איך לבחור מנעול מומלץ

איך לבחור מנעול מומלץ

מתי לבחור צילינדר לבית שלנו בנתניה וסביבתו?
זה לא חיוני איזה סוג דלתות נקנה לבית שברשותנו גם אם דלת רב בריח או דלתות עץ מעוצבת חשוב מאד לקנות צילינדר בטוח המיועד לבית וזה בשביל שישגיח על הפריטים ויקנה עבורנו תחושת ביטחון אצלנו בדירה.
היום יש מגוון ענק של מותגים ודגמים שונים של מנעולים עם מכשור נעילה מתקדמים.
איך להזעיק את הצלינדר הנחוץ ביותר לדירה תמיד הוא בטיחותי באופן אמין עבור פורצים וגנבים?
על מנת לרכוש מנעול סביר, יש לדעת לפחות באיזה פרמטרים עליו לעמוד וזאת בהתבסס על רמתו של הצילינדר על פי מותגי המנעולים המסווגים ע"פ: סוג התקלה, סוג הנעילה של המנעול והסוג המתאים לדלת הבית.
קבלו כמה תובנות שיעזרו עבורכם בבחירה הנחוצה של המנעול לביתכם.
כיצד לבחור מנעול ממוגן לדלת ביתכם בעיר נתניה?
בבחירת מנעול מומלץ לתת דגש במיוחד למנגנון המנעולים וזה מכיוון אבטחת ההגנה על הנכס שלכם מפני גניבה תהיה קשורה לזאת.
היום מפורסמים חמישה דגמים חשובים של צילינדרים. בדוק ביתר חשיבות כל אחד מהם.
מנעול משולב צִילִינדֶר
מנעול משולב הוא כאמור המנעול הפעיל ביותר במנעולי דלתות, במנעולי תלי ועוד, הצילינדר כולל מנעול אשר צריך להסתובב בשביל לפתוח את הצילינדר ניתן ממנעולן באזור נתניה.
הצילינדר מותקן במקום בעזרת מספר פינים, אשר המפתח יש צורך להזיזם ע"מ לאפשר לצילינדר לעשות את פעולת סיבובו.
עקרון הפעולה של מנעול צילינדר מתבסס על עקרון פעולה של כמה מנעולים שונים,בנשלטים בסיבוב המפתחות, מכוונים ברצף קבוע,גורמים לפתיחת הדלת ונועלים אותה. מנעול זה קל וטוב ונעים להפעלה, וגם אם הוא מפשל, התקלה נפתרת בקלות: כדי לשחזר, אין צורך לשנות את כל המנעול – פשוט להחליף את הליבה, והמנעול יעשה בחזרה את עבודתו.
מנעולים עם מנופים –
מנעול הנל ידוע לאחת האפשרויות הנפוצות ביותר לדירות מודרניות. לא קל להפעיל את מפתח העיקרי למכשיר כזה מכיוון שהנעילה נסגרת רק כאשר כל הפינים תפסו את המיקום הרצוי. מנעולים מתוחזקים עם 6 וגם יותר פינים בפועל טובים מאוד.
נעילת הלוחות ושיטות ההשפעה הפיזיות לא כל כך קשות: קשה ביותר להוריד או לכרסם את הלוחיות, וגם אם אתה המכונה בפלטות שריון נוספים, שיטת פתיחה הנל הופכת למעשה למסובכת. מצד שני, היה ושכחתם או שהמפתח אבד, פה למעשה תצטרכו להחליף את המנעול במהירות, בגלל פתיחתו מהצד השני לא משימה פשוטה, אפילו עבור בעלי מקצוע מנוסים.
מנעול בורג בְּרִיחַ
מנעולי בורג בריח הם המנעולים שנחשבים ללא יקרים גם יחד עם זאת פשוטים ולא אמינים עם תוסף מיגון הנמוכה ביותר שיש. את המפתח השטוח עם הפינים המתאימים לבירגי הנעילה ניתן להעתיק בקלות אפילו מהתמונה, ואת המנגנון הקיים, במיומנותו הקיימת של התוקף, פריצת מפתח הראשי תוך כמה דקות בודדות. ובכן, מנעולים אלו משמשים יותר טוב כתוספת – כאמצעי הנעילה הראשי לדירה, הם לא רצויים.
מנעול חשמלי
מנעולים אלקטרוניים לדלת הראשית – מנעול שהוא ממש לא במחיר נמוך, אבל אם בידכם התקציב, מומלץ לכם להעריך את היתרונות הקיים של מנעולים מודרניים.
קודם כל, מכשירים כאלה אינם נפוצים דיו, ולכן רוב הגנבים בפועל אינם יודעים איך לטפל בהם.
שנית, אינך צריך להחזיק בשרשרת מפתחות גדולה וכבדה – לפתוח את הדלת ע"י סגירה ביומטרית, צריך לזכור את הקוד או לשמור כרטיס מפתח (תלוי בסוג המכשיר).
בנוסף, אפשרי לשלוט בסוג המנעול על ידי מכשיר הטלפון או מחשב, שיתנו לכם לדעת כל מניפולציה המתבצעת עם דלת דירתך. בנוסף, אם המנגנון בחשמלי התקלקל, תיקונו ידרוש השקעות יקר ומעורבות מנעולן בנתניה, מכיוון שקשה מידי לסדר עם הבעיה בעצמך.
מנעול מְשׁוּלָב
האפשרות הטובה שישנה להתקנה בדירתכם היא מנעולים המשתלבים עם מספר קומבינצית כיבוי נעילה, לדוגמת, שני צילינדרים, גלילי מנוף או שני חזיתות. המתחברים זה את זה, 2 המנגנונים מבטיחים רמת מיגון תקינה ומגנים בדרך תיקנית על הבית מפני פריצה.

הוסף תגובה