איך למכור יותר באמצעות אתר אינטרנט בקלות?

השקעה נכונה באתר האינטרנט שלך, מוֹכרת יותר ומשתלמת בשבילך!

אם אתה בעל עסק מתחיל או ותיק, אתה מודע לכך שללא אתר באינטרנט פשוט תעלם מן השוק. המערכת השיווקית והעסקית בת ימינו עוברת דרך הרשת המקוונת, ובתור שכך, חייב כל אחד שיהיה לו כתובת יעודית.

אבל זה לא מספיק. אתר חייב להיות מושך ושיווקי, אחרת אין לו מה לחפש שם. אם הקונה הפוטנציאלי ידלג עליו ברפרוף ויחליט ש"זה לא זה", חבל על כל ההשקעה של האתר שנבנה.

מה עושים כדי שאתר יהפוך להיות מוכר? מהו תוכן שיווקי וכיצד הוא נעשה בצורה מקצועית?

זה הזמן להרחיב על תוכן שיווקי ותרומתו לאתרי אינטרנט.

אני חייב את זה!

אתרים באינטרנט יש המון, וכל מי שמדפדף בקטגוריה כלשהי, מיד צצים מולו עשרות אתרים אקטואליים. אז קודם כל ישנה חשיבות למילות המפתח, אבל מלבד זאת האתר חייב להיות מרתק.

המסר החשוב ביותר הוא שאתר היום לא יכול להיות רק יפה, הוא חייב להיות מסקרן, מושך ומניע לפעולה. קורא שלא מוצא ענין באתר, והוא מרגיש שאין בו שום חידוש מוותר מיד על הקריאה המשעממת ועובר בין רגע לאתר הבא, המרתק אותו יותר מהקודם. על פי מחקרים מעניק הגולש 5 שניות של חסד כדי להחליט האם להשאר או לעזוב, ובזמן הקצר הזה הוא מוכרח להחליט שהאתר הזה שווה לו.

פירושו של דבר שיש להשקיע מחשבה ומאמץ כדי להשתיל תוכן שיווקי נכון ומעניין. שהקורא הפוטנציאלי ירגיש שיש לו מה לחפש כאן, מישהו מעוניין לתת לו משהו שהוא צריך וזה בדיוק מתאים בשבילו. זה משתלם, זה שווה וזה באמת כדאי.

תוכן שיווקי ותרומתו לאתרי אינטרנט אמור להיות משכנע ולהניע את הקורא לפעולה. לכן חשוב לא לשכוח להציב בסיום המאמר אופן מעשי להצטרפות או לרכישה. אפשרות להרשם, בירור פרטים, קשר עם נציג, או מילוי טופס וכן הלאה. אחרת מאבדים את האפקטיביות של השיווק וברגע הבא הלקוח ישכח.

הנעה לפעולה שנוצרת לאחר קריאת מאמר מוכיחה כי הוא נכתב בצורה טובה ומלא את המטרה על הצד הטוב.

תנו למומחים לדבר

בעלי עסקים שפתחו אתר משל עצמם, היו בטוחים שהם מסוגלים לכתוב את התוכן השיווקי ולבנות אותו בכוחות עצמם. מה הבעיה, בעצם? הם הרי מכירים טוב את התחום שלהם, ויודעים בדיוק מה יש להם להציע. למה שהם לא יפנו אל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם דרך הרשת האינטרנטית, ויציעו את מרכולתם בפני כל מתעניין?

גם אם זו טענה הגיונית, המציאות הוכיחה שאין זה כך. כאשר האתר נכתב בצורה חובבנית שלא היה מאחוריה ידע שיווקי הוא פשוט סבל ממספר מבקרים נמוך במיוחד. כי כדי לדעת לכתוב נכון תוכן שיודע למכור, זה לא רק להכיר את העסק מכל הצדדים, זה גם לדעת להציג אותו בצורה נכונה ומשכנעת בפני הלקוחות שמגיעים.

אתה יכול להיות בעל עסק הכי כדאי ומשתלם, אם לא תדע להציג את הדברים בצורה משכנעת ומושכת, אף אחד לא יאמין לדברים.

זאת ועוד, אתרי אינטרנט מוכרחים להיות מותאמים לאופן השימוש באתר. הכרת הרשת, עם ידע למילות מפתח רצויות ושתילתם במקום המתאים, מבטיחים קריאה יעילה שתביא גם תוצאות בעתיד.

רק אנשי מקצוע מיומנים יכולים לקדם אתר שיהיה שיווקי ועמוס מבקרים.

 

אל תתעצלו – תתייעצו!

כתיבת תוכן שיווקי ותרומתו לאתרי אינטרנט הוא בעל חשיבות גדולה ועליונה, לכן יש לבנות אתר בשים לב ועם הרבה התיעצות מקדימה. לא כותבים באתר דברים בעלמא, סתם בשביל למלא את הפסקה, גם אין שום ענין לשתול מילות מפתח בלי שום הגיון. גולשים קולטים מיד מה עומד מאחורי הדברים, האם מישהו חשב על זה מראש, או סתם ביקש לכתוב וללכת הלאה.

ישנם היום אנשי שיווק מומחים אשר ההתמחות שלהם מתמקדת בכתיבה אינטרנטית. אלה יודעים להמליץ היטב על צורת כתיבה נכונה, ועל משיכת הקורא באופן אבסולוטי.

היעוץ נעשה עוד טרם בניית האתר, כדי לתכנן אותו על הצד הטוב ביותר. הקטעים השונים אשר ישולבו בו, ושתילת מילות המפתח אמורים להיות מקצועיים ונכונים מכל בחינה. הן מצד הכתיבה האיכותית, והן מן הצד השיווקי. לכן חשוב להתייעץ עם מי שמתמצא ולקבל תוצאה איכותית בהחלט.

גם אתה חייב את זה – בנה לך אתר משתלם משלך!

 

הוסף תגובה