בניית חנות וירטואלית – הצטרפו למהפכת הקניות ברשת

שוק הקניות המקוון טופס נתח שוק גדול יותר יותר, ונראה כי מגמה זו הולכת וגוברת. באם אתם בעלים של עסק אשר מספק מוצרים פיזיים, או אף שירותי ייעוץ שונים, לבטח נתקלתם באופצית בניית חנות וירטואלית. להקמתה של חנות שכזאת יתרונות רבים ומגוונים, אשר הראשי שבהם הוא כמובן האופציה להגדיל באופן משמעותי את מכירות העסק, הגדלת נפח העסקאות וכן הגעה לקהלים חדשים אשר לא בהכרח הכירו את עסקכם טרם לכך. 

בניית חנות וירטואלית אינה משימה מסובכת לביצוע, ניתן אף לעשות זאת באופן עצמאי על ידי היעזרות באחת ממגוון המערכות הנוחות לשימוש אשר קיימות בשוק בישראל. כמובן, ותלוי מורכבות החנות בה אתם מעוניינים, ניתן גם לשכור חברה אשר מציעה את השירות, וביכולתה לסייע בהכנסת המוצרים לחנות, קביעת מחירים, דרכי תשלום, אבטחת מידע ופרמטרים נוספים אשר הינם חשובים עבורכם. מספר נקודות אליהן חשוב להיות מודעים בבואכם להקמתה של פלטפורמה מכירה אינטרנטית לעסק שלכם:

1) שירותי סליקה: בהנחה שאתם מעוניינים לקבל תשלום עבור המוצרים שלכם, יהיה עליכם לוודא כי בניית החנות הוירטואלית החדשה שלכם תהיה מאובזרת באופציה זו, שלרב הינה סטנדרטית. ככלל, אופציית התשלום והסליקה מונעת דרך חברת PayPal אשר מאפשרת לעשות כן ביתר קלות (כל שנצרך מצדכם הוא פתיחת חשבון "מקבל תשלום" במספר צעדים פשוטים). בנוסף לכך, קיימת גם אפשרות למערכת סליקה נפרדת, בה הגולש מכניס את פרטי האשראי שלו באופן עצמאי ואינו נזקק לחשבון PayPal.

2) מוצרים: בכל הנוגע לבניית חנות וירטואלית, מבין המלאכות העיקריות נמצאת זו העוסקת בבחירה והעלאה של המוצרים שלכם למערכת. חשוב ביותר להקפיד על צילום איכותי של התמונה, סידור המוצרים תחת תת-קטגוריות נוחות לניווט וזאת על מנת לאפשר לגולש להתמצא בקלות יתרה ולקרבו לביצוע עסקה.

3) עלויות: תמחור מוצרים בעת בניית חנות וירטואלית אינה מלאכה פשוטה, וכזאת אשר מלווה בהתלבטויות קשות מצד בעל העסק. ניתן לבחור באחת משתי גישות; תמחור זהה לחלוטין של המוצרים בחנות הוירטואלית לזה התואם את המחירים של המוצרים בעסק הפיזי הקיים שלכם, או קביעה של מחירים מופחתים יותר עקב עלויות התחזוקה הפחותות שבצד הקמת של החנות.

4) התאמה לסלולר: נתון ידוע הוא כי היקף הגלישה ברשת דרך מכשירי הסלולר השונים הולך וגדל לעומת השימוש במחשבים נייחים וניידים. בהתאם לכך, חשוב לוודא כי חנותכם הוירטואלית החדשה, בנייתה לצד עיצובה, יהיו מותאים למכשירים אלו.

בניית חנות וירטואלית הינה בהחלט דרך להגדלת היקף ההכנסות של עסק קיים, לצד ההגעה לקהל לקוחות חדש, צעיר. חשוב לערוך סקר שוק מקיף מבין החברות השונות בארץ המציעות את השירות, ולהגיע לידי הבחירה על ידי שקלול של מספר קריטריונים, ובראשם אלו המפורטים לעיל.

הוסף תגובה