איך לכתוב בקלות מאמר קידום אתרים?

כותבים מקצועיים בעלי ניסיון יוכלו לכתוב מאמר קידום אתרים בכל נושא בתוך כ-15 שעה (הכוונה היא למאמר של 250-300 מילים). כתיבה לקידום היא מראש פחות ממוקדת ואיכותית בהשוואה לכתיבה המיועדת לעמודים ראשיים באתר או עמודי נחיתה. כותבים עם פחות ניסיון שואלים את עצמם אך זה ייתכן? איך אפשר לכתוב מאמר קידום בתוך רבע שעה? התשובה לכך היא ניסיון, אבל עד שתצברו ניסיון, הטיפים הבאים יסייעו לכם לכתוב מאמר קידום לאתר שלכם אותו תוכלו לפרסם באתר מאמרים או בבלוג בתוך חצי שעה.

מאמר 10 טיפים שימושיים

יש ברשת המון מאמרים שמציעים טיפים שימושיים בכל נושא. הסיבה לכך היא הקלות בה ניתן לכתוב מהר מאוד מאמר אוסף טיפים. אלו מאמרים מאוד קלים לכתיבה וגם מאוד נוחים לקריאה. מאמר טיפים שימושיים שנכתב על ידי בעל מקצוע בתחומו יהיה גם שימושי מאוד לגולשים. כתיבת הטיפים מאפשרת לכם לכתוב מאמר ללא ניסיון בכתיבה או כישרון גדול.

 

מאמר שאלות ותשובות

זה הזמן להיזכר בשאלות נפוצות שאתם נתקלים בהן לעתים קרובות, שאלות שלקוחות שואלים אתכם הרבה. בעזרת השאלות האלו תצליחו להרכיב מאמר בקלות, כל שאלה תהיה מיני כותרת בתוך המאמר. עם 5 שאלות ו-5 תשובות מפורטות תצליחו לכתוב מאמר לתפארת בחצי שעה.

מאמר מדריך למתחילים

כאן תרכיבו מאמר בעזרת כל הטיפים השימושיים וההדרכה שאתם מציעים בעל פה לכל לקוח חדש. את ההדרכה הזו תעלו על הכתב ותרכיבו מאמר קידום שימושי במהירות.

חפשו תוכן שימושי ומקורי בתיקיות המחשב

הגיע הזמן לעשות סדר בכל התיקיות הישנות ולחפש הדרכות שכתבתם בעבר ללקוחות או עובדים חדשים. ייתכן מאוד כי בתוך התיקיות שלכם מסתתר מאגר של חומרים כתובים בהם תוכלו להשתמש. מאגר של חומר כתוב שאפשר יהיה להפוך אותו לתכנים לקידום ולהשתמש בו בכדי לקדם את האתר שלכם בצורה מקצועית.

מאמר קידום ב-25 שקלים

אם אין לכם זמן לכתוב תכנים ואתם בכל זאת זקוקים לקידום (כל בעל אתר זקוק לקידום) ישנה אפשרות לפנות אל מומחה כתיבת תוכן ולהזמין בהתאם מאמרים לקידום אתרים. ככל שתזמינו כמות גדולה יותר של מאמרים או תתחייבו לשיתוף פעולה ארוך טווח כך תוכלו לקבל מחיר אטרקטיבי יותר

הוסף תגובה