איך לבחור שיר כניסה לחופה – השיטה הייחודית שלי

 

 

הקדמה

חיכיתם לרגע הזה כל החיים. חודשים שאתם מכינים את הארוע ודואגים לכל פרט. אתם עומדים להכריז על אהבתכם בקול הכי גדול שאפשר בפני כל מי שחשוב לכם בעולם, ורגע השיא, זה שיגרום למקסימום הרגש, הוא רגע מוסיקלי, רגע שירגש את הקהל ויעביר את גודל הארוע ואת המיוחדות שלכם. אתם לא תשכחו את המוסיקה הזו לעולם – זאת תהיה מוסיקת החתונה שלכם! 
אבל באיזה שיר לבחור?

איך זה אצלכם?

חלקכם יודעים מהו השיר הכניסה שלכם לחופה מזה שנים. נתקעתם עליו פעם, כששמעתם אותו ברדיו או בסרט או שאולי הייתם בחתונה אחרת שניגנו בה את השיר הזה וננעלתם עליו. חלקכם התייעצתם עם בני משפחה או עם חברים והגעתם מוכנים לשאלה ששואל אתכם הדי.ג'יי.. חלקכם באים להתייעץ. 

איך זה עובד בדרך כלל

לתקליטנים המנוסים, אלה שמאחוריהם עשרות ומאות ארועים, יש סטוק של שירים כאלה שהם שולפים אחד-אחד. הזוג יושב מולם, שומע את המוסיקה כאילו הוא יושב מול תפריט ומזמין את מה שהכי מתאים לו. אבל למה ככה אם יש, מילולית, עשרות מליוני שירים בעולם? למה אם את השמלה שלך, למשל, עיצבת בדיוק לפי המידה והטעם שלך את צריכה לבחור את השיר באופן אחר? את מיוחדת; אתם מיוחדים. האהבה שלכם אחת יחידה ועם כל כך הרבה שירים לבחור מהם, יש את האחד שלכם שמתאים לכם ורק לכם – כמו כפפה ליד, כפפה אישית ומיוחדת. 

השיטה שלי

הנה השיטה שלי, וסוד מקצועי במתנה: כשבא אלי זוג לפגישת הכנה ואנחנו מגיעים לשלב בחירת שיר הכניסה לחופה אני יושב עם הכלה, מבקש ממנה לספר לי את סיפור ההכרות שלכם, לתאר לי את האהבה שלה ולספר לי איך היא מרגישה כלפיך. אני כותב את מה שהיא אומרת ואחר כך עושה את אותו הדבר עם בן/בת הזוג. מתוך הדברים שלכם, אני דולה משפט מפתח שהבאתם ומחפש שירים שיש בהם את השורה הזאת או את הרעיון הזה. את האופציות אני מביא חזרה לשולחן ואתם בוחרים את השיר שינוגן לפי העדפות הקצב, השמחה והדינמיקה שאתם רוצים ליצור בארוע. יש יותר אישי מזה?

דוגמא?

לשיר הבא הגעתי בהכנה לחתונה שניגנתי בה לפני כעשר שנים. הכלה אמרה לי שהיא מרגישה שהיא מצאה את האיש לו חיכתה כל חייה. שהיא ידעה שהוא נמצא איפהשהו בעולם ושהוא מחכה לה. אהבתי מאד את הרעיון הזה וגילגלתי אותו בכל מיני וורסיות עד שהגעתי לשיר הזה, שהיה חדש חדש אז. עד היום זה השיר שלהם, ואתם יודעים מה? גם שלי.

שורות המפתח של השיר המדהים הזה הן: 
"כל הזמן הזה אהבתי אותך ולא הכרתי את פניך
כל הזמן הזה התגעגעתי אליך וחיפשתי אותך בין כל האנשים"

סביבן יש שורות חזקות אפילו יותר. זה קורה ככה תמיד. 

מה השיר שלכם? 
בואו ונמצא אותו יחד!  

– 

* המאמר כתוב בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד. הוא מיועד לכולם/ן כולל כולם/ן

 

צילום: ינאי רובחה

www.rubaja.com

https://www.facebook.com/rubaja

 

הוסף תגובה