יסודות לשיווק באינטרנט

כשמדברים על שיווק באינטרנט מדברים על עולם ומלואו כמו שאמרו פייסבוק היא מדינה בפני עצמה " מדינת הפייסבוק " אז מה נאמר על שיווק באינטרנט ? במאמר זה נניח את היסודות לשיווק באינטרנט אבל בכל הקשור לנושא זה היקף החומר הידע הדרוש ובכללו התפתחות השיווק הדיגיטלי מצריכים שנות לימוד של אוניברסיטה של ממש

מה דרוש לשיווק באינטרנט ?

• דבר ראשון וחשוב הוא רצון עז ללמוד ולהצליח זוהי נקודה מאוד חשובה כי השיווק באינטרנט מתפתח כל הזמן וצריך הידע הנכון על מנת להצליח וחייבים להפנים שבלי מוטיבציה גבוהה קשה מאוד להמשיך מכאן

• דבר שני וחשוב הוא החדרת המושג " שיווק אישי " דהינו שיווק שסובב סביבכם שאתם בחזית ולא המוצר או השירות במילים אחרות מדובר על קונספט של שילוב האישיות והשיווק שילוב של המנהיגות עם כל השיווק ברשת והשילוב הנכון ביניהם יוצר משיכה גבוהה ויש אומרים מטורפת בין הגולשים / האנשים לביניכם בין הלקוחות לסביבכם וגורמת לאנשים לרצות לקנות ממכם ולא מאחרים אם לדוגמא שמתם מודעות ברחבי האינטרנט ושלחתם גולשים לאתרים שונים היום זה כבר לא כל כך עובד יש לשים את הדגש על האישיות שלכם על הזהות ועל הערך שאתם יכולים לתת וזה יכול להתבצע על ידי בנארים ולינקים במקומות שונים סירטוני וידיאו טיפים באתר וכל זאת כדי ליצור הזדהות אישית בין הלקוחות / הספקים לביניכם

היתרון הכי גדול הוא בכך שאתם בונים את העסק סביב עצמכם ולא בונים את עצמכם סביב העסק מפני שכולנו אנשים ואנשים מחפשים האנשה וזה יוצר יותר אהדה יותר ממשות וכפועל יוצא מכך יוצרים תקשורת ברמה יותר גבוהה תקשורת טובה ואם אתם בונים את עצמכם כך אז יש יותר בטחון יותר משיכה ויותר מכירות

וזה למעשה עונה על השאלה למה משווקים העובדים מס' חודשים על שיווק באינטרנט לא רואים תוצאות ופורשים ?

והסיבה העיקרית היא כי אין להם תוכנית עיסקית ואין להם את הידע והנסיון הנכון וזה לא משנה אם זה עסק כזה או אחר או בעל עסק זה או אחר עושים נכון רובם מפסידים המון זמן וגם מפסידים כסף ולכן סוגרים או פורשים כי לא עובדים נכון  – התוכנית העיסקית והידע השיווקי הם תנאי קריטי

אם אתם רוצים לעבוד בשיווק לפחות בהתחלה ואין לכם את מאגר המידע הקורסיםאו ההדרכות הנכונות לא תראו תוצאות גדולות ולא תצליחו

אז איך מציבים אותנו איך מבדילים אותנו משאר המתחרים ?


הדרך הנכונה והטובה היא על ידי יצירת מערכת יחסים  ברגע שיש מערכת יחסים עם הלקוחות זה יוצר לנו נכס חשוב ביותר בעסק וכל המטרה בהתחלה זה לעורר אמון זה ליצור הזדהות כי אז הם יהיו מוכנים לקנות ממכם וברגע שתתקיים מערכת יחסים טובה הם יהיו נאמנים וממליצים ויחזרו לקנות מכם שוב

כאשר מדברים על שיווק באינטרנט יש להשתמש באישיות שלכם כדי למגנט לקוחות פוטנציאלים וכמו שנא' לעיל אפשר להשתמש בוידיאו או בתמונות כדי לסחוף למגנט ועל ידי כך מקטינים את התחרות ומבדילים את עצמנו משאר הנישה ומייתר את הצורך לשכנע או לדחוף את מוצריכם או את שירותיכם לאחרים כל הזמן

כדאי שתדעו – הסיבה היחידה שאנשים לא קונים ממכם זה בגלל שהם לא בוטחים בכם שהם סקפטיים וישר מתעורר אצלהם אי אמון וכאהם לא בוטחים בכם ולא מאמינים לכם אז הם חושבים שמה שיש לכם להציע לא יפתור את בעיותיהם או לא יענה על הצורך שלהם

והתשובה להפיג חששות ולהנמיך התנגדויות היא על ידי יצירת הזדהות אישית על ידי הצפת הבעיה הצרכים שכבר עברנו את הדרך הזו ושיש לנו את הידע והניסיון לפתור את הבעיות ומסירת תוכן בחינם וערך ונתינת ערך גבוה יוצרים הזדהות וסמכות

המוצר או השירות שלכם זה לא מה שמענין את הגולשים זה הדבר האחרון בהם הם מתענינים הם מעונינים בפתרונות בתועלות ולא במכירות אף אחד לא קונה מוצר בגלל מוצר אף אחד רוכש שירות בגלל שירות הגולשים מחפשים וקונים תועלות / פתרונות לבעיות שלהם ולרצונות שלהם וזאת הגישה שהמשווקים צריכים לאמץ בגישת השיווק שלכם רוב האנשים קונים עם הרגשות ומצדיקים את הקניה עם ההיגיון

אתם צריכים להראות שאכפת לכם שאתם מצדיקים אותם ולא מנסים " לדחוף " להם שאכפת לכם מהתוצאה ולא מהעסקה ואם תעשו זאת יש סיכוי של 90% שהם יחזרו לקנות מכם אנשים חוזרים לקנות ממי שהם מכירים ובוטחים ברגע שתהפכו לחלק מחייהם הם ירצו לשלם רק לכם גם אם זה יעלה יותר כי ברגע שנכנסתם לראשם והפכתם לחלק מחייהם קשה להם להוציא אתכם מהראש.

כלי חשוב בשיווק באינטרנט הינה מערכת דיוור – כי במהותה היא לוכדת את פרטי הגולש ועל ידי שליחת מידע טיפים מדי פעם שומרים על קשר ובונים מערכת יחסים על אוטומט וזהו כלי מצוין להפוך גולשים אקראיים ללקוחות פוטנציאלים כי אם אנו נשווק פתרונות בלי מערכת דיוור אנו למעשה זורקים כסף על הרצפה.

הוסף תגובה