איך לפתוח חנות באמזון?

איך להתחיל למכור באמזון?
בין אם כבר יש לך עסק מסחר אלקטרוני מבוסס, רעיון נהדר למוצר חדש, או סתם יש לך תשוקה למכירה, הנה איך לעשות נכון את הצעדים הבאים עם אמזון.

ברוך הבא למכירה באמזון
זה לא סוד: באמזון אובססיביים כלפי לקוחות. והלקוחות של אמזון רוצים יעד מהימן בו הם יכולים לרכוש מגוון רחב של מוצרים – וזה מה שהופך את המוכרים כמוך לחשובים כל כך. באמזון מחפשים תמיד דרכים להוסיף ערך עבור הלקוחות שלהם ולהיות החברה הכי ממוקדת הלקוח של כדור הארץ. כמוכר באמזון אתה לוקח חלק בהצעה לתת ללקוחות אמזון מבחר טוב יותר, מחירים טובים יותר וחווית לקוח מהשורה הראשונה.

מי הם המוכרים באמזון?
כשאתה מתחיל למכור באמזון, אתה הופך לחלק מהמוכרים הקמעונאים שבו יש מוכרים מכל הסוגים, החל מיצרנים ומפיצים וכלה בספקים בעלי מלאכה המייצרים מוצרים בעבודת יד. כולם מוכרים כאן מסיבה: להגיע למאות מיליוני הלקוחות שמבקרים באמזון לקניות.
מאז שהמוכרים של צד ג 'הצטרפו לאמזון בשנת 1999, הם גדלו והיוו מהווים 58% ממכירות אמזון
מכירות צד ג 'באמזון גדלות ב 52% בשנה (לעומת 25% ממכירות צד ראשון של אמזון).

לפני שתתחיל למכור באמזון

כיצד להירשם
עם שתי תכניות מכירה (הן נקראות אינדיבידואליות ומקצועיות, אך אתה יכול לחשוב עליהן כסטנדרט ופרמיה), אמזון מציעה לך את הגמישות למכור פריט אחד או למכור אלפים. לפני שתתחיל בהרשמה, החליט איזו תוכנית מתאימה יותר לעסק שלך.

התוכנית האישית עולה 0.99 דולר למכירה, בעוד שמוכרים המשתמשים בתוכנית המקצועית משלמים 39.99 דולר לחודש, לא משנה כמה פריטים הם מוכרים. אם אתה מוכר יותר מ -40 פריטים בחודש, האופציה המקצועית הגיונית מאוד. לא משנה מה התוכנית שתבחר, אל תדאג. מבחירה שגויה – אתה יכול לשנות תוכניות בכל עת.

לשאלות נוספות בהקמה וניהול חנויות באמזון ניתן לשאול בדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/Amazosisrael

הוסף תגובה