איך ללכוד עכבר בבית?

איך ללכוד עכבר בבית?

הדברת עכברים בשיטת עשה זאת בעצמך!

אז איך תופסים עכבר בבית?
העכבר זו חיה חמקנית ונבונה וזה כלל לא פשוט ללכוד עכבר, אך אם אתם בכל זאת רוצים לנסות – תוכלו לרכוש מלכודות דבק, רעל עכברים, מלכודות רשת, קופסאות ומתקני לכידה להדברה נגד עכברים בחנויות לכלי בית, בחנויות לחומרי בניין, וכן תוכלו לרכוש אותן מחברות ההדברה עצמן. בעת הרכישה הקפידו להתייעץ עם המוכר, ולפני שאתם משתמשים במלכודות ומתקנים לשם הדברת עכברים הקפידו לעיין בעלון המצורף להם. חשוב לשים לב – חלק ממלכודות העכברים הינן רעילות ויש להרחיק אותן מילדים קטנים וחיות מחמד. בעת ביצוע הדברת עכברים בבית מומלץ גם לנקוט בכל האמצעים הנדרשים למניעת כניסתם של העכברים אל הבית.

כדי ללמוד מעט על אמצעים אלו לחצו על הקישור הבא:

כיצד תמנעו את פלישת העכברים לביתכם בארבעה צעדים פשוטים?
טיפים של לוכד עכברים
אם תגלו שאינכם מסוגלים להתמודד עם הבעיה בכוחות עצמכם,
אתם תמיד מוזמנים להיעזר בשרותי ההדברה שלנו!

הדברת עכברים

אין לכם כסף לשלם עבור לוכד חולדות מיומן?
אין לכם את הכסף הדרוש לטיפול בבעיית העכברים והחולדות בבית? אין ספק שאין לכם כסף לטפל בעכברים ובחולדות. אך מיום ליום אתם זקוקים ליותר ויותר כסף בגלל המכרסמים שכרסמו לכם את הספה, שכרסמו לכם את תבניות הסיליקון היקרות ללבכם, שכרסמו ספרים אהובים, שעשו לכם חור בכיסוי המיטה ושמאיימים עוד על השד יודע מה. לא צריך "לעשות בגרות" כדי להבין שסכום הנזקים שהמכרסמים מסבים לכם עולה באלפי מונים על מחיר ההדברה שיחייב אתכם לוכד חולדות מיומן. ומילא כורסה חדשה אפשר לקנות, אך מה לגבי הסכנה הנשקפת לאלבומי התמונות, לתעודות ומסמכים חשובים שאתם מחזיקים בביתכם, כאן כבר מדובר בדברים שאין להם מחיר, דברים שתוכלו להציל במחיר שווה לכל כיס שחברת ההדברה שלנו מאפשרת לכם ובל נשכח את הדבר היקר מכל: הבריאות שלכם ותרשו לי לפרט ולומר גם הגופנית וגם הנפשית, כי אין ספק: חולדה בבית ויותר מזה חולדות בבית לא יוסיפו לא לבריאותכם הפיזית ולא לבריאותכם הנפשית!

אם אין לכם מספיק כסף בשביל להזמין הדברת עכברים

אם כך הגיע הזמן לפנות אל לוכד חולדות מיומן ולחסוך! 
התקשרו כבר עכשיו לקומנדו הדברות ועשו את הצעד הראשון שיוביל אתכם להפטר אחת ולתמיד מן החולדות והעכברים ומבזבוז הכספים הנגרם בעטיים! לוכד חולדות מיומן יגיע מטעמנו אליכם אל האזור הנגוע. השירות ניתן לתושבי ת"א והסביבה

הוסף תגובה