איך לבחור דירות להשכרה בחולון

איך לבחור דירות להשכרה בחולון

רכישת דירות שאותן ניתן להשכיר מייצגת אפיק השקעה אטרקטיבי שיש לו יתרונות רבים. עם זאת, חשוב גם לדעת איך לבחור את הדירות המתאימות ולפי מה להשוות בין האזורים השונים ברחבי הארץ. במאמר הבא נציג בהקשר הזה את הערך המוסף של דירות להשכרה בחולון ונסביר למי הן מיועדות

דירות להשכרה בחולון מציעות יתרונות משמעותיים ולכן הן זוכות לביקוש גבוהה. מצד השוכרים עצמם,  חולון היא עיר מושלמת עם יתרונות רבים: היא קרובה למוקדי התעסוקה והפנאי של תל אביב וגוש דן, מתפתחת בקצב מהיר, יש בה קהילה חזקה והיא גם קרובה אל תשתיות תחבורה, כבישים מהירים ופתרונות תחבורה ציבורית. אז כאשר שוכרים מחפשים דירה או בית, אין פלא שחולון נמצאת אצלם בראש סדר העדיפויות.

מצד המשקיעים, דירות להשכרה בחולון מוכיחות את עצמן בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר למשל ניתן לראות את ההיצע הגדול של הדירות בעיר חולון ואת הערך המוסף שלהן בהשוואה לשאר הנכסים המיועדים להשכרה באזור גוש דן. בטווח הארוך, משקיעים שקונים את הדירות על מנת להשכיר אותם מצפים לראות מהן תשואה גבוהה.

איך בוחרים דירות להשכרה בחולון?

הבעיה היחידה עבור כל הצדדים המעורבים בתהליך העלייה בביקוש לסוגים שונים של דירות להשכרה בחולון היא שלא תמיד ברור כיצד לבחור אותן. בשביל לבחור נכון דירות מן הסוג הזה, מאוד חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים מרכזיים:

  • הייעוד של הדירה – יש כמובן הבדל בין סוגים שונים של דירות להשכרה בחולון כי לכל אחת מהן ייעוד אחר. אם מדובר על דירות לסטודנטים או זוגות צעירים, המחיר ישחק את התפקיד הכי משמעותי. אבל אם מדובר על הורים לילדים ועל בעלי משפחות מבוססים יותר, החיפוש אחר סוגים שונים של דירות להשכרה בחולון יכלול התייחסות לנקודות כגון קרבה לבתי ספר ומוסדות לימוד.
  • תכניות בנייה עירוניות – הרבה מאוד מידע רלוונטי לגבי בחירה מושכלת של דירות להשכרה או למגורים לא נמצא ברשות המשקיעים. הדוגמא לכך היא העיר חולון, שבה יש תכניות בנייה שעשויות להשפיע בצורה דרמטית על המאפיינים של כל שכונה ועל היתרונות היחסיים שלה. בשביל ליהנות מיתרונות הפיתוח והצמיחה של חולון, מאוד חשוב לקרוא היטב את תכניות הבנייה העירוניות ולהסתכל על המאפיינים שלהן.
  • מצב הדירות והתשתית – חולון היא עיר ותיקה שיש מאחוריה שנים רבות של בנייה. אמנם חולון כאמור גם מתפתחת בקצב מהיר וזוכה לביקוש גבוה מצד משקיעים בענף הנדל"ן ואנשים שרוצים לקנות דירות על מנת להשכיר אותן לאחר מכן כדי לייצר תשואה, אבל זה לא אומר שצריך לוותר על בדיקת מצב התשתיות. רק באמצעות בדיקה מקיפה מן הסוג הזה ניתן באמת לדעת למה לצפות מבחינת התאמת התקציב לדירה ולציפיות.

החשיבות של התייעצות עם מתווך לפני שבוחרים דירות להשכרה בחולון

האמת היא שלא חייבים לעבור לבד את התהליך של השוואה בין סוגים שונים של דירות להשכרה. בין אם מדובר על דירות שאותן מתכננים לשכור או על דירות שרוצים לקנות להשקעה, התייעצות קצרה עם מתווך שעובד במשרד תיווך בחולון היא לעיתים קרובות כל מה שמפריד בין קהל היעד לבין קבלת החלטה מושכלת ומנומקת.

במילים אחרות, מתווך חייב להיות מעורב בתהליך של השוואה בין סוגים שונים של דירות. על בסיס המלצות של מתווך מקצועי קל ופשוט יותר למצוא את הדירה האידיאלית, בעיקר אם מתכננים להשקיע או לעבור לגור בחולון. בנוסף, המתווך מכיר את השוק ויודע לזהות הזדמנויות נדל"ן עם פוטנציאל.

הוסף תגובה