איך להתחיל לצייר!!!

1.מתחילים לצייר סתם ציור פשוט.

2.וממשיכים עוד לצייר ועוד ועוד וכמובן שומרים את הציורים בקלסר.

3.בשלב הראשון אני מלמדת  את הציירים לצייר את העיניים של הדמות, כבר בשלב זה נוכל לשנות את מצב רוחה של הדמות ולשנות את הבעתה בעזרת שינוי של קו אחד בלבד.

לאחר מכן נבחר את האף של הדמות שיעזור לנו לאפיין לאיזו משפחת דמויות היא שייכת (כלב, חתול, דג וכדומה). 
את השלב הזה נסיים בציור הפה, משיכת קו הפה לכיוונים שונים תיצור הבעה וסיפור שונים לחלוטין. פה הנוטה כלפי מעלה ייצור דמות מחייכת בעוד שפה הנוטה כלפי מטה ייצור דמות כועסת או עצובה.כבר בשלב זה נוכל לראות בבירור את הדמות שאנחנו מציירים וכעת נותר לנו רק לצייר את פניה וגופה. שלב הפנים הוא 
שלב המאפשר לנו משחק רב של אפשרויות ליצירת דמויות מגוונות. נוכל לצייר לדמות שיער מצחיק, להוסיף כובע, עגיל, ריסים או כל דבר אחר העולה על דעתנו, והכל בעזרת קוים פשוטים ביותר.
לאחר שנשלים את קווי הפנים נעבור לשלב האחרון דל ציור הגוף. שלב זה הוא השלב המורכב ביותר בציור הדמות אך נוכל לפשט אותו להפוך אותו למספר שלבים פשוטים ביותר. השבר הראשון שעלינו לעשות זה להבין לאיזו צורה גיאומטרית הכי פשוטה דומה הדמות שלנו. לאחר שגילינו זאת נוכל להתחיל לצייר את הגוף. 

קו אחר קו נצייר את הגוף תוך ציור הפרטים, אפשר לסמן בקו חלש את הצורה הגיאומטרית על מנת שנוכל להשלים את הפרטים במיקום הנכון על הדף ולא נעוות את הדמות. שימו לב ששינוי פרופורציות של חלקי הגוף יצרו לנו דמויות שונות ומשונות ונוכל ליצור משפחת דמויות משעשעת שבה לכל דמות חלקי גוף בגדלים שונים.

                                                                       מקווה שתצליחו בי

                                                                        כל הזכויות שמורות שלכם אגמית!!!

הוסף תגובה