איך לשלוט בתנאי הגידול של צמחים עדינים?

הידרופוניה

אחים קטנים ועדינים פי שנמצאים בשבועות הראשונים לאחר הנביטה, הם לא צמחים שאתם יכולים להרשות לעצמכם לשחק עם תנאי הגידול שלהם. מצד אחד צריך לייצר משטח סופח לחות שמכיל את כל הוויטמינים והמינרלים שהנבטים או הצמחים הקטנים צריכים. ומן הצד השני סביבה חמימה עם חשיפה מוגבלת לאור באופן קבוע, היא אלמנט נוסף שמשפיע על התפתחות הצמח התקינה. היום יותר מאי פעם, מגדלים מקצועיים אבל גם מגדלים פרטיים מבינים עד כמה חשובה היא יצירת סביבת גידול המבוססת על טכניקות גידול הידרופוני, שבה יש לכם שליטה מלאה על תנאי הגידול ואתם יכולים לנצל את כל היתרונות של חממה איכותית, בשביל לגדל פירות ירקות וצמחים אחרים גם כאשר זו היא לא עונה את הגידול שלהם.

צמחייה עדינה צריכה סופח לחות שישמור עליה

באופן שונה בתחום של למשל גידול קנאביס, אדמה רווית מים לא תמיד מתאימה לצמחים בשלבים הראשונים של ההתפתחות שלהם. קודם כל, מפני שברמה הפיזית הצמח קטן מאוד והוא יכול לטבוע בתוך כמות מים בלתי נשלטת. מעבר לכך, אם הצמח לא מצליח לספוח את המים בקצב קבוע, הוא עלול למות מוקדם מן הצפוי, וכך אתם לא מנצלים את אזור הגידול שלכם בצורה הטובה ביותר. ולכן, שימוש במצב סופח לחות, כזה שבו אתם יכולים לתאר את כמות המים ולקבוע מה תהיה כמות המים בהתאם לסוג הגידול הוא פתרון נכון יותר לצרכים של מגדלים שעוסקים בגידולים צעירים.

אתם שולטים בתנאי הלחות – ומצליחים להשיג תוצאות בשטח

שליטה בתנאי הלחות של מצע סופח לחות מתבססת על טכנולוגיות חדישות אבל גם על שיטות עבודה שאתם צריכים להטמיע, ויפה שעה אחת קודם. מה שאומר שחשוב מאוד להבין איך לנהל מערכות גידול הידרופוני שייק על בסיס עבודה משותפת עם אנשי מקצוע שיכולים לספק לכם גם את הכלים אבל גם את הידע והמיומנות. אפילו אם אתם רוצים לייצר מצע קטן לגידול ביתי, ההשקעה בשירותים מקצועיים שווה לכם שנים ארוכות של גידולים יפים ובריאים שאתם תוכלו להנות מהם בכל דרך שהיא.

הוסף תגובה