איך לבחור נכון חברת הובלות?

איך לבחור נכון חברת הובלות?

מקצועיות, זמינות, אמינות ומחיר הוגן יבטיחו לנו תהליך נוח ומהיר של מעבר דירה או משרד. אבל איך מוודאים את כל זה מראש ולפי איזה פרמטרים משווים בין סוגים שונים של שירותי הובלות? הנה המדריך המלא

בחירת שירותי הובלות עלולה להיות משימה מורכבת ומסובכת. קודם כל, אנחנו מלכתחילה נדרשים לבצע אותה בתקופה מאוד לחוצה בחיים שלנו. בין אם מתכננים לעבור דירה או משרד, סביר להניח שבעת ובעונה אחת נהיה חייבים לקבל שורה ארוכה של החלטות בהמון נושאים מגוונים. בתנאים כאלה מאוד קשה להקדיש זמן ומחשבה לבחירת החברה המתאימה, מה גם שלא תמיד יש לנו את הנתונים הרלוונטיים.

מצד שני, אנחנו בהחלט מבינים את החשיבות של בחירת חברה מקצועית. בהרבה מאוד מקרים, המקצועיות של חברת הובלות היא הפקטור העיקרי שמשפיע על התהליך ועל שביעות הרצון שלנו. אז כדי לצאת לדרך בראש שקט ועל מנת לחסוך זמן והוצאות, עלינו לדעת לפי איזה פרמטרים להשוות בין שירותי ההובלות השונים.

פרמטרים לבחירה נכונה של חברת הובלות

הנה כמה פרמטרים שבעזרת התמקדות בהם ניתן לבחור נכון יותר חברת הובלות גם בתקופה הכי עמוסה בשנה:

  • מקצועיות – אפשר לדעת האם כל חברה מקצועית לפי המלצות שיש עליה. המלצה היא דרך מעולה ללמוד מתוך הניסיון של אנשים אחרים, בעיקר אם מדובר על חברים ומשפחה שמוסרים לנו מידע אמין. אז אם קיבלנו המון המלצות על חברה מסוימת, סביר להניח שהיא מקצועית.
  • זמינות – את הזמינות בודקים ישירות מול חברת ההובלות. כדאי להתחיל בבדיקה הזו ולבצע אותה עוד לפני שמתאמים את שאר השירותים, כדי לוודא שלא מבזבזים זמן ואנרגיות. באופן עקרוני, הזמינות של חברות בתחום ההובלות מוגבלת יותר בימי חמישי ובתקופת הקיץ לעומת החורף.
  • אמינות – את האמינות של חברת הובלות בודקים לפי מספר שנות הניסיון שיש לה. ככל שהחברה מנוסה יותר ופעילה יותר זמן בתחום, כך סביר להניח שהיא אמינה. בלי שהחברה תהיה אמינה ואם אין מאחוריה לקוחות מרוצים, היא לא תצליח לשרוד בתחום כל כך תחרותי. לכן, שיחה קצרה בטלפון או מפגש פנים מול פנים עם נציגי חברת הובלות אמורים לספק לנו את המידע המבוסס שאותו חיפשנו.
  • מחיר הוגן – אין סיבה לחרוג מתוך מסגרת התקציב בשביל לבחור חברת הובלות. יתרה על כך, המחיר מגלה לנו לא מעט על המקצועיות של החברה ועל הזמינות שלה. אם למשל המחיר גבוה משמעותית לעומת המקובל בתחום ובענף, מאוד חשוב שנבין מדוע ואף נשתכנע מהנימוקים. אבל אם המחיר נמוך, זה גם כן אמור להדליק נורה אדמה. לכן בודקים מה המחירים שאותם נהוג לגבות לפי סוג השירות שאותו אנחנו צריכים ורק אז משווים להצעה של כל חברה.

בחירת הובלות לפי שירותים משלימים – למה זה חשוב?

שירותי הובלות לא כוללים רק את העמסת הציוד ואז פריקה שלו ביעד. חברה מקצועית, מוכרת ומנוסה תאפשר לנו למשל לתאם מולה שירותים משלימים: החל מהקצאת קרטונים וארגזים, דרך אריזה בפועל של הציוד ועד פירוק והרכבת רהיטים. ככל שנתאם יותר שירותים משלימים מול אותה חברת הובלות, כך נוריד אוטומטית עוד סעיפים מרשימת המטלות שאנחנו אחראיים עליה.

במילים אחרות, כדאי להתייחס אל השירותים המשלימים של כל חברה בתור חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים. כאשר החברה מספקת לנו כמה שירותים שונים ומבינה מה אנחנו צריכים, נרגיש שאפשר לסמוך עליה. ביום ההובלה עצמו, זה גם יעיד שבחרנו נכון.

הוסף תגובה