איך להרוויח יותר כסף באמצעות Nlp ? – תיאור מקרה

בתחילת השבוע הגיעה אליי צילה (שם בדוי) לאימון משולב NLP .כשהיא נכנסה בדלת, היה אפשר להבחין שהיא חולה לפי כמויות הטישיו בידה וכששאלתי היא רוצה לשתות, קיבלתי "אישור": " אפשר לקבל תה?".

 בפגישה הצלחתי להבין את העולם שבו צילה נמצאת: עצמאית דיי חדשה, שבתחילת הדרך היו לה מספר נקודות שיא ועכשיו – " כבר במשך מספר חודשים אני מרוויחה מעט מאוד כסף". ככל שהתעמקתי ושאלתי שאלות נוספות, גיליתי שצילה לא פועלת במלוא המרץ אבל מה שהיה חשוב יותר היה כששאלתי אותה מה התוצאה שהיא רוצה להשיג בחודש –חודשיים הקרובים: "המממ…. מה? החודש הקרוב מלא בחגים. על מה את מדברת ?" היא פתחה את היומן כדי להראות איך חגי תשרי צמודים זה לזה והמשיכה להסביר לי למה הסיכויים ליצור רווחים קטנים עד מאוד, אם בכלל קיימים.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

 כל האמונות והתפיסה שלנו את החיים, את עצמנו ואת הסביבה מתורגמים במוח התת מודע למיצגים. למעשה,בכל טכניקת עבודה עם התת מודע – מעלים על פני השטח את המיצג הפנימי של המוח כפי שהוא בא לידי ביטוי בכל חמשת החושים. תדמיינו שהמוח האנושי הוא כמו מקרן ענק שמקרין דרך החושים את כל התמונות של הסרט שאנחנו מכנים אותו: "החיים שלנו". 

 

עובדה נוספת חשובה ומעניינת היא מאפיין נוסף שיש במוח האנושי – הוא לא יודע להבחין בין מציאות לדמיון. לכן, טכניקות הדמיה ועבודה על יצירת עתיד שנמשוך לתוך חיינו – אפקטיבית  כל כך.

אחד הכלים הבסיסיים ב- NLP  הוא יצירת OUTCOME כלומר תוצאה. כדי ליצור הצלחה בכל תחום בחיינו, הדבר הבסיסי והראשוני הוא לדעת במדויק ובבהירות מה אנחנו רוצים להשיג.כשעבדתי עם  צילה על ה- outcome  , שאלתי אותה איזה סימן ייתן לנו הוכחה במציאות שאכן היא מתקדמת לעבר ההצלחה שהיא רוצה ~ 

צילה המשיכה להסתכל ביומן, על תאריכי החגים וקבעה נקודת ציון בעוד כחודשיים.ביקשתי ממנה לבדוק מה תהיה האינדיקציה עבורה עד סוף החודש הזה – עם כל החגים והנסיבות הנוספות ולאחר מחשבה אמרה: עד סוף החודש תהיינה לי 4 עסקאות חדשות וסגורות!! המפגש נגמר כשנתתי לצילה משימות שהיא חייבת לעשות באופן קבוע – כדי לגרום לתוצאה להגיע ולקרות.

 לאחר כיומיים התקשרתי לבדוק מה שלומה של צילה והתגובה שקיבלתי הייתה שמחה והתלהבות.צילה סיפרה שכבר למחרת הבוקר היא הבריאה וקמה מהמיטה מלאת אנרגטיות והתלהבות להתחיל את היום. מעבר לזה – היא שיתפה שהיא קיבלה כבר 3 עסקאות חדשות שנסגרו לתקופה הקרובה ואמרה : " אני לא מבינה איך הם הגיעו אליי ואיך זה קרה ". 

זה כוחן של אמונות שנצרבות בתת מודע שלנו – הן קורמות עור וגידים והופכות למציאות חיה ונושמת ומן הסתם מושכות אליהן את התוצאות המבוקשות.

 

 

~ אתם מוזמנים להתנסות בעצמכם ~

הוסף תגובה