארון כיבוי אש צריך להיות אצלכם בעסק, בבניין המגורים ובעוד מגוון רחב של מקומות. הוא חשוב מאוד והוא שומר עלינו מפני פריצת שריפה כי הוא יאפשר לנו להתמודד איתה באופן מיידי. זה הזמן להבין מדוע ארון כיבוי אש פיברגלס יכול להיות הארון הטוב ביותר, כמה הוא עולה ומאיפה קונים אותו.

מהו ארון כיבוי אש פיברגלס?

ארון כיבוי אש יכול להיות עשוי מפח או מפיברגלס. פח לא יכול להידלק אך באותה מידה גם סיבי פיברגלס יכולים להיות איכותיים במיוחד לשימוש זה סיבי פיברגלס עשויים למעשה מסיבי זכוכית ופלסטיק ביחד מה שנותן את התכונות הייחודיות של חומר זה ששימושיות בין היתר גם לארונות כיבוי אך גם לבריכות פיברגלס, כלי אחסון, כלים למטבח, כיסאות, שולחנות וכן הלאה. כמובן שסיבי הפיברגלס שמשמשים ליצירת ארון הכיבוי יהיו איכותיים יותר מאשר סיבי הפיברגלס לייצור של כלים פשוטים יותר אך בכל זאת תמיד התכונות המרשימות של הפיברגלס יבואו לידי ביטוי.

מה היתרונות של ארון כיבוי זה?

ארון כיבוי אש מפיברגלס יהיה מעוצב במיוחד. אין ספק כי יש לו עוד תכונות איכותיות כיאה לחומר איכותי כמו פיברגלס אך הדבר הראשון שכל לקוח ישאל את עצמו הוא מדוע לרכוש ארון כיבוי אש מפיברגלס ולא מפח מגולוון. אין ספק כי פח מגולוון יכול להיות שימושי באותה מידה כי הוא גם עמיד לשנים רבות ומגן היטב על צינור כיבוי האש שנמצא בתוכו אך הוא פחות מעוצב ומשתלב פחות טוב בעיצוב מהמתחרה שלו עשוי הפיברגלס. כמו כן הפח יכול להיות פחות נעים ונוח לשימוש בעיקר בפתיחת הדלת, הוא עושה רעשים כאשר הוא מקבל מכה וגם פיברגלס בכל זאת עמיד יותר ממנו.

איפה קונים ארון כיבוי פיברגלס?

ארון כיבוי אש מפיברגלס ניתן לרכוש דרך חברות רבות שמוכרות ציוד כיבוי אש ומערכות מתקדמות. למעשה ארון כיבוי אש מפיברגלס כיום הופך להיות נפוץ יותר ויותר, כאשר ליתרונות הרבים שלו שכבר ציינו לעיל אפשר להוסיף גם את המגע הנעים שלו שיכול להיות חשוב עוד יותר כאשר מישהו מועד לכיוונו בלי שייחבל קשות. ארון כיבוי אש כזה יכול להגיע עד אליכם כולל התקנה מקצועית בלי שאתם יוצאים מהבית כיוון שחברות בטיחות באש מאפשרות לכם קנייה מקוונת שתהיה הרבה יותר קלה ונוחה, עיקר לביצוע ההשוואה בין החברות ובין האופציות השונות שהיא מציעה, וגם במחיר נוח יותר.

כמה עולה ארון כיבוי אש פיברגלס?

אם כבר ציינו את המחיר של ארון כיבוי האש אי אפשר שלא לדבר עליו יותר לעומק. בכל זאת אחד הפרמטרים החשובים ביותר שהלקוחות הישראלים יתייחסו אליהם הוא המחיר וזה גם הפרמטר המכריע בבחירה בין ארון כיבוי אש פיברגלס לבין ארון כיבוי אש מפח. ארון כיבוי אש מפיברגלס יכול להיות איכותי יותר, מעוצב יותר וכמובן גם בכל מיני גדלים כך שכל הפרמטרים האלו משפיעים על טווח המחיר שינוע בין 250 שקלים ועד 700 שקלים בממוצע. כמובן שסקר שוק יכול להוזיל את המחיר מאוד ולכן אי אפשר לוותר עליו מה גם שמדובר בקנייה חד פעמית.

מה צריך לבדוק לפני הרכישה שלו?

גם אחרי שמצאתם את ארון כיבוי האש שמתאים לכם מכל הפרמטרים, הן מבחינת הגודל והן מבחינת המחיר, יש צורך לבדוק עוד כמה פרטים כדי שהרכישה תהיה נכונה. עליכם לבדוק האם המחיר כולל גם התקנה כי לעתים ההתקנה תהיה יקרה מהממוצע וזה יכול שנות את דעתכם לגבי הקנייה. שנית, יש לבדוק את האחריות על ארון הכיבוי כדי שאם ייהרס או יינזק לפני הזמן יהיה מי שיעזור לכם לתקנו.

הוסף תגובה